2026-09-18, 17:21
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Om Chrippa vill fysiskt konfrontera Jocke kommer det leda till än så längre tid i buren! Chrippa loggas kraftigt i förföljelse målet! Ni kan börja tro mig nu när jag säger polisen har koll! Ni såg Anjos mapp! Det är en bråkdel! Dax att börja skaka av illvilja för er! Jocke skall segra mycket nu! Först var det Medvikt, snart negerknullaren i Trosa och sen ryker resten av er!
Förföljelsemålet...

Jocke är den som mest förfoljt och förföljer andra.

Troll
Citera
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tvingde Annika honom sparka ner Roine och skrämma slag på deras lilla tös?
Jocke hade inget val! Ett barn får inte inne boende frustrationer helt anslagslöst! Jocke fick trauma av Annikas drog missbruk!
Citera
Medlem
Citat:
Precis. Nu ändra vi det.
Du har 4 barn. Den äldsta barnet med någon variant av sm-guld i npf, skadar dom andra 3. Varv han försökt strypa en av dom, vid minst 1 tillfälle.

Låter du då den ungen vara i närheten av dom andra 3? Eller gör du vad som krävs?

En retroaktiv abort vore på sin plats för det fjärde barnet med lätt utvecklingsstörning redan vid unga år. En blond mytoman redan då.

Självklart tar man bort oönskade problembarn för att skydda resten av familjen. Men det vill inte Jockiboi fatta eftersom han är så himla speciell.
Citera
2026-09-18, 17:24
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Förföljelsemålet...

Jocke är den som mest förfoljt och förföljer andra.

Troll
Jag troll? Du har en hånfull profilbild och mobbar Jocke!

Jocke har inte förföljt någon! Det saknas helt bevis! Dina, Linus och Temus förföljelse ligger på polisens bord!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
En fråga för pk-polisen, är mongoloiden rullstolsbunden eller går hen med rullator?
Aj. aj. aj. Du kan förmodligen vänta dig en kallelse på 1177 för att ha utgått ifrån att alla mongisar har fysiska hinder. Så är det givetvis inte, jag har tex sett Jockiboi gå relativt obehindrat, om än något udda eftersom hans knappt märkbara kobenthet gör att han måste parera lite med låren. Men som sagt, det märks ju nästan inte.
Citera
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Jocke hade inget val! Ett barn får inte inne boende frustrationer helt anslagslöst! Jocke fick trauma av Annikas drog missbruk!

Hade han inget val att sparka ner roine från trappan och skrämma slag på deras tös för Annika missbrukade droger, som tvinga han att göra det?
Citera
2026-09-18, 17:25
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
En fråga för pk-polisen, är mongoloiden rullstolsbunden eller går hen med rullator?
Hen har rullstol när det ska sökas empati
Citera
2026-09-18, 17:26
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Jag troll? Du har en hånfull profilbild och mobbar Jocke!

Jocke har inte förföljt någon! Det saknas helt bevis! Dina, Linus och Temus förföljelse ligger på polisens bord!
Bra.
När hör de av sig?
Citera
2026-09-18, 17:27
Avslutad
Citat:
Hen har rullstol när det ska sökas empati

Jag föredrar Leif-Ivans trick, dyka upp i rätten körandes permobil. Det fungerade inte, han såg bara ut som en dum jävla tjockis.
Citera
2026-09-18, 17:27
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Hade han inget val att sparka ner roine från trappan och skrämma slag på deras tös för Annika missbrukade droger, som tvinga han att göra det?
Du såg va ja skrivde du behöver inte upprepa! Annika traumatiserade Jocke! Det gjorde honom voldsam!
Citera
2026-09-18, 17:28
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Du såg va ja skrivde du behöver inte upprepa! Annika traumatiserade Jocke! Det gjorde honom voldsam!
Ta allt från början igen. För jag förstår inte länge vad du menar.
Citera
2026-09-18, 17:32
Medlem
Citat:
Du kan själv se den omfattande dokumentationen Jockes managment ansamlat sig! Polisen utreder i enlighet med Jocke saken i detta nu!

Varför har de samlat ihop redan publicerade memes i en mapp? Helt intetsägande och meningslöst, ingen bryr sig.

Hälsa Larserik och trollfabriken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in