2025-01-25, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
15+ ja vilket är lika sjuk i realiteten även om det är lagligt.

Han var ju närmare 30 när han hade samlag med 15-åringar.

Aspackade vilket gjorde att de ej kunde samtycka.
Ja lagligt eller inte så är det helt sjukt. Det säger en hel del om stackars JockiB.
Citera
2025-01-25, 01:15
Medlem
Cluees intervju med Jacke var riktigt bra. Där fick Jacke prata om sin situation.

https://www.youtube.com/watch?v=cszVfz5fIIc&t=36s
Citera
2025-01-25, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Känns väl bra konstigt om Jocke gick ut i en hel podd och pratade om detta och sen är det inte sant, vem kommer se dum ut då tror du?
Han kan ju berätta väldigt detaljerat vad som har hänt.
Han får inte ut ett dugg av att ljuga om en sån sak.
Han brukar ju använda sina hundar för att sminka över sina lögner så vad menar du?
Berätta detaljerat har han gjort förr och när det varit lögn så har han aktiverat sina hundar för att smutskasta den som visat att det var lögn. så?
Citera
2025-01-25, 01:32
Medlem
Citat:
Rasks video där han reagerar på poddavsnittet är kvar än så länge.

Kommentarsfältet där är mycket angenäm läsning för den som inte sväljer allt med hull och hår.
Kommentarsfältet vägde sannerligen upp för traumatiseringen att utsätta sig för en ögonsminkad grandios mobbare som fått storhetsvansinne. Jämförde med videon innan och där var det mestadels hurrarop. Vilket betyder att kritiken Anjo fått efter sin senaste video verkar ha fallit över på Rask också. Hoppas att denna ögonöppnare håller i sig
Citera
2025-01-25, 03:25
Medlem
Jag undrar lite varför ingen funderat på att han omger sig med tre människor med nazistkoppling och en som påstås vara dömd för peddobrott.
Citera
2025-01-25, 09:15
Avslutad
Kan bara tycka synd om Jacke som behöver ha Jocke och Chrippa som bröder.
Senast redigerad av Brottslig 2025-01-25 kl. 09:21.
Citera
2025-01-25, 09:43
Medlem
Nu har Jocke ångrat sig igen, från att vilja gå ut med allt så skall han inte gå ut med något. Jag tolkar det lite som att han kommer gå ut med väldigt mycket snart.

Citat ifrån hans Instagram:

”Jag kan inte uttala mig, kommentera eller något pga förändring i situationen. Jag har tät kontakt och stöd ifrån polisen och jag kommer agera utefter deras råd. Så om jag inte kommenterar, besvarar eller något nån säger så vet ni varför. Och ni kan nog lista ut anledningen. Men kommer fortsätta uppdatera men inte om någon person, händelse osv.”
Citera
2025-01-25, 10:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Nu har Jocke ångrat sig igen, från att vilja gå ut med allt så skall han inte gå ut med något. Jag tolkar det lite som att han kommer gå ut med väldigt mycket snart.

”Jag kan inte uttala mig, kommentera eller något pga förändring i situationen. Jag har tät kontakt och stöd ifrån polisen och jag kommer agera utefter deras råd. Så om jag inte kommenterar, besvarar eller något nån säger så vet ni varför. Och ni kan nog lista ut anledningen. Men kommer fortsätta uppdatera men inte om någon person, händelse osv.”

Det här är ytterligare ett exempel på att vilja ge uttryck för hur extremt synd det är om Jocke.

Han ringer väl flera gånger om dagen och trakasserar polisen som vanligt.

Polisen är ingen stödverksamhet utan han får väl vända sig till Brottsofferjouren som alla andra som är utsatta för brott.

Polisen kan inte stötta Jocke och samtidigt utreda brott.

Enda anledningen till att han tog ned poddavsnittet och inte gråter på IG är för att han fattat att vindarna vänt.

Då har han inte längre stake att stå för vad han tycker.

Chrippa är ute och nu finns ju risken att Jacke och han börjar prata. Då måste Jocke låtsas vara klok en stund för att försöka manipulera Jacke tillbaka till sin ringhörna.
Citera
2025-01-25, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Stackars jockiB, vi stöttar honom fullt ut. Vilken jävla pajas minderårigsJocki är.
Citera
2025-01-25, 10:40
Avslutad
Citat:
Det här är ytterligare ett exempel på att vilja ge uttryck för hur extremt synd det är om Jocke.

Han ringer väl flera gånger om dagen och trakasserar polisen som vanligt.

Polisen är ingen stödverksamhet utan han får väl vända sig till Brottsofferjouren som alla andra som är utsatta för brott.

Polisen kan inte stötta Jocke och samtidigt utreda brott.

Enda anledningen till att han tog ned poddavsnittet och inte gråter på IG är för att han fattat att vindarna vänt.

Då har han inte längre stake att stå för vad han tycker.

Chrippa är ute och nu finns ju risken att Jacke och han börjar prata. Då måste Jocke låtsas vara klok en stund för att försöka manipulera Jacke tillbaka till sin ringhörna.

Är det verkligen jockes beslut att ta ner pod avsnittet? Kan det inte vara så att det är Jonas beslut? För han inte vill riskera att åka på något förtal.
Citera
2025-01-25, 12:38
Avslutad
Clues video är den bästa som släppt i detta dramat någonsin!
Citera
2025-01-25, 13:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Clues video är den bästa som släppt i detta dramat någonsin!

Jag håller verkligen med om det.

Cluee är en empatisk människa vilket gör honom till en bra lyssnare.

Jacke fick säga sitt och höll en bra röd tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in