2022-08-26, 11:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boeg-Koppor
Exakt, vill du veta något om familjen/produktionen så är det bara att fråga. <3
Varför fortsätter Jocke posta bilder och info om sina barn, om han nu är orolig för barnens säkerhet?
Citera
2022-08-26, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför fortsätter Jocke posta bilder och info om sina barn, om han nu är orolig för barnens säkerhet?

Behovet att visa upp sina barn överskuggar oron över deras säkerhet.
Citera
2022-08-26, 11:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Behovet att visa upp sina barn överskuggar oron över deras säkerhet.
Nej, behovet av att tjäna pengar på barnen överväger oron för deras säkerhet. Men det skulle Jocke aldrig erkänna.
Citera
2022-08-26, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, behovet av att tjäna pengar på barnen överväger oron för deras säkerhet. Men det skulle Jocke aldrig erkänna.

Hahaha, ja det också förstås.
Citera
2022-08-26, 12:55
Medlem
Wooqiprwos avatar
Säger bara ett ord: Källkritik!
Citera
2022-08-26, 15:35
Medlem
kungpungstadens avatar
Kan bara hålla med förgående

En fråga hur många här har läst böckerna och följ intervjuerna som har gjorts hur jockes liv var för 10 år sedan ?
Citera
2022-08-26, 15:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Kan bara hålla med förgående

En fråga hur många här har läst böckerna och följ intervjuerna som har gjorts hur jockes liv var för 10 år sedan ?
Ska du räkna alla inlägg sen och dela upp dem i ja och nej?

Jag har inte gjort det - han är alldeles för ointressant för att man skall lägga det engagemanget på honom.
Det räcker alldeles utmärkt med en bråkdel av det han spytt ut på nätet för att bilda sig en uppfattning.
Citera
2022-08-26, 16:03
Medlem
kungpungstadens avatar
Förstår dig verkligen men kolla på My Addiction speglar livet som han levde då finns en del ledtrådar där
Mest skrämmande är väl att (Nessa ) Är så skrämmande trög o har sedan mage o kalla jocke sin vän
Smuts är hon som inte tar reda på fakta innan och är glad att en polis anmälan är gjord
Citera
2022-08-26, 19:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
När sa han det?
Du verkar inte ha så bra koll på jocke som du påstår?
"Youtubestjärnorna Joakim och Jonna Lundell förbereder för en flytt till Spanien – av säkerhetsskäl. Orsaken är mobbing, trakasserier och hot som riktats mot paret och deras barn."
https://www.expressen.se/tv/noje/jocke-och-jonna-lundell-planerar-flytt-till-marbella/
Citera
2022-08-26, 20:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tycker du att Joakim är dum?
Nej, jag tycker han är dryg och uppblåst och inte förstår sina egna begränsningar samt inte tar ansvar för sina egna handlingar -- precis som många andra av hans gelikar.

Edit
Jag tycker också att han gjort bra saker som att ta sig ur träsket han vandrade i och började tjäna pengar istället samt insåg att Jonna var en viktig person som han bör ha respekt för istället för att leka med.

Hans kreativitet och förmåga att sälja in sig själv ur de aspekten är beundransvärd - men den suddar inte ut att han tror sig själv om för mycket som när han lekte jurist och låtsades ha juriststudier att luta sig emot. KomVux kurserna ger inte den kunskap han vill låtsas att han har helt enkelt... Vilket åtalet både mot Rask och Alexandra visat.

I den nya raiden mot Jocke, så har jag inte följt den -- däremot sett hans ursäkt om att han mognat och tycker att kontakter med minderåriga därmed blir okej -- så fungerar det inte.
Senast redigerad av micro113 2022-08-26 kl. 20:37.
Citera
2022-08-26, 20:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Där ser man, tur du har köll på JuckÄ´!
Håller inte koll på honom, däremot stör jag på mig att han gjorde de där uttalandet när han själv inte försöker skydda barnen.
Citera
2022-08-26, 21:03
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag tycker han är dryg och uppblåst och inte förstår sina egna begränsningar samt inte tar ansvar för sina egna handlingar -- precis som många andra av hans gelikar.

Edit
Jag tycker också att han gjort bra saker som att ta sig ur träsket han vandrade i och började tjäna pengar istället samt insåg att Jonna var en viktig person som han bör ha respekt för istället för att leka med.

Hans kreativitet och förmåga att sälja in sig själv ur de aspekten är beundransvärd - men den suddar inte ut att han tror sig själv om för mycket som när han lekte jurist och låtsades ha juriststudier att luta sig emot. KomVux kurserna ger inte den kunskap han vill låtsas att han har helt enkelt... Vilket åtalet både mot Rask och Alexandra visat.

I den nya raiden mot Jocke, så har jag inte följt den -- däremot sett hans ursäkt om att han mognat och tycker att kontakter med minderåriga därmed blir okej -- så fungerar det inte.

Jocke och Rask är ganska unika i resonemanget att de mognat och saker de gjort när de var fullvuxna är "flera år sen" vad gäller deras misstag. Det gällde exempelvis inte Joz när Anjo körde sin mastodontserie. Det gällde inte Verz när Cluee, Anjo och Jocke hoppade på honom. Då var inte några år sen, en godtagbar ursäkt.

Jag undrar vad Jocke skrev 2018 men inte tillräckligt mycket för att gå igenom timmar av skärmdumpar på tiktok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in