Citat:
Jag tycker också att det va oerhört korkat att skriva sådär till en så opålitlig luffare som Rask.
Men därifrån till att bli uthängd är allt annat än okej.
Nej, det va inte Jocke, men det va ett gott exempel på hur konsekvenserna kan se ut när man har med en godtycklig folkdomstol att göra.
Jocke får väl må dåligt som alla andra, det är det ingen som har sagt något om.
Jocke pratar inte bara om det, han ältar det.
I frågan om Jockes alla sjukdomstillstånd/diagnoser så ser det mest ut att vara ett spel för galleriet, han är precis så sjuk som stunden kräver.
Med det sagt så tror jag att han är sjuk - mycket sjuk.
Men inte på det sättet han vill göra gällande.
Förutom allt knas han höll på med innan han ’förändrades’, och allt stört han gör ’under radarn’ nu, är inte friskt.
Det är riktigt stört.
Jockes tv-jobb och samarbeten kan vända över en natt, så hade jag varit han så hade ju inte jag varit speciellt stöddig.
Men därifrån till att bli uthängd är allt annat än okej.
Nej, det va inte Jocke, men det va ett gott exempel på hur konsekvenserna kan se ut när man har med en godtycklig folkdomstol att göra.
Jocke får väl må dåligt som alla andra, det är det ingen som har sagt något om.
Jocke pratar inte bara om det, han ältar det.
I frågan om Jockes alla sjukdomstillstånd/diagnoser så ser det mest ut att vara ett spel för galleriet, han är precis så sjuk som stunden kräver.
Med det sagt så tror jag att han är sjuk - mycket sjuk.
Men inte på det sättet han vill göra gällande.
Förutom allt knas han höll på med innan han ’förändrades’, och allt stört han gör ’under radarn’ nu, är inte friskt.
Det är riktigt stört.
Jockes tv-jobb och samarbeten kan vända över en natt, så hade jag varit han så hade ju inte jag varit speciellt stöddig.
Men vill man inte bli uthängd så skriv för tusan inte till en youtuber svårare än så är det inte. Var inte så många som gjorde en stor grej av det heller det var här inne det blev en stor grej, Jacke gjorde en video sen var det bra med den saken.
Det är ju frivilligt att lyssna på Jocke, lyssnar man så kanske han ältar men som sagt man behöver inte lyssna.
Hade han varit så sjuk som du säger hade han inte kunnat leva i samhället och göra de han gör idag.
Allt kan vända på en natt men det kommer inte bli så i jockes fall för han går snare uppåt än neråt.
Sen har han absolut inte alltid gjort rätt val i livet men att det är någon bubbla som är på väg att spricka finns inte.