2013-01-20, 21:29
Medlem
Ny video där han berättar om hans uppväxt, bland annat pratar han om att han blivit sexuell utnyttjad som barn: http://www.youtube.com/watch?v=rbXvssVZetA
Citera
2013-01-20, 22:56
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nompen
Ny video där han berättar om hans uppväxt, bland annat pratar han om att han blivit sexuell utnyttjad som barn: http://www.youtube.com/watch?v=rbXvssVZetA

Någonstans är det här så in i helvete tragiskt. Det jag tycker känns mest cyniskt är hur mycket han hoppas att 14-åringar tycker att hans berättelse är "intressant". Och att han hoppas att samma
14-åringar tycker att han är en "snäll och bra människa". Det känns som om självförtroendet är på topp, jajamen! Det här bekräftelsebehovet är inte friskt.
Citera
2013-01-21, 06:41
Medlem
Preatures avatar
Citat:
Hur fan ska man kunna tro på att denna video är sann när det första han gör är att han går in o ljuger om sin ålder? Jockiboi påstår att han ska vara född 87 när han egentligen är född 85 VARFÖR? Jag skulle gissa på att han gör dessa videor för att någon eventuellt skulle vilja hjälpa honom att skaffa ett jobb .
Citera
2013-01-21, 11:11
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alecxzi
Kan glatt med säkerhet berätta för dig att vodkaflaskor fyllda med vatten i används under majoriteten av alla klipp som finns där ute på honom supandes. Han super lika mycket, om inte mindre, än en vanlig person som går på krogen varje helg. Lär dig tänka kritiskt.

Var av uppfattningen att han krökade friskt men det kanske inte stämmer? Reagerade på att en massa personer skriker fejk utan någon motivering. Förövrigt var dom tjackisarna jag talade om innan folk som gick ut på krogen varje helg.
Knark är väldigt mycket vanligare än vad folk tror och det går snabbt för vissa att vara helt anti till helgknarkare till problemknarkare.
Citera
2013-01-21, 13:53
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Var av uppfattningen att han krökade friskt men det kanske inte stämmer? Reagerade på att en massa personer skriker fejk utan någon motivering. Förövrigt var dom tjackisarna jag talade om innan folk som gick ut på krogen varje helg.
Knark är väldigt mycket vanligare än vad folk tror och det går snabbt för vissa att vara helt anti till helgknarkare till problemknarkare.

Jag tror de flesta reagerar på och skriker "FEJK" om är hans sk "bekännelse".
Visst, han super, han knarkar och han beter sig som ett jävla grottcepe och det tror jag inte det är många som säger emot mig på men att han NU helt plötsligt skulle ångra sig och vilja sluta kommer väldigt lägligt i samband med att besöksantalet sjunker (beroende på droger eller inte låter jag vara osagt) och plånboken tunnas ut.

Detta är en manwhore av rang och det han lever av är att folk vet vem han är, tragiskt nog så att han nu helt plötsligt skulle vilja bli en "bättre människa" eller vad det nu är han försöker med kan nog uppfattas av många, inklusive mig själv, som jävligt fejk.
Det är lite som med pojken som skrek varg. Han har gjort allt han kan komma på för att folk ska prata om honom och nu när han har runkat slut på sig själv måste han komma med något nytt och vad passar då bättre än att "göra en Nemo" och komma ut som känslig missbrukare för fjortisarna att tycka synd om och dalta med?

Han är i mina ögon en vidrig människa och detta är bara ännu ett sätt att få uppmärksamhet/sympatier på.
Citera
2013-01-21, 17:21
Medlem
alecxzis avatar
Citat:

Haha!

Otroligt vad bekräftelsekåt han är, Sveriges kanske mest uppmärksamhetssökande människa?

Hans blogg var rolig emellanåt förut, innan han gick tillbaka till att vara 14 år i skallen.

Säger bara get a grip, han är 28 år (!!!) och beter sig som en fjortis som nyss kommit in i puberteten.

Gillar dock hans affärstänkande fortfarande, kommer nog ta svenska folket 1-2 år innan hans hustlande blir avslöjat. Då har han redan gjort en del pengar på det hela.

Vad gick snett?
Senast redigerad av alecxzi 2013-01-21 kl. 17:25.
Citera
2013-01-22, 11:01
Medlem
Antagligen försöker han göra sig lite mer rumsren så att TV-kanalerna vill ha ha något med han att göra, någonsin igen. Det är ju så illa i nuläget för han att ifall Nemo skulle vara med i något avsnitt av serien och förknippas med Jocke i någon produktion fick han inte ha kvar sin blogg på finest. Det säger väl en del om vad hans plan är.
Citera
2013-01-22, 17:56
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Antagligen försöker han göra sig lite mer rumsren så att TV-kanalerna vill ha ha något med han att göra, någonsin igen. Det är ju så illa i nuläget för han att ifall Nemo skulle vara med i något avsnitt av serien och förknippas med Jocke i någon produktion fick han inte ha kvar sin blogg på finest. Det säger väl en del om vad hans plan är.

He He, och då är ändå Nemo dömd för sexuellt utnyttjande av minderårig sen han knullade en fjortonåring. Skillat av Jockiboi att sjunka lägre än så
Citera
2013-01-23, 13:00
Medlem
Preatures avatar
Är det någon som känner/Känt Joakim som kan intyga att detta är sant. Kan ju även vara ett desperat försök att få uppmärksamhet. För att för ett tag sedan var jag inne och kollade på Hanna Widerstedts blogg där hon skrev att de flesta dokusåpakändisar hon träffat fejkade att dom drog koks och liknande och att de bara var socker, då tänkte jag direkt på bilden på Berg och Widerstedt när de ska ha dragit "koks" Men det är ju även självklart att inte hon har alla hästar i stallet. Det är ju liksom inte första gången Jockiboi försöker att dra åt sig uppmärksamhet. Någon som kan intyga att det är sant?
Citera
2013-01-23, 19:34
Medlem
Garneringsmannens avatar
Det verkar verkligen som om han har tappat bollen på riktigt nu. Om han vore seriös med sin "bekännelse" borde han väl inte samtidigt försöka lansera någon hemma-snickrad dokusåpa där han springer runt påverkad av narkotika.
Hur mycket kan man egentligen sälja sig själv innan man har förlorat allt det som utgör ens person?

Det vi ser hr Berg göra just nu är ett legendariskt fiasko. Som en dokumentation i självförnedring. Som en journal över misär. Nu gör vi popcorn, gott folk!
Citera
2013-01-24, 22:21
Bannlyst
En polare från LKPG länkade mig hans blogg :O http://www.jockibois.se/

Vad i hellVtÄ´ Han frågar vart respekten är
Citera
2013-01-27, 11:04
Medlem
vad e grejen me jockiboi? han är normalt sett uppmärksamhetskåt, men uppdaterar bloggen väldigt sällan numera. Har han gått ner sig på riktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in