2005-02-11, 08:19
Medlem
Wittgensteins avatar
Har man inte hört sådana här historier tusen gånger förut? Full tjej har sex med ett gäng kändisar. Efteråt känner hon sig "smutsig" och "billig", och anmäler de tre för våldtäkt för att lura sig själv att hon inte var med på det.

Übernörden Husse är ju inte direkt den första jag tänker på när jag hör ordet våldtäktsman. Dessutom så är de ju uppenbarligen inte längre misstänkta för något brott.
Citera
2005-02-11, 08:23
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Übernörden Husse är ju inte direkt den första jag tänker på när jag hör ordet våldtäktsman. Dessutom så är de ju uppenbarligen inte längre misstänkta för något brott.

Dom har aldrig varit misstänkta för något brott. Dom hördes upplysningsvis och släpptes efter det.
Citera
2005-02-11, 08:26
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Hände det inte något liknande förra året? Tre hockeyspelare "våldog" kvinna. Jag har för mig att det var spelare på besök. Kan det vara samma kvinna denna gång?

Nix, eller troligtvis inte. Den gången handlade det om "Eisbären Berlin" som var på träningsläger i Skåne. De var förlagda på Tyringe kurhotell och efter en, troligtvis, blöt kväll i Hässleholm fick de med sig en brud till hotellet som de senare dunkade på. Dagen efter så fick hon ågren och polisanmälde dem för våldtäkt. Spelarna plockades av spelarbussen i hamnen i Trelleborg och satt häktade ett bra tag har jag för mig.

De friades helt från anklagelserna och stämde kvinnan för falsk anmälan, hur det gick med det vet jag inte.
Citera
2005-02-11, 08:29
Medlem
Kaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Har man inte hört sådana här historier tusen gånger förut? Full tjej har sex med ett gäng kändisar. Efteråt känner hon sig "smutsig" och "billig", och anmäler de tre för våldtäkt för att lura sig själv att hon inte var med på det.

Nej håller absolut med, men de har ju enligt tv4 med flera alla sagt att de haft sex med kvinnan vilket inte ser så bra ut inför fru/sambo. Hela våldtäkttjaffset förefaller för mig orimligt

Vidare tycker jag tönten Mats Olsson ska chilla lite med anklagelserna. Så vitt han (och resten av oss) vet har de vara tagit en öl, träffat en brud och gått hem till rummet. Detta två(2!) dagar innan match. Han får det att låta som hela idrottskulturen håller på att splittras i ett hav av sprit och droger
Det är ju deras privatsak om de vill slapa med ett litet luder eller inte, varför ska idrottsstjärnor behöva vara helgon och fina förebilder.

Sen om det visar sig att slynan hade blåmärken över hela kroppen och grabbarnas DNA i bihålorna, då kan han ju börja predika!

http://www.expressen.se/expressen/js...y.jsp?a=240228
Citera
2005-02-11, 08:54
Medlem
Paines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaufman

Det är ju deras privatsak om de vill slapa med ett litet luder eller inte, varför ska idrottsstjärnor behöva vara helgon och fina förebilder.

Ja men är man i deras situation (nybliven farsa t.ex.) så kan man ju vara lite försiktig. Nu får de ju skylla sig själva.
Citera
2005-02-11, 09:01
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold
antar att de haft kul med en blondin..

hade inte jag rätt så säg!
Citera
2005-02-11, 09:02
Awaiting Email Confirmation
towelboys avatar
Citat:
"Vidare tycker jag tönten Mats Olsson ska chilla lite med anklagelserna. Så vitt han (och resten av oss) vet har de vara tagit en öl, träffat en brud och gått hem till rummet. Detta två(2!) dagar innan match. Han får det att låta som hela idrottskulturen håller på att splittras i ett hav av sprit och droger "

Jag håller med här. Oftast brukar Mats ha bra koll och skriver väldigt roligt men här är han ute och cyklar. Kanske han bott i USA för mycket. Den bild Mats målar upp stämmer till viss del hur proffsen i USA uppträder.
Här skjuter den gode Mats nog över målet.
Citera
2005-02-11, 09:03
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towelboy
Citat:
"Vidare tycker jag tönten Mats Olsson ska chilla lite med anklagelserna. Så vitt han (och resten av oss) vet har de vara tagit en öl, träffat en brud och gått hem till rummet. Detta två(2!) dagar innan match. Han får det att låta som hela idrottskulturen håller på att splittras i ett hav av sprit och droger "

Jag håller med här. Oftast brukar Mats ha bra koll och skriver väldigt roligt men här är han ute och cyklar. Kanske han bott i USA för mycket. Den bild Mats målar upp stämmer till viss del hur proffsen i USA uppträder.
Här skjuter den gode Mats nog över målet.

håller med. Om en vecka är allt över.
Citera
2005-02-11, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krungthep
Nix, eller troligtvis inte. Den gången handlade det om "Eisbären Berlin" som var på träningsläger i Skåne. De var förlagda på Tyringe kurhotell och efter en, troligtvis, blöt kväll i Hässleholm fick de med sig en brud till hotellet som de senare dunkade på. Dagen efter så fick hon ågren och polisanmälde dem för våldtäkt. Spelarna plockades av spelarbussen i hamnen i Trelleborg och satt häktade ett bra tag har jag för mig.

De friades helt från anklagelserna och stämde kvinnan för falsk anmälan, hur det gick med det vet jag inte.
Så låter det när det är ädelvita hockeyspelare. Man kan ju undra hur det skulle låta om det varit Ali, Ahmed och Muhammed som tagits in till förhör. Hur många skulle tro att de var oskyldiga? Och hur kan det vara rätt att inte tro på kvinnan i det här fallet, men alltid tro på alla kvinnor som anmäler invandrare för våldtäkt?
Citera
2005-02-11, 09:06
Medlem
Arons avatar
hade det varit en minderårig flicka så hade du tyckt nåt annat
att hon var mogen för sin ålder osv
Citera
2005-02-11, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
hade det varit en minderårig flicka så hade du tyckt nåt annat
att hon var mogen för sin ålder osv
Pratar du med mig? I så fall får du gärna ge nåt belägg för ditt idiotiska påstående. Annars kan du ju hålla käft om vad jag skulle säga.
Citera
2005-02-11, 09:12
Medlem
Kaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paine
Ja men är man i deras situation (nybliven farsa t.ex.) så kan man ju vara lite försiktig. Nu får de ju skylla sig själva.

Verkligen!! Men det är fortfarande inte Mats sak att rota i. Alla har nog lite att förklara då Husse har sambo och barn, Tallinder flickvän och Lilja Fru och barn. Om nu inte media trampat i klaverat och tagit "erkänandet" ur luften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in