2026-05-18, 14:11
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Det hade inte behövts om inte jockiboi var så pass lågbegåvade att han uppmärksammade situationen som väldigt få visste om genom att lägga ut på sin story och göra årets mest skämmigaste video via anjo 🤣 årets dummaste beslut från honom. En smart person hade bara lagt locket på o låtsas som ingenting så hade detta ”drev” runnit ut i sanden. Men jockiboi har inte många hästar i stallet. Efter helgens utskämning aka Anjos video så börjar fler o fler offentliga profiler lyfta detta vilket leder till att TV4 måste agera för att rädda sig själva.

Så ditt påstående om att TV4 ska ha krismöte imorgon var bara ditt eget antagande? Eller har du några som helst belägg för det?
Citera
2026-05-18, 14:12
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Du verkar så säker på din sak, men kommer aldrig med några belägg.
Tv4 är vana vid falsk ryktesspridning om Jocke och Jonna, men metoderna Clueless Swede AB brukar är i värsta laget och övertramp på så många punkter så denna gång lider Tv4 ekonomisk skada och kommer såklart inte se mellan fingrarna
Dryga böter samt näringsförbud är att vänta Cluee, vore mycket konstigt annars - då skulle det vara fritt fram att konkurrerande aktiebolag smutskastar varandra helt besinningslöst
Citera
2026-05-18, 14:12
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
TV4 vill inte ha problematiska personer på halsen. Därav kommer Jockiboi ryka från TV4 inom kort.
Jag tror att du har rätt. Det är inte värt att få halva Sverige efte sig. Så himla värdefull är han inte för dem. Tror att krismötet kommer att handla om just detta.
Citera
2026-05-18, 14:13
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Tv4 är vana vid falsk ryktesspridning om Jocke och Jonna, men metoderna Clueless Swede AB brukar är i värsta laget och övertramp på så många punkter så denna gång lider Tv4 ekonomisk skada och kommer såklart inte se mellan fingrarna
Dryga böter samt näringsförbud är att vänta Cluee, vore mycket konstigt annars - då skulle det vara fritt fram att konkurrerande aktiebolag smutskastar varandra helt besinningslöst
Men vad är det som du har så svårt att förstå? Cluee har inte gjort något som heslt fel!
Citera
2026-05-18, 14:14
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube

Stämningen måste först gå igenom tingsrätten. Att Jockiboi är butthurt duger inte som motivering. Han är en makthavare och ska tåla att granskas.
Citera
2026-05-18, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Hur är det med torsken?
Fosterpappan (Ni vet han som Jockiboi skickade ner för trappen) är döende. Men Jockiboi verkar inte bry sig :/
Han verkar vara på någon form av kampanj för att köpa mer sex. Usch!

Såg han ute igår, näsan nere i telefonen. Medans Jonna höll koll på ungarna,
Den här tonårskillen som Jocke tydligen polisanmälde för att han skrivit ett ”mordhot” i en livechat (med betalsamtal..) och Jocke inte accepterade hans ursäkt:
https://youtu.be/1QhSy9p5Mpg

Är det samma kille som han senare hängde ut som psykiskt sjuk och torterade katter?

(FB) Skvaller om Joakim "Jockiboi" Lundell (f.d. Berg)

Var det också ett påhittat åtal eller vad blev det av det?

Verkligen all kritik att detta beteende har fått pågå. Och att Ninetone tysta stått bakom det.
Citera
2026-05-18, 14:18
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Den här tonårskillen som Jocke tydligen polisanmälde för att han skrivit ett ”mordhot” i en livechat (med betalsamtal..) och Jocke inte accepterade hans ursäkt:
https://youtu.be/1QhSy9p5Mpg

Är det samma kille som han senare hängde ut som psykiskt sjuk och torterade katter?

(FB) Skvaller om Joakim "Jockiboi" Lundell (f.d. Berg)

Var det också ett påhittat åtal eller vad blev det av det?

Verkligen all kritik att detta beteende har fått pågå. Och att Ninetone tysta stått bakom det.

Drama och Jockibois beteende är cash för Hallgren och Ninetone. Varför skickar ens Jockiboi 20% av sina intäkter till dom, som i sin tur inte gör ett piss tillbaka för Jockiboi?
Citera
2026-05-18, 14:19
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Så ditt påstående om att TV4 ska ha krismöte imorgon var bara ditt eget antagande? Eller har du några som helst belägg för det?
Det är sant. Om jag läste rätt mellan raderna i mejlen vilket jag känner mig säker på. Kommer komma ut info i nyheterna snart. Det brukar det alltid göra vid krismöten. Jockibois slut är nära nu.
Citera
2026-05-18, 14:19
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Det är sant. Om jag läste rätt mellan raderna i mejlen vilket jag känner mig säker på. Kommer komma ut info i nyheterna snart. Det brukar det alltid göra vid krismöten. Jockibois slut är nära nu.

Jag hoppas du har rätt iaf
Citera
2026-05-18, 14:20
Medlem
Vad heter videon med Jockes 30 minuters storytime från Argentina? Jag såg den igår.

Videon omkullkastar Stefans dumma kommentarer om att Jocke betalade något, då Jocke berättar att han var helt pank hela resan, men intygar också att historien han berättar i videon med Jonna inte alls var ett skämt med förbehåll för att han säger att tjejen började ta på honom och han lät det ske, men förväntades, host ”tvingades”, betala.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-05-18 kl. 14:22.
Citera
2026-05-18, 14:22
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Vad heter videon med Jockes 30 minuters storytime från Argentina?

Den omkullkastar Stefans dumma kommentarer om att Jocke betalade något, då Jocke berättar att han var helt pank hela resan, men intygar också att historien han berättar i videon med Jonna inte alls var ett skämt med förbehåll för att han säger att tjejen började ta på honom och han lät det ske, men förväntades, host ”tvingades”, betala.

Den hette nåt i stil med "Storytime: Bajsat på mig i tv". Men den verkar nu vara borttagen..
Citera
2026-05-18, 14:31
Avstängd
UTubes avatar
Ett obekräftat rykte jag har hört är att TV4 Nyheterna har sökt Cluee News för en intervju om varför han med fula metoder försöker utmåla Joakim Lundell som en torsk som köper sex, när han vet om att det inte är sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in