Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-01, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Fräsch snubbe som raggar på små tonårsbrudar. Är man 25 och söker kontakt med gymnasietjejer så är det något allvarligt fel på en.

Konstigt att han aldrig blivit dömd, jag instämmer i kören om vilket äckel han är, ganska vanligt för människor som gillar barn att ha ett yrke där man får kontakt med barn.

Nej usch. Han ger mig verkligen Michael Jackson vibbar. Finns garanterat många skelett i hans garderob, eller ska jag säga barn?
Ja här har vi svart på vitt att han är ett jävla peddo. Usch vad sjukt, att han blir anmäld är ju riktigt komiskt.
Citera
2025-02-01, 08:36
Medlem
Vad tror ni om Jocke kommande dokumentär?
Kommer de vara partiskt i Jockibois favör?

Tänkte på en sak gällande hans SOC papper...
Det är ju möjligt att han hämtat ut dem och slängt vissa papper eller att han har skrivit om dem.

Sen kan ju inte någon dementera de heller för såna papper är ju "hemliga".
Jag tror garanterat att Jockiboi har skrivit många av sina papper själv. För att de ska vara mer synd om honom.
Citera
2025-02-01, 10:46
Medlem
Hur många av er festar med 15-åringar denna lördagen? Eller spanar in någon 17-åring. Svaret är att ingen gör sånt förutom Jockiboi och dumpen gänget.
Citera
2025-02-01, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
”Platinablond prostituerad”, skrev Jockiboi. Jonna polisanmälde. Så började kärlekshistorien mellan Sveriges största Youtubestjärnor. Många av deras mest hängivna fans är barn mellan 8 och 12 år. Samtidigt säger Jocke och Jonna att de själva är barn. För SvD berättar de om sin egen svåra barndom, och kampen för att växa upp.

Det första som hände mellan Jocke och Jonna var att hon polisanmälde honom. Det var sommaren 2011. Joakim, som då gick under artistnamnet Jockiboi, hade fått syn på Jonna på tivolit på Skänninge marknad i närheten av Vadstena. Han var 25 och kände saker han aldrig hade känt förut bara av att se henne. Jonna Lundell var 17 år och tyckte att Joakim tittade obehagligt på henne.

https://www.svd.se/a/wwaAL/min-kriminalitet-forsvann-nar-jag-syntes-pa-youtube

Jocke skulle fylla 26 år 2011. Jonna hade fyllt 17.
Det är riktigt skrämmande att han var 32 år och tyckte han själv fortfarande var ett barn när det där publicerades 2017.
Citera
2025-02-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det är riktigt skrämmande att han var 32 år och tyckte han själv fortfarande var ett barn när det där publicerades 2017.
Inte så konstigt att han ser sig som ett offer hela tiden nu vid 40 års ålder om han såg sig som ett barn vid 32.
Citera
2025-02-01, 12:29
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vad tror ni om Jocke kommande dokumentär?
Kommer de vara partiskt i Jockibois favör?

Tänkte på en sak gällande hans SOC papper...
Det är ju möjligt att han hämtat ut dem och slängt vissa papper eller att han har skrivit om dem.

Sen kan ju inte någon dementera de heller för såna papper är ju "hemliga".
Jag tror garanterat att Jockiboi har skrivit många av sina papper själv. För att de ska vara mer synd om honom.
Ja det kommer vara partiskt för att få jocke att framstå som ett stackars offer.
Ja jocke kommer ha bestämt vilka social papper och bup papper psykologen kommer få läsa. Så det som framställer Jocke i dåliga dagar kommer inte psykologen se. Det var tydligen för många papper för att psykologen skulle kunna läsa igenom och analysera allihopa.

Hur detta ens kan kallas dokumentär är skamligt.
Citera
2025-02-01, 12:30
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Jocke ser sig ju fortfarande som ett barn. Hela hans liv kretsar kring det som hände honom när han var 6-13 är gammal.
Citera
2025-02-01, 12:34
Medlem
Deimos01s avatar
Jocke mindes ju en bra barndom med snälla föräldrar och elaka famljeföräldrar som krävde att Jocke hjälpte till hemma.
Sen bad Jocke att få ut sina social papper, och då förändrades Jockes minnen, Jocke fick helt nya minnen som ersatte de gamla minnena.

Undra hur Jockes liv hade varit idag om han aldrig läst sina soc papper? Om jocke hade fortsatt minnas den bra uppväxten?
Citera
2025-02-01, 16:16
Medlem
Citat:
Jocke ser sig ju fortfarande som ett barn. Hela hans liv kretsar kring det som hände honom när han var 6-13 är gammal.

Hans mentala ålder verkar ha stått still. Trots att han snart är 40 år så beter han sig som ett barn, det är bara att kolla på parets vloggar och se hur han beter sig och vad han säger. Personligen så tycker jag det blir värre och värre, det rör sig om "skämt" om tidelag, BDSM-klubbar, sexuella anspelningar till hantverkarna, spruta vatten på en hantverkares bakdel etc. etc.

Läser man kommentarerna på YouTube så är det inte svårt att se att många av följarna är barn och ungdomar. Varför följer barn och ungdomar ett par som snart är 31 och 40 år...
Tror verkligen folk att detta par spelar in sin vardag, förstår de inte att de följer ett manus och agerar skådespelare.

Joakim borde ta sig en paus från sociala medier och sjukskriva sig. Sluta att lägga energi på en familj som han ändå inte tycker om eller kan styra.
Jonna kunde göra vloggarna själv ett tag. Frågan är ju om Joakim skulle klara av det, för i de flesta vloggarna är det han som har huvudrollen (tillsammans med barnen), Jonna har bara en biroll.
Citera
2025-02-01, 16:24
Bannlyst
Faktum kvarstår att Jockiboi sexchattade med en 14-årig flicka då han själv var äldre än 20 år. Hur många andra kändisar har förlåtits för pedofili av etablissemanget?
Citera
2025-02-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ja det kommer vara partiskt för att få jocke att framstå som ett stackars offer.
Ja jocke kommer ha bestämt vilka social papper och bup papper psykologen kommer få läsa. Så det som framställer Jocke i dåliga dagar kommer inte psykologen se. Det var tydligen för många papper för att psykologen skulle kunna läsa igenom och analysera allihopa.

Hur detta ens kan kallas dokumentär är skamligt.
För att saker inte ska riskeras att tas ur kontex eller att information som ingår i ett större sammanhang missas är det viktigt att produktionen beställer in alla journaler på nytt (med Jockes fullmakt) det handlar om fler människor än Jocke som har rättigheter i att denna historia berättas från ärlig grund. Tyvärr tror jag inte att så blir fallet tyvärr.
Citera
2025-02-02, 00:40
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marrier
För att saker inte ska riskeras att tas ur kontex eller att information som ingår i ett större sammanhang missas är det viktigt att produktionen beställer in alla journaler på nytt (med Jockes fullmakt) det handlar om fler människor än Jocke som har rättigheter i att denna historia berättas från ärlig grund. Tyvärr tror jag inte att så blir fallet tyvärr.
Det är redan bevisat att dokumentären använder papprena de fått ifrån Jocke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in