Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Har man inte hört sådana här historier tusen gånger förut? Full tjej har sex med ett gäng kändisar. Efteråt känner hon sig "smutsig" och "billig", och anmäler de tre för våldtäkt för att lura sig själv att hon inte var med på det.
Übernörden Husse är ju inte direkt den första jag tänker på när jag hör ordet våldtäktsman. Dessutom så är de ju uppenbarligen inte längre misstänkta för något brott.
Nej håller absolut med, men de har ju enligt tv4 med flera alla sagt att de haft sex med kvinnan vilket inte ser så bra ut inför fru/sambo. Hela våldtäkttjaffset förefaller för mig orimligt
Vidare tycker jag tönten Mats Olsson ska chilla lite med anklagelserna. Så vitt han (och resten av oss) vet har de vara tagit en öl, träffat en brud och gått hem till rummet. Detta två(2!) dagar innan match. Han får det att låta som hela idrottskulturen håller på att splittras i ett hav av sprit och droger
Det är ju deras privatsak om de vill slapa med ett litet luder eller inte, varför ska idrottsstjärnor behöva vara helgon och fina förebilder.
Sen om det visar sig att slynan hade blåmärken över hela kroppen och grabbarnas DNA i bihålorna, då kan han ju börja predika!
http://www.expressen.se/expressen/js...y.jsp?a=240228