2005-02-10, 20:16
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwi
Mazeppa
Vem är Yargos?
Hagos.

Sorry..

Dom har ju så konstiga namn,dom där negrarna...Så man blandar ihopa alla...
Citera
2005-02-10, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenisvart
men dom måste ju ha tagit fel kille. jag såg när dom zoomade in båset att negern var kvar.

Nu tog dom honom, ialla fall i 2 minuter.
Citera
2005-02-10, 20:30
Medlem
svenne-rasse fjantar
Citera
2005-02-10, 20:31
Medlem
Richmonds avatar
De sade på TV att de är intagna för upplysningar och att de inte i nuläget är misstänkta för något brott.
Fortsättning lär följa...
Citera
2005-02-10, 20:31
Medlem
Lokalokas avatar
På TV sade de nu att de INTE var misstänkta. Inte ännu kanske.....
Citera
2005-02-10, 20:34
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwi
Mazeppa
Vem är Yargos?
Hagos.

Langos....
Citera
2005-02-10, 20:34
Medlem
Max 6 timmar i sträck hos polisen om jag inte miss helt fel. Sen måste man bli släppt, eller annhållen. 21:30 borde vi få mer info med andra ord.
Citera
2005-02-10, 20:39
Medlem
Richmonds avatar
Aftonbladets nätupplaga:

Tre Kronor-spelare släppta efter förhör

Kristian Huselius, Andreas Lilja och Henrik Tallinder missade kvällens match i Globen eftersom de kallades till polisförhör.
Enligt polisen förhörs de upplysningsvis i samband med en våldtäkt på en 22-årig flicka.
– De är inte delgivna någon misstanke, säger Tomas Granlund till aftonbladet.se.
Polisen har fått in en anmälan om en våldtäkt som ska ha skett natten till onsdag.
– En flicka född 83 har anmält att hon har utsatts för en våldtäkt, men jag vill inte säga var någonstans händelsen ska ha ägt rum, säger Tomas Granlund, gruppchef på Krimjouren till aftonbladet.se.
Samma natt som våldtäkten ska ha ägt rum kom
Tre Kronor hem från Karlskoga.
– Vi har tagit in dem till förhör för att få upplysningar, men de är inte delgivna någon misstanke, säger Granlund.

Var med och tränade
Efter att förhören har genomförts ska åklagaren ta ställning till om de tre männen ska anhållas eller inte.
– Min personliga åsikt är att de inte kommer göra det, säger Granlund.
Lagets ledning vädjade att förhören skulle hållas efter Tjeckien-matchen, men det gick inte polisen med på.
Efter att de tre spelarna hade varit med och tränat med laget på torsdagen hämtades de till förhör av polisen vd 15.30-tiden från spelarhotellet.
– Vi har egentligen inte mer information just nu, men polisen har lovat att hålla oss uppdaterade, säger Michael Englund, generalsekreterare i Ishockeyförbundet.

Mer info följer.
Citera
2005-02-10, 20:40
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmond
De sade på TV att de är intagna för upplysningar och att de inte i nuläget är misstänkta för något brott.
Fortsättning lär följa...

Farbror Blå är nog så hockeyintresserad att han inte skulle hindra tre landslagslirare från att spela en match bara för att "få upplysningar"...
Citera
2005-02-10, 20:41
Medlem
El_Cielos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Jodå.. finns det ingen som är från Karlskogatrakten som kan läsa i lokalblaskan (på nätet) om det hänt nåt fuffens?

Blir ju att man läser alla lokaltidningar på jobbet men jag har ej hittat något suspekt, får se om det dyker upp något imorgon, kan ju ta ngn dag ellr två ibland..
Citera
2005-02-10, 20:41
Medlem
mishimas avatar
Enligt AB är de släppta. Jag tror inte detta leder till något. Det kan varit ett misstag från poliserna.
Citera
2005-02-10, 20:44
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Enligt AB är de släppta. Jag tror inte detta leder till något. Det kan varit ett misstag från poliserna.

Kan ju helt enkelt vara så att de bara var där för att berätta vad de sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in