2025-01-27, 21:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
När sa jag de?

Jag har fått all info jag behöver för att veta att det är sant. Sen när polisen tog en mobil i beslag från människa då var sista pusselbiten på plats.

Gå igenom dina egna inlägg och leta.
Citera
2025-01-27, 21:58
Medlem
Citat:
För att jag vill att dom ska åka dit pga de brott dom gör öppet i Sverige, det är enda anledningen till att jag hänger i den tråden.
Varför säger du då till andra att de ska undvika att kolla på JJ om de inte gillar dom. Du gör ju inte det. Du väljer att vara som en igel på folk du inte gillar.
Citera
2025-01-27, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jocke är inte ett litet barn längre. Han är för i helvete 40 år.

Han borde läggas in på psyk och sätta in stabiliserande mediciner.

Röker han fortfarande på ibland?

Ojojoj så upprör man kan bli.

Jag och den jag diskuterade med pratade om honom som barn och då fyllde jag på med vad jag tyckte. Vi diskuterade inte jockes vuxna liv direkt.
Citera
2025-01-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Problemet med Jocke är ju att han söker upp situationer och drama som han sen sitter och grinar om och säger att det utlöser hans PTSD.
Det är alltså han själv som väljer detta.

Men hur kan du veta de om du inte följer honom?
Citera
Medlem
Citat:
Då är vi lite i samma situation.
Och jag vet att ptsd kan vara olika från person till person tex jag kan få ren panik av en lukt på en parfym, sömnen kan vara ett helvete.
Jag tycker ändå han börjar försöka göra såna saker som gör att han får ångest tex
Spela in dokumentären där mycket kom upp säkerligen, besökt morfars grav osv, men det går inte fort.
Jag vet att Jonna sa så men hon säger också att hon accepterar läget, hon är fantastisk men hon vet att Jocke skulle göra samma sak för henne, det var en tid där hon inte mådde bra.
Man ger och tar i ett förhållande.
Jocke går ju hos psykolog nu så han kan säkert börja må bättre men delar finns alltid kvar.
Och det fanns ju också en period där Jocke inte kunde flyga men det kom han över.
Jag förstår att han söker svar från barndomen som han aldrig kommer få från mamman men han har fått det genom soc papperna en del iaf, men av sin pappa har han fått en förklaring men det är fortfarande svårt att träffa honom men han vill att pappa ska finnas i barnens liv.

Tack för att du ändå kan föra en vettig diskussion.
Tack själv. Vi kan lära oss mer än vi tror genom att diskutera. Och oftast med dom som ser på saker på ett olika sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Du har fel.
Och hur fan vet du att han vaknar upp och vill slå sin familj? brukar du sova över där eller?
Du lägger skulden på ett barn, ett sånt litet barn vill inte döda sin familj dom vill bli älskade.
Du borde verkligen besöka en psykolog själv.
Hur vet du att han inte gör det?
Ni delar väl inte säng?
Citera
2025-01-27, 22:02
Medlem
Citat:
Men hur kan du veta de om du inte följer honom?
Det är ju väldigt enkelt eftersom han driver sina draman via media och internet.
Har jag för övrigt sagt att jag inte följer honom?
Citera
2025-01-27, 22:03
Medlem
Citat:

Jag och den jag diskuterade med pratade om honom som barn och då fyllde jag på med vad jag tyckte. Vi diskuterade inte jockes vuxna liv direkt.
Men det är ju i sitt vuxna liv som han driver drama och söker hämnd.
Citera
2025-01-27, 22:05
Avstängd
Citat:

Röker han fortfarande på om kvällarna?

Det är ju dumt att knarka men det kanske inte gör något om det är Jocke...
Citera
2025-01-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Men det är ju i sitt vuxna liv som han driver drama och söker hämnd.

Ja men det var ju fortfarande inte det som diskuterades, det handlade om när han var barn.
Citera
2025-01-28, 02:27
Medlem
DonFoldits avatar
Så jävla synd att Jockiboi och Danjal inte lyckades skapa racing-spelet på plattformen influencio där vi skulle få spela och vinna krypto och NFT priser. Tråkigt att dom inte ens fick igång wifi hotspot i realtid på den där jävla plattformen.
Det är ju en bra ide och jag hade definitivt lirat och vunnit. Tråkigt att Jockiboi utlovade så mycket med levererade så lite. Deras krypto hamnade inte ens på kryptobörser. Investerarnas pengar bara gick upp i rök. 150 miljoner bara och det räckte inte. Det betalade bara Jockibois och Danjals anställningskostnader.
Tyvär. Ville ni ha ett racingspel att vinna krypto på så kanske ni skulle ha varit snällare mot Jockiboi genom åren.
Tänk på det.
Citera
2025-01-28, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Så jävla synd att Jockiboi och Danjal inte lyckades skapa racing-spelet på plattformen influencio där vi skulle få spela och vinna krypto och NFT priser. Tråkigt att dom inte ens fick igång wifi hotspot i realtid på den där jävla plattformen.
Det är ju en bra ide och jag hade definitivt lirat och vunnit. Tråkigt att Jockiboi utlovade så mycket med levererade så lite. Deras krypto hamnade inte ens på kryptobörser. Investerarnas pengar bara gick upp i rök. 150 miljoner bara och det räckte inte. Det betalade bara Jockibois och Danjals anställningskostnader.
Tyvär. Ville ni ha ett racingspel att vinna krypto på så kanske ni skulle ha varit snällare mot Jockiboi genom åren.
Tänk på det.

Synd att Jonna inte limmade ihop käfften på idioten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in