2021-08-07, 00:57
Medlem
Så bra video Rasmus Neuman lagt ut på youtube där han pratar om Joakims beteende/sätt
Citera
2021-08-08, 11:07
Medlem
Någon som kört förbi eller kan köra förbi och fota spektaklet (huset) hur det ser ut idag?
Citera
2021-08-09, 02:51
Medlem
KungPungPats avatar
Nu är Jocke igång igen.
En av hans lärjungar har lärt sig av Jocke hur man ska agera om man börjar hata någon och vill hämnas som Jocke.. så hon gjorde en video och berättade att nån har tvingat henne att snorta kokain och sen ha sex med flera snubbar medans det filmades. Polisen ansåg att hon var med på gruppsexet när dom såg videon som hon hävdar är bevis för våldtäckt. Utredning nerlagd.
Men om polisen och domstol inte vill bestraffa de som hon ångrar att hon snortade kokain med och hade sex med.. så har Jocke lärt henne att hon kan hänga ut skurken och få skurken dömd i den offentliga domstolen på youtube.. vilket tillåmed kan orsaka mordförsök som i fallet med Joz som nån försökte prejja av vägen efter att Jocke har hängt ut han som ett sexuellt odjur och en bedragare.

Jocke lär barnen hur mobbning och hämd ska gå till år 2021.. på en skala som aldrig tidigare hade skådats.

Det är typ som när Jocke gjorde en video för att förklara för svenska folket om hur grannen Alex har blivit tvingad till att snorta kokain av Jockes bror Chrille som var ett enormt sexuellt odjur vid det tillfället fast idag är dom vänner och jättesnälla mot varandra.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-08-09 kl. 02:53.
Citera
2021-08-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Nu är Jocke igång igen.
En av hans lärjungar har lärt sig av Jocke hur man ska agera om man börjar hata någon och vill hämnas som Jocke.. så hon gjorde en video och berättade att nån har tvingat henne att snorta kokain och sen ha sex med flera snubbar medans det filmades. Polisen ansåg att hon var med på gruppsexet när dom såg videon som hon hävdar är bevis för våldtäckt. Utredning nerlagd.
Men om polisen och domstol inte vill bestraffa de som hon ångrar att hon snortade kokain med och hade sex med.. så har Jocke lärt henne att hon kan hänga ut skurken och få skurken dömd i den offentliga domstolen på youtube.. vilket tillåmed kan orsaka mordförsök som i fallet med Joz som nån försökte prejja av vägen efter att Jocke har hängt ut han som ett sexuellt odjur och en bedragare.

Jocke lär barnen hur mobbning och hämd ska gå till år 2021.. på en skala som aldrig tidigare hade skådats.

Det är typ som när Jocke gjorde en video för att förklara för svenska folket om hur grannen Alex har blivit tvingad till att snorta kokain av Jockes bror Chrille som var ett enormt sexuellt odjur vid det tillfället fast idag är dom vänner och jättesnälla mot varandra.

Vad har Joakim med den händelse att göra däremot?
Citera
2021-08-10, 15:12
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Vad har Joakim med den händelse att göra däremot?

Jag såg på en dokumentär om Gabbi Hannah och hur hon förstörde sin karriär.. och det var enkelt att se många likheter mellan Gabbi och Jocke, och ett fåtal skillnader som gör att Jocke fortfarande inte har blivit canclad eller blivit tråkig enligt hans följare.

Hon som gjorde dokumentären pratade om Icarus och hur det som händer med dessa influensers kan jämföras med mytologin om Icarus som fick vingar och en varning om att vingarna går sönder om han flyger för nära solen.. men han flög dit ändå och vingarna förstördes och han föll ner i solens eld.

Gabbi (och Jocke) var nollor tills dom började kopiera trender på youtube för att jaga popularitet och uppmärksamheten som krävs för att generera pengar på youtube.

Jocke aktiverade sin intelligens och studerade hur andra youtubers gjorde för att få visningar, och så härmade han dom för att göra sig själv till en kändis som egentligen aldrig har haft någon talang.

Gabbi Hannah gjorde storytimes medans Jocke gjorde fejkade pranks.. sen när dessa trender blev opopulära så är det dags för copycatsen att forma om sitt content eller bli irrelevanta.
Jocke förändrade sitt content medans Gabbi Hannah trodde att hon kunde sjunga och göra massa galenskap fast hennes målgrupp är småbarn som inte är intreesserade av hennes nya drama-skapande "vuxna" karaktär.

Gabbi Hahhah gjorde många förlåt-videos vilket tillslut blev drygt för tittarna som tillslut tröttnade.

Jocke gjorde aldrig nån förlåtvideo eftersom han anser att han aldrig har gjort fel i hela sitt liv.

Så när visningarna började försvinna så körde Gabbi (och Jocke) igång med dramatåget för att skapa uppmärksamhet för att den började försvinna.
Dom började hänga ut folks privata business och visade total empatilöshet.. och dom gick efter alla som dom ansåg hade gjort fel mot dom.

Men trots att Jocke har hängt ut fler och förtalat på ett grövre sätt mot alla sina offer så fortsätter han som vanligt medans Gabbi Hannah flippar ut över att hon inte förstår varför tittarna tillslut blev ointresserade av hon som började tro att hon hade talang fast hon blev känd genom att kopiera andra människor på Vine.

Gabbi trodde att hon kanske kunde skrika och visa upp en bra sångröst medans Jocke trodde att han kanske kan bli discjockey genom att låtsas ha talang på det.

Jockes bästis Vlad är kanske ännu mer lik Gabbi iomed hans desperata försök till att få tillbaka uppmärksamheten som typ verkar dö totalt såfort tittarna lär sig vilka filurer som dom egentligen har kollat på.. och varför.

Många ser upp till dom utan att förstå vart dom kommer ifrån och varför dom egentligen blev kända... och när man har fejkat från början genom att kopiera andra.. då är det jobbigt eftersom man vet innerst inne att man är talanglös.. men man vill inte att andra ska förstå eller tycka det så därför låtsas man vara lite rikare och lite speciellare än vad dom egentligen är.

Högmod helt enkelt.. dom blir blinda och tillslut så flyger dom in i solen med vingarna som tittarna ger dessa talanglösa individer som kanske inte alls är mentalt kapabla till att hantera offentlighet utan att deras talanglöshet skiner igenom på flera olika plan.. och dom framställer sig själva illa offentligt som när Jocke hela tiden skriver hot till andra kreatörer, för att sen vara knäpptyst när den andra kreatören exposar Jocke för det.

Jag såg en svensk video där en svenne förklarade att han hade reagerat på Jockes The Ring vilket fick Jocke att bli arg och skriva till han medans han då gjorde en video om Jockes hot och galenskap som han verkar skicka till alla precis som Gabbi Hanna när hon skulle hämnas på alla som nånsin varit stygga mot henne.

Så han gjorde en video om youtubes clowner och thumbnailen visar Jocke, Kinesen och Olof Gustafsson.. och han pratar om hur Jocke blev vald till att vara med på tv eftersom Jocke är en talanglös idiot som man skrattar åt.. och han fick därför göra tv-karriär med sin dumhet typ lixom. Ja visst gjorde han det.

Jocke är en äkta idé-tattare som troligen aldrig har kommit på någon eget. Han tattade väl byggritningar från Joz det var väl bara därför Jocke kontaktade Joz.. för att kunna tatta ritningar och sen hävda att det är Jockes talanger som har designat huset.

Eit: Dessa två videos refererar jag till i min analys:
JOAKIM LUNDELL MANSBEBIS https://www.youtube.com/watch?v=m111A_t8jDI
How Gabbie Hannah DESTORYED her career... https://www.youtube.com/watch?v=ZVSzTnyfIQ4
Senast redigerad av KungPungPat 2021-08-10 kl. 15:40.
Citera
2021-08-13, 02:04
Medlem
KungPungPats avatar
Vet nån hur det går med Jockes get?

Han blev nämligen kär i en get när han var på resa i utlandet. Jocke ställde tillåmed en hotalarbetare mot väggen över hur dom behandlar djur nere i landet där Jocke var.
Sen hoppade Jocke upp på en delfinrygg och red runt eftersom det var hans dröm att få rida på en djurslav som behandlas väldigt illa.
Allt blev content och allt slutade lyckligt och Jocke hade hittat en ny kärlek i getens ras.

Sen såg jag Jocke stå med en get i koppel hemma på sin gård vid huset.. men sen har jag inte hört något mer om hur det går mellan Jocke och geten.

Jag antar att geten lever lyckligt på Jockes gård.

Man kan ju undra varför Jocke blev så kär i geten. Men jag antar att man inte ens vill veta varför. LOL
Citera
2021-08-13, 03:07
Medlem
KungPungPats avatar
Jockes största inkomst var troligen när han fixade ett betalnummer för att livestreama och låta barn ringa oändligt med gånger till betalnummret under 24 timmar i hopp om att få prata med deras idoler.

Undra hur mycket pengar han drog in på det.

Undrar hur många barn som fick problem hemma efter att deras föräldrar fått en saftig räkning för att Jocke lurade barn att ringa till betalnummer.

Vill ni veta mer om hur fel det är så kan ni kolla på Anjo som genom videos har avslöjjat en mindre kreatör Pontus Rasmusson som gjorde ungefär samma sak fast på mycket mindre skala.. och många barn fick problem hemma på grund av det, och föräldrar blev arga över saftiga räkningar.

Tyvär så får Anjo inte kriotisera Jocke för detta eftersom då blir Anjo utan inkomst.

Jocke styr och ställer på youtube. han bestämmer vem som får synas på youtube.

Tillåmed Jockes bror Chrille säger i nån ny video att Olof Gustafsson ska hålla sig borta från youtube.. eftersom Jockes och hans familj bestämmer vilka som får synas på youtube.. och ingen Olof eller Joz får göra videos efter Jockes och Anjos utdragna mobbningskampanj mot Joz på youtube där han inte får vara enligt mobbarna som leker makthavare över andra människors liv lol.

Man undrar ju.. är det inte mobbning då och häva ur sig att nån inte ska synas på youtube?

Får man bestämma att nån annan inte får ladda upp filmer på youtube eller strider det med youtubes riktlinjer att bestämma att en annan kreatör inte får ladda upp videos på youtube?

Jag tycker personligen att det är uppenbar mobbning att göra massa videos för att motivera miljontals tittare till att avsky en människa som man persnoligen inte vill se i videos.

Jag hade ignorerat Joz videos istället för att ladda upp massa video om vilken ond och dålig människa Joz är.. i ett lyckat försök att skrämma bort en kreatör från att göra videos på youtube.

Men Jocke ser det inte som logiskt att inte titta på Joz videos när han börjar ladda upp på youtube.. Jocke försöker därför att förhindra Joz från att ladda upp på youtube, men det lyckas ju inte i längden att vara en mobbare på det viset.

Joz laddar väl upp snart om jag förstår det rätt. Det skla bli intressant att få se hur Joz gör youtube utan reklam och vinstsyften.
Jag menar han vill bara bygga häftiga grejjer och motivera mig som tittare till att bygga nå häftigt.
Inga reklamavbrott eftersom Joz har redan pengar och behöver inte tvinga på mig reklam var femte minut för att ha råd med hyran.

Där snackar vi next level youtube.

Inget kopieringstrams som Jocke håller på med.
Citera
2021-08-13, 12:02
Medlem
Citat:
Jockes största inkomst var troligen när han fixade ett betalnummer för att livestreama och låta barn ringa oändligt med gånger till betalnummret under 24 timmar i hopp om att få prata med deras idoler.

Undra hur mycket pengar han drog in på det.

Undrar hur många barn som fick problem hemma efter att deras föräldrar fått en saftig räkning för att Jocke lurade barn att ringa till betalnummer.

Vill ni veta mer om hur fel det är så kan ni kolla på Anjo som genom videos har avslöjjat en mindre kreatör Pontus Rasmusson som gjorde ungefär samma sak fast på mycket mindre skala.. och många barn fick problem hemma på grund av det, och föräldrar blev arga över saftiga räkningar.

Tyvär så får Anjo inte kriotisera Jocke för detta eftersom då blir Anjo utan inkomst.

Jocke styr och ställer på youtube. han bestämmer vem som får synas på youtube.

Tillåmed Jockes bror Chrille säger i nån ny video att Olof Gustafsson ska hålla sig borta från youtube.. eftersom Jockes och hans familj bestämmer vilka som får synas på youtube.. och ingen Olof eller Joz får göra videos efter Jockes och Anjos utdragna mobbningskampanj mot Joz på youtube där han inte får vara enligt mobbarna som leker makthavare över andra människors liv lol.

Man undrar ju.. är det inte mobbning då och häva ur sig att nån inte ska synas på youtube?

Får man bestämma att nån annan inte får ladda upp filmer på youtube eller strider det med youtubes riktlinjer att bestämma att en annan kreatör inte får ladda upp videos på youtube?

Jag tycker personligen att det är uppenbar mobbning att göra massa videos för att motivera miljontals tittare till att avsky en människa som man persnoligen inte vill se i videos.

Jag hade ignorerat Joz videos istället för att ladda upp massa video om vilken ond och dålig människa Joz är.. i ett lyckat försök att skrämma bort en kreatör från att göra videos på youtube.

Men Jocke ser det inte som logiskt att inte titta på Joz videos när han börjar ladda upp på youtube.. Jocke försöker därför att förhindra Joz från att ladda upp på youtube, men det lyckas ju inte i längden att vara en mobbare på det viset.

Joz laddar väl upp snart om jag förstår det rätt. Det skla bli intressant att få se hur Joz gör youtube utan reklam och vinstsyften.
Jag menar han vill bara bygga häftiga grejjer och motivera mig som tittare till att bygga nå häftigt.
Inga reklamavbrott eftersom Joz har redan pengar och behöver inte tvinga på mig reklam var femte minut för att ha råd med hyran.

Där snackar vi next level youtube.

Inget kopieringstrams som Jocke håller på med.

Var inte Jocke väldigt noga med att det är åldergräns på 18 år, eller måste ha föreldrarnas godkännande? Kan minnas att de som ringde var nästan bara vuxna personer.
Citera
2021-08-13, 14:54
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Var inte Jocke väldigt noga med att det är åldergräns på 18 år, eller måste ha föreldrarnas godkännande? Kan minnas att de som ringde var nästan bara vuxna personer.

Det spelar ingen roll om Jocke låtsas att han har vuxna fans.. när de flesta som kollar på hans videos är barn.

Knappast en bra ursäkt att ha betalnummer framför en miljon ungar för att man ursäktar sig genom att hävda att det är vuxna som kollar på Jockes kanal fast han vet att det är lättmanipulerade barn som kollar.

Nu är Anjo igång igen och anklagar Pontus Rasmusson för att vara en pedofil.. fast han kanske bara har yngre tittare och därför satsar han på att tjäna pengarna genom visningarna som barn ger honom.. men nu är han uthängd som pedofil av en av Jockes bästa lärjungar, Anjo.

Det spelar ingen roll om du säger 18-års åldergräns var femte minut under 24 timmars livesändning... för du har fortfarande ordnat att ett betalnummer skulle synas framför tusentals lättmanipulerade barn som var de som Jocke riktade in sig på eftersom han vet att många barn vill ringa till Jocke.. och att det därför fanns möjligheten att tjäna stora summor på barnens föräldrars telefonräkningar genom att få barnen att vilja ringa.

Jocke skapade drama och allt möjligt under livestreamen troligen för att motivera barn till att vilja ringa in och hjälpa Jocke i hans drama mot folk som vill göra hans barnslav illa efter att Jocke hängt ut barnslaven för att kontrollera spridningen av bilder på hans dotter på internet.. för vinstsyften på barns bekostnad.

Inte så svårt att se hur prank-videos blev otrendiga vilket fick Jockes tittarsiffror att gå ner direkt och Jocke fick panik och började bete sig som en desperat knarkare fast det var barn som var så extremt viktigt för Jocke att skaffa just då.. troligen för att han såg hur familjekanaler kunde tjäna pengar även när en trend som prankvideos blev otrendigt.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-08-13 kl. 14:57.
Citera
2021-08-13, 14:58
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll om Jocke låtsas att han har vuxna fans.. när de flesta som kollar på hans videos är barn.

Knappast en bra ursäkt att ha betalnummer framför en miljon ungar för att man ursäktar sig genom att hävda att det är vuxna som kollar på Jockes kanal fast han vet att det är lättmanipulerade barn som kollar.

Nu är Anjo igång igen och anklagar Pontus Rasmusson för att vara en pedofil.. fast han kanske bara har yngre tittare och därför satsar han på att tjäna pengarna genom visningarna som barn ger honom.. men nu är han uthängd som pedofil av en av Jockes bästa lärjungar, Anjo.

Det spelar ingen roll om du säger 18-års åldergräns var femte minut under 24 timmars livesändning... för du har fortfarande ordnat att ett betalnummer skulle synas framför tusentals lättmanipulerade barn som var de som Jocke riktade in sig på eftersom han vet att många barn vill ringa till Jocke.. och att det därför fanns möjligheten att tjäna stora summor på barnens föräldrars telefonräkningar genom att få barnen att vilja ringa.

Jocke skapade drama och allt möjligt under livestreamen troligen för att motivera barn till att vilja ringa in och hjälpa Jocke i hans drama mot folk som vill göra hans barnslav illa efter att Jocke hängt ut barnslaven för att kontrollera spridningen av bilder på hans dotter på internet.. för vinstsyften på barns bekostnad.

Men man hörde ju de som ringde in var nästan bara vuxna? Jag pratar inte om att barn tittar eller vuxna som tittar, utan själva liven att det var nästan endast vuxna.

Nix, har sett Anjos video. Ingenstans tar han upp någonting om att Rasmusson vorre Pedofil.
Citera
2021-08-13, 15:01
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Men man hörde ju de som ringde in var nästan bara vuxna? Jag pratar inte om att barn tittar eller vuxna som tittar, utan själva liven att det var nästan endast vuxna.

Nix, har sett Anjos video. Ingenstans tar han upp någonting om att Rasmusson vorre Pedofil.

Ja självklart så kan inte Jocke ta emot samtal från barn om han säger 18-års åldergräns.. så dom hade uppenbarligen en telefonsluss där nån satt och rensade bort alla samtal från barn som bara sågs som donationer på 10 kronor.. direkt från barns föräldrars telefonräkningar.
Citera
2021-08-14, 06:14
Medlem
Ja och nu är det någon som tycker att Joakim tycker om Lunabelle mer än Lionel
(-varför tycker Jocke inte om lionel lika mycket som lunabelle, börjar bli genomskinligt)

och Joakims svar.

- Jag är chockad, och skrämd. Att folk tar sig rätt att bestämma vad jag tycker om mina barn, att chansa och tro utifrån något man ser extremt liten del av via sociala medier. Att Lunabelle synts mer beror på att hon varit med mig väldigt mycket under en lång period där Lionel varit väldigt bunden till sin mamma. Att påstå att någon inte älskar sina barn lika mycket är sinnessjukt. Men är inte förvånad längre över någonting faktiskt. Det känns som dessa människor inte ska vistas på internet om man fattar beslut på 15 sekunder lång stories från offentliga personer.

- Dessa människor gör mig illamående och hoppas att dessa personer inte skaffar barn själva innan dom mognat och ändrat sitt tänkande rejält…

Å på en gång går han till attack och försvar, istället för att enkelt svara ”jag älskar båda mina barn”….( Jag förstår mig inte på honom…. )

-Människor som tycker så här ska inte vistas på internet.-mogna och ändra sitt tänk rejält… 😂🤣😂 skriver han. Jag tror snarare att det är Jocke som behöver ”växa upp” . Han är så snabb på att döma människor som inte tycker som han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in