2026-10-03, 00:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
De kanske inte ville att begravningen skulle filmas och sändas på youtube, eller pratas om på youtube.
Eller så ville de bara ha den biologiska familjen närvarande.

Så det kan vara så att Jocke kanske inte kunde närvara även om han ville.
Ja fick han inte ha kameror där så var det nog inte intressant..

Det kan ju också vara som du säger, de ville bara har familjen där - och då gick ju JockiNisseBoi bort som inte är biologisk och som utnyttjad Roines dödskamp för att få röster till Kristallen och att saluföra Spökjakt.
Jag hade inte heller velat ha honom där.
Citera
2026-10-03, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
All kritik mot JockiNisseBoi är hatisk om man får tro JockiNisseBoi, hundarna och er smågrisar ..

Jo, visst är det så. Allt jag skrev var att jag hoppas (inte för att jag har någon talan) att de inte väljer att publicera Operation Kobra del 2 på Jockebois födelsedag som någon gissade på. Om de gjorde det skulle det bara spela Boi de andra i sekten rätt i händerna när de påstår att allt bara är hat. Den kritik som förs fram i Kobra druknar lättare om sekten får det på sin kvarn också. I och med att första delen kom på bröllopsdagen kan det se illa ut om andra delen kommer på födelsedagen.

Det är allt jag sagt. Men den som lever får se.
Citera
2026-10-03, 15:33
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Jo, visst är det så. Allt jag skrev var att jag hoppas (inte för att jag har någon talan) att de inte väljer att publicera Operation Kobra del 2 på Jockebois födelsedag som någon gissade på. Om de gjorde det skulle det bara spela Boi de andra i sekten rätt i händerna när de påstår att allt bara är hat. Den kritik som förs fram i Kobra druknar lättare om sekten får det på sin kvarn också. I och med att första delen kom på bröllopsdagen kan det se illa ut om andra delen kommer på födelsedagen.

Det är allt jag sagt. Men den som lever får se.
Det vore otroligt roligt om de släppte del 2 på födelsedagen. När del 1 kom ut samma dag som bröllopet.
Citera
2026-10-03, 19:32
Medlem
KungPungPats avatar
Läste just en tweet om hur lögner skapar en split i själen vilket reflekteras i hur man ser ut.
Tänkte på Jockiboi direkt, och hur varje lögn han har dragit har förändrat hans yttre långsamt.. medans dåren har försökt operera bort lögnbevisen från ansiktet.
Han har nog ingen själ men han har definitivt påverkat sitt yttre genom att vara så rutten på insidan.
Citera
2026-10-03, 20:12
Medlem
Jag gillar inte Jonna men kan inte annat än tycka synd om henne samtidigt. Hon lever med en man som tänker på en annan kvinna 24/7. Att gifta sig igen, eller förnya sina löften, kommer inte radera Linneas ansikte i Jockibois huvud.
När svartsjuka kvinnor hatar "den andra kvinnan", och det gäller alla i det här gänget, även Linnea, så är dom på helt fel spår. Det är inte den andra kvinnans fel om din man bli kär i henne, hur fan ska hon kunna stoppa det? Det är din man, som lever i ett förhållande som måste skärpa sig. Man fluktar inte på någon annan än sin egen fru, sambo eller va fan det är. Det gäller givetvis vice versa.
Man kan ju också fråga sig varför Lisen är så fylld av hat mot Linnea, va fan har Linnea gjort henne? Att Anjo hatar henne är ju just den svartsjuka, alla som får mer plats i Jockibois huvud än Anjo är konkurrens. På tal om det, vart tog Danjal vägen? Åkta han hem till pojkvännen i Dubai?
Citera
2026-10-03, 20:16
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Jag gillar inte Jonna men kan inte annat än tycka synd om henne samtidigt. Hon lever med en man som tänker på en annan kvinna 24/7. Att gifta sig igen, eller förnya sina löften, kommer inte radera Linneas ansikte i Jockibois huvud.
När svartsjuka kvinnor hatar "den andra kvinnan", och det gäller alla i det här gänget, även Linnea, så är dom på helt fel spår. Det är inte den andra kvinnans fel om din man bli kär i henne, hur fan ska hon kunna stoppa det? Det är din man, som lever i ett förhållande som måste skärpa sig. Man fluktar inte på någon annan än sin egen fru, sambo eller va fan det är. Det gäller givetvis vice versa.
Man kan ju också fråga sig varför Lisen är så fylld av hat mot Linnea, va fan har Linnea gjort henne? Att Anjo hatar henne är ju just den svartsjuka, alla som får mer plats i Jockibois huvud än Anjo är konkurrens. På tal om det, vart tog Danjal vägen? Åkta han hem till pojkvännen i Dubai?
Man kan undra vad Jonna tycker om att Jockiboi skriver till Linnea och kommenterar bilder på henne från hans fake-konto med "Snygg" och "Har du gjort något med brösten"?
Senast redigerad av TaEnNyDa 2026-10-03 kl. 20:19.
Citera
2026-10-03, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
Undra vad Jonna tycker om att Jockiboi skriver till Linnea och kommenterar bilder på henne från hans fake-konto med "Snygg" och "Har du gjort något med brösten"?

Det finns värre saker. Jag hade själv aldrig accepterat det, om min sambo skrev med en annan. Det hade blivit respass direkt.
Citera
2026-10-03, 21:40
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Medviktarna tror att häktningen var för olovlig avbildning! Om dem visste hehe!

Ingen rimlig polis häktar för den formen av småbrott! Polisen ville ha mobiler för bevis i Jockes case mot hatkonton! Det är inget löst snack från min sida, jag har kontakter så att säga!

Jocke ser ut att gå mot en stor vinst juridiskt, för temus del väntar däremot bistra förhandlingar! Vissas fiffel kommer också komma upp till ytan, Sandra la ut lite ledtrådar i det avseendet för en tid sen!
Så du menar att svensk polis skulle sätta ett par i häkte, utreda om det rör sig om olovlig avbildning av skyddsobjekt men i hemlighet så ville egentligen polisen få tag i parets mobiler och datorer för att Jockiboi har lite ont i stjärten?
Citera
2026-10-03, 22:09
Medlem
KungPungPats avatar
Jockiboi har definitivt mild downs med tanke på hur han såg ut som barn.

Väldigt smart för att vara en som har downs, men väldigt korkad jämfört med en normalbegåvad människa som inte är utvecklingsstörd som Jockiboi är.

Gudarna har sett till att han inte ska sprida vidare sina trasiga gener. Så han styrde upp ett cuckold-projekt där Jonna blev en slavfödare för framtida ekonomiska vinster, med ungar som liknar Jockes manliga vänner .. som att Jonna blev en mor av det värsta slaget.. som ljuger om vem hennes barns pappor är.. i syfte att tjäna pengar på ungarna som Jockiboi inte kunde skapa utan hjälp från sina vänner.

Man undrar ju vart dom tar vägen efter detta livet. Det lär finnas en speciell avdelning i helvetet för just såna som kan ljuga för sina barn om föräldraskapet och anledningen till att ungarna blev till.
Citera
2026-10-03, 23:10
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Medviktarna tror att häktningen var för olovlig avbildning! Om dem visste hehe!

Ingen rimlig polis häktar för den formen av småbrott! Polisen ville ha mobiler för bevis i Jockes case mot hatkonton! Det är inget löst snack från min sida, jag har kontakter så att säga!

Jocke ser ut att gå mot en stor vinst juridiskt, för temus del väntar däremot bistra förhandlingar! Vissas fiffel kommer också komma upp till ytan, Sandra la ut lite ledtrådar i det avseendet för en tid sen!
Ja, så är det såklart! Juristiboi verkar ha lärt dig allt du kan om juridik. Filmande av skyddsobjekt är ett småbrott i dagens läge. Att du ringer dina kontakter på en fisher-pricetelefon betyder inte att de finns på riktigt…

Swr fram emot de ”bistra förhandlingarna”!
Citera
2026-10-04, 00:11
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Yeah! Näthat i sin renaste form! Gottgottgott!

Vad tror du om det jag läste om att lögner splittar själen eftersom man vet sanningen på insidan men säger lögnen utåt .. och det resulterar i utseendet som påverkas negativt av lögner?

Är inte Jockiboi ett bra exempel på nån som har gjort nått väldigt udda med sitt yttre och inre gällande lögner?

Han såg ut att ha downs på bilder från hans barndom, men sen försvann det?
Nej det är samma utvecklingsstörda downs snubbe.

Jag tänkte även på Cadde.. som också har downs.. och ljuger som ingenting efter att han klurade ut att Sekten vill att han ljuger och förtalar Jockibois fiender.

Jockiboi styr hiveminden av downsfolk i Sverige.
Citera
2026-10-04, 00:22
Medlem
KungPungPats avatar
Jag frågade faktiskt google nu varför det ser ut som jockiboi har downs på bilder från hans barndom.. och svaret är att han har varit utvecklingsstörd sen har föddes med stora problem med enorma påsar under ögonen, men han har inte downs hävdar google då baserat på ingenting.

Googles svar:

Citat:
Att folk ibland har reagerat på eller kommenterat bilder från hans barndom och dragit paralleller till Downs syndrom beror främst på rent genetiska ansiktsdrag, vilka enkelt kan misstolkas på äldre foton. Det finns några konkreta förklaringar till detta:
• Epikantusveck (asiatiskt veck): Det är ett helt normalt hudveck vid den inre ögonvrån som är vanligt hos barn i hela världen innan näsryggen har växt klart. Detta veck ger ögonen en mer mandelformad eller snedställd form. Eftersom ett framträdande epikantusveck också är ett vanligt drag vid Downs syndrom, görs ibland felaktiga kopplingar när draget förekommer hos personer utan diagnosen.
• Stora påsar/svullnad under ögonen: Joakim Lundell har själv varit mycket öppen med att han under hela sitt liv har haft genetiskt betingade och framträdande påsar under ögonen. Dessa anatomiska drag fanns där redan som barn, vilket kan påverka ögonpartiets helhetsintryck på bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in