Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Var av uppfattningen att han krökade friskt men det kanske inte stämmer? Reagerade på att en massa personer skriker fejk utan någon motivering. Förövrigt var dom tjackisarna jag talade om innan folk som gick ut på krogen varje helg.
Knark är väldigt mycket vanligare än vad folk tror och det går snabbt för vissa att vara helt anti till helgknarkare till problemknarkare.
Jag tror de flesta reagerar på och skriker "FEJK" om är hans sk "bekännelse".
Visst, han super, han knarkar och han beter sig som ett jävla grottcepe och det tror jag inte det är många som säger emot mig på men att han NU helt plötsligt skulle ångra sig och vilja sluta kommer väldigt lägligt i samband med att besöksantalet sjunker (beroende på droger eller inte låter jag vara osagt) och plånboken tunnas ut.
Detta är en manwhore av rang och det han lever av är att folk vet vem han är, tragiskt nog så att han nu helt plötsligt skulle vilja bli en "bättre människa" eller vad det nu är han försöker med kan nog uppfattas av många, inklusive mig själv, som jävligt fejk.
Det är lite som med pojken som skrek varg. Han har gjort allt han kan komma på för att folk ska prata om honom och nu när han har runkat slut på sig själv måste han komma med något nytt och vad passar då bättre än att "göra en Nemo" och komma ut som känslig missbrukare för fjortisarna att tycka synd om och dalta med?
Han är i mina ögon en vidrig människa och detta är bara ännu ett sätt att få uppmärksamhet/sympatier på.