2026-05-19, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Så du vill inte säga varifrån du fått all den informationen? :-)
Det räcker för mig att Jocke och In Your Head Media AB vet att alla vet. :-)))))
Citera
2026-05-19, 09:38
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Så sant! Det låg i tiden att ha diagnoser när Jockiboi diagnostisera sig själv. I boken Monster skriver han att han fick sina diagnoser bara över en eftermiddag när han sökte för det när han var 25år, men diagnoser får man efter en neuropsykiatrisk utredning som tar månader minst. Sedan påstår han också i boken att han ska ha LSS beslut som han fick på socialtjänsten i Norrköping vilket också är en ren lögn. LSS-beslut är ett livslångt beslut och ges till folk med grav funktionsnedsättning och som är under 65år gamla. Varför har inte Jockiboi hjälp hemma utav LSS? I boken "Du är inte ensam" så nämns ingenting om när han fick sina diagnoser eller någonting. Bara ljughistorier om hur det är att leva med diagnoser.
Jag tror Jockiboi helt enkelt diagnostiserat sig själv. Han har läst lite om Asperger och ADD och tänkte, joo men det stämmer nog in på mig. Och sen så har han pushat ut det som sanning. Diagnoser har han förmodligen, men då pratar vi Kluster B. Dvs nån diagnos förknippat med empatistörning.

Det där är en sak som Rask också använder sig av. Man kan ljuga fritt om sjukvården socialtjänsten och BUP eftersom dom kommer aldrig kunna motbevisas om det är sant det som som sägs. När Jonna hade Sepsis, hade hon verkligen det? Det finns ju flera andra anledningar till att man blir dålig och behöver läggas in efter att man fått barn, men det är inget Jocke vill bevisa, väl medveten om att ingen kan motbevisa. Samma sak med Rasks dotter, det är bara Rask som säger att hon svävade mellan liv och död, men gjorde hon verkligen det? Tänker inte diskutera sjuka barn, men Joakim Rask och Carl Fredrik Alexander Lundell är verligen lika i så mycket
Citera
2026-05-19, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Bla på sin story men nyligen i PM till mig 🤣 senast nu i söndags har man filmat Micro skrev han, aka skvaller Halmstad ✨

Citat:
Var går Jocke ut med att han har filmat en person under söndagen?

Blink and you'll miss it eller vadå
Citera
2026-05-19, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Det räcker för mig att Jocke och In Your Head Media AB vet att alla vet. :-)))))

Tänk att äcklet genom att sprida sådana lögner antyder att han har Tv4 i ryggen.

Snyggt.
Citera
2026-05-19, 09:45
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Det där är en sak som Rask också använder sig av. Man kan ljuga fritt om sjukvården socialtjänsten och BUP eftersom dom kommer aldrig kunna motbevisas om det är sant det som som sägs. När Jonna hade Sepsis, hade hon verkligen det? Det finns ju flera andra anledningar till att man blir dålig och behöver läggas in efter att man fått barn, men det är inget Jocke vill bevisa, väl medveten om att ingen kan motbevisa. Samma sak med Rasks dotter, det är bara Rask som säger att hon svävade mellan liv och död, men gjorde hon verkligen det? Tänker inte diskutera sjuka barn, men Joakim Rask och Carl Fredrik Alexander Lundell är verligen lika i så mycket

Med tanke på hur mycket som kommit fram som Jockiboi ljugit om bör det ligga i hans intresse att iaf här visa sina papper på utredningen när han fick sina diagnoser. Eller sitt LSS-beslut. Visa heder nu Jockiboi, annars antas det att även dina diagnoser är en ren lögn. Vi vet att du läser tråden.
Citera
2026-05-19, 09:46
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Jocke pratar om dokumentären i samtalet med Motvikt, ca 1:07:40 in i klippet
https://www.youtube.com/live/GpZqtn83wG4?si=lkva-O4Wn4l7PSOV&t=4056

Men "hänga ut sina hatare" säger han inte att dokumentären ska handla om
Tack1 Jag kollar inte på Motvikt, så jag hade missat detta. Tycker att den mannen är så olidligt tråkig.

Du som har mycket bra koll på JB: När kommer dokumentären, och var kommer vi att kunna se den?

Shit vad han måste bry sig över alla memekonton!
Citera
2026-05-19, 09:47
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Blink and you'll miss it eller vadå
Det där var ett konstigt svar på någon annans fråga som löd: Var kommer informationen ifrån om att han gör en dokumentär för att hänga ut sina hatare?

Vilket jag själv redan har besvarat:
Citat:
Jocke pratar om dokumentären i samtalet med Motvikt, ca 1:07:40 in i klippet
https://www.youtube.com/live/GpZqtn83wG4?si=lkva-O4Wn4l7PSOV&t=4056

Men "hänga ut sina hatare" säger han inte att dokumentären ska handla om

Jag frågade dig
Citat:

Och du har inte svarat? Svaret finns inte i tråden
Citera
2026-05-19, 09:47
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Med tanke på hur mycket som kommit fram som Jockiboi ljugit om bör det ligga i hans intresse att iaf här visa sina papper på utredningen när han fick sina diagnoser. Eller sitt LSS-beslut. Visa heder nu Jockiboi, annars antas det att även dina diagnoser är en ren lögn. Vi vet att du läser tråden.

Utan varken dokument eller utbildning kan jag säga att Jocke ljuger. Vet du hur man ser det? Hans mun rör sig
Citera
2026-05-19, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hans vanliga go to men var kan jag ta del av detta?
Jag såg/hörde det på nåt konto på insta i morse, minns inte vilket. Men det var iaf från Bois podd, senaste avsnittet.
Citera
2026-05-19, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Jag såg/hörde det på nåt konto på insta i morse, minns inte vilket. Men det var iaf från Bois podd, senaste avsnittet.

Okej, tack. Då väntar jag tills någon drar ner poddavsnittet.
Citera
2026-05-19, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Bla på sin story men nyligen i PM till mig 🤣 senast nu i söndags har man filmat Micro skrev han, aka skvaller Halmstad ✨

Citat:

Står klart och tydligt att han SKREV det.
Citera
2026-05-19, 10:05
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Och, han skrev det I PM TILL HELIGA BIRGITTA, stavning och meningsuppbyggnad har som sagt förbättrats men inte läsförståelsen.
Hahaha, vad.pratar.du.om?
Skrev Joakim Lundell ett PM till "HELIGA BIRGITTA" att en person har blevit filmad av In Your Head Media AB i söndags, och nu dök plötsligt Marsvinsbaronessan upp, utan att någon nämnt detta, och skriver om det i ett inlägg här i tråden?

Hur har Joakim Lundell kommit i kontakt med "HELIGA BIRGITTA"? Och på vilken plattform? Instagram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in