Flashback bygger pepparkakshus!
2005-02-11, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towelboy
Är man på landslagsläger bör man nog gå och lägga sig efter nattmackan, de hade dessutom träning dagen efter.

Nattmackor hit och dit - Räknas inte en dubbel/trippel-macka då?
Citera
2005-02-11, 12:05
Medlem
Kaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmarcusx
Jag har inte hittat någon artikel där det står att spelarna medgivet att de har haft sex med tjejen. Någon som vet vart detta som vissa påstår kan finnas?

De är fortfarandeinte misstänkta för något brott och jag gisaar att de troligen inte kommer bli det. Finns vissa likheter med tennisspelaren i Växjö men där hade väl tjejn fått sex men sen blivit körd på porten och blivit ledsen och sprungit på polisen. Fan, stackars den tjej som blir våldtagen på riktigt, ingen lär tror henne om en del fortsätter hålla på som de gör nu.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=240228
Citera
2005-02-11, 12:07
Medlem
Citat:
Är man på landslagsläger bör man nog gå och lägga sig efter nattmackan, de hade dessutom träning dagen efter.

Edit: lägga sig och SOVA alltså

Intressant att du väljer uttrycket "nattMACKA", eftersom det är just precis vad det kan ha handlat om i detta fall... Nattmacka med svensk korv.
Citera
2005-02-11, 12:08
Awaiting Email Confirmation
towelboys avatar
Citat:
Jag har inte hittat någon artikel där det står att spelarna medgivet att de har haft sex med tjejen. Någon som vet vart detta som vissa påstår kan finnas?

De är fortfarandeinte misstänkta för något brott och jag gisaar att de troligen inte kommer bli det. Finns vissa likheter med tennisspelaren i Växjö men där hade väl tjejn fått sex men sen blivit körd på porten och blivit ledsen och sprungit på polisen. Fan, stackars den tjej som blir våldtagen på riktigt, ingen lär tror henne om en del fortsätter hålla på som de gör nu.

Det står här: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=377328&previousRenderType=6
Citera
2005-02-11, 12:11
Medlem
xmarcusxs avatar
Tack

Citat:
Det står här: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=377328&previousRenderType=6

Äntligen en sida där det stod vart det kom ifrån att de skulle haft sex med kvinnan. Innan man ser ett namn från någon i polisen som säger nåt så är det till 90% lögn.
Citera
2005-02-11, 12:12
Awaiting Email Confirmation
towelboys avatar
DN har lagt upp en ny artikel.....

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=377607&previousRenderType=6
Citera
2005-02-11, 12:22
Medlem
Johabbed bin Laugssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €&$
Golddigger....

Intressant att tjejen i förhör sagt att hon blivit våldtagen från kl 2 på natten till 11 på förmiddagen (enligt polis som uttalar sig i Expressen)
I Aftonbladet står "På onsdagen var det frukost fram till tio.
Sedan gick spelarbussen till Svenska Spels lokaler i Sundbyberg för en sponsorträff.
- Och då var alla med, säger Roger Melin."

Våldtog dom henne medan dom satt i spelarbussen?

Det står inte uttryckligen att bussen gick klockan tio. Frukosten var slut då, men spelarna kan ju ha haft t ex en timme på sig tills de skulle iväg. "Sedan gick spelarbussen" är ett lite luddigt begrepp.
Citera
2005-02-11, 12:29
Medlem
Det kanske var Kristian, Henrik och Andreas med helt andra efternamn som skojade lite med en tjej. Dessa killar ser att det bor en massa hockeyproffs på hotellet. Bruden som inte vet nåt om hockey tror på dom när dom säger att dom är välbetalda hockeyproffs.

Sen när dessa killar varit taskiga mot bruden så går hon till polisen och säger att det var 3 hockeyspelare som heter Kristian, Henrik och Andreas.

Det som motsäger detta är att Kristian har spelat med Andreas i Florida och idag spelar med Henrik.
Citera
2005-02-11, 12:33
Medlem
Kaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Det kanske var Kristian, Henrik och Andreas med helt andra efternamn som skojade lite med en tjej. Dessa killar ser att det bor en massa hockeyproffs på hotellet. Bruden som inte vet nåt om hockey tror på dom när dom säger att dom är välbetalda hockeyproffs.

Sen när dessa killar varit taskiga mot bruden så går hon till polisen och säger att det var 3 hockeyspelare som heter Kristian, Henrik och Andreas.

Det som motsäger detta är att Kristian har spelat med Andreas i Florida och idag spelar med Henrik.

Haha ja för annars var det ju vattentätt!
Citera
2005-02-11, 12:37
Medlem
Alltså seriöst, tror nån att detta är våldtäkt? 9 timmars ofrivillig sex? Okej att dom är vältränade men ändå lär det vara svårt att hålla kvar en brud så länge mot sin vilja. Om tidsuppgifterna stämmer...
Citera
2005-02-11, 12:43
Bannlyst
det är ju så jävla vanligt att tjejer anmäler killar för våldtäkt när man inte vill träffa dom efteråt..
har själv dragit på mig en våldtäktsanmälan, men den blev nerskriven ganska fort då jag hade den påstådda "våldtäkten" på film (utan tjejens vetskap) där man bland annat ser mig fastlås med handbojor.. snuten bara garvade tjejen rakt upp i ansiktet..
tyvärr är det här ett alldeles vanligt fenomen vilket gör att det tappas koncentration på riktiga våldtäkter då polisen har fullt upp att göra med griniga tjejer som trodde dom hittat killen i sitt liv..
Citera
2005-02-11, 12:46
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:

Falska våldtäkts-anklagelser verkar vara ungefär lika vanliga som äkta såna, åtminstone när det involverar kändisar... förvirrade bimbos som byggt upp någon fantasi kring att få till det med en kändis, sen när det bara blir töm & glöm så blir hon sur och går till polisen... allas vår Robban Andersson råkade ju ut för en liknande grej, innan han gjorde bort sig totalt. För tidigt att säga var hockey-historien landar, men i fallet Eisbären stod mediahororna på tjejens sida i flera veckor, tills det hela sprack i rätten.

Vill f ö tacka för alla humoristiska kommentarer i denna kedja, FB håller stilen

- F.G
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in