2026-04-23, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tycker det är extremt sjukt och sitta och skriva dagen innan att man ska komma och använda ord som horunge lockande mail liksom och ja det är magstarkt att besöka barnfamiljer.

Var skrevs det?
Citera
2026-04-23, 20:30
Medlem
Citat:
Håller med dig i precis allt och idag visade dom återigen hur korkade dom är som åker hem till en barnfamilj och ska diskutera men det gick inte så bra 😊
”Åker hem till” är det förbjudet att strosa omkring i Norrköping? Låt mig gissa, Jockiboi har patent på hela staden?
Senast redigerad av Badrumsbadkar 2026-04-23 kl. 20:31. Anledning: Rättstav
Citera
2026-04-23, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Var skrevs det?

Anjo fick det till sin mail.
Citera
2026-04-23, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad handlar detta om?

Gissar att det handlar om ett förtäckt hot om att stämma någon/några för förtal.

Kvinnan här syftar då till en kvinna som hängde ut en pedofil på Facebook och åtalas för förtal.
Citera
2026-04-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
”Åker hem till” är det förbjudet att strosa omkring i Norrköping? Låt mig gissa, Jockiboi har patent på hela staden?

Har jag inte sagt jag tycker bara det är sjukt att åka hem till en barnfamilj så som dom gjorde idag.
Citera
2026-04-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar

Citat:
Anjo fick det till sin mail.

Har de besökt/sökt Anjo i hans hem eller inte?

Beroende på svaret så kanske jag tar tillbaka det med magplasket.
Citera
2026-04-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jadå, det är inte en hemlighet att det är britt som dricker pilsner. Ett tips till de som är PB:s vänner. Sluta att vara så korkade.

Någon som vet om Medviktarna fortfarande sitter och skrattar kring stämningen Jocke har gjort?
Vad kul att se dig igen. När du kommer och vevar vet jag att jag kommit för nära sanningen.

Jag väntar fortfarande på bevis för att:
1. Du har klippet på när Chrippa hotar Anjos avkommor
2. Att du har bilder från chattar som bevisar att *vissa kritiker* avsåg att plantera ett falskt rykte om Jockiboi (ett rykte jag skällde ut pinto87 för och dementerade öppet för att det inte skulle börjad spridas desinformation om något så groteskt) för inte är det väl så att du sprider desinformation om mig och andra?
3. Polisanmälan om olaga intrång. Jag har en stort antal kompletteringar som kommer få Joakim Sundqvist att kippa efter andan. *så sjukt*

Den där polisanmäla skulle jag gärna vilja se. För inte låter väl Jockiboi någon sprida desinformation om att han är barnvåldtäktsman och barnamördare utan att polisanmäla det? Hans hundar (du, pinto87 och mutemute123) har bestämt hävdat att ni har bevis som kan fälla några av Jockibois kritiker.
Citera
2026-04-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Det är ett mycket relevant inlägg.
Här är Jockibois videon sammanfattad *med fakta och belägg*.
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Den här är anmärkningsvärt, tycker jag. Den läckan (inte videon just nämnd ovan) visar med stor säkerhet att Jocke har kontakt med småtjejer även på senare år, även som pappa.

Sommaren 2022 läckte IG-kontot RealitySvea screenshots på Facebook Messenger konversationer mellan Joakim Lundell och en ung flicka. Jockiboi påstår i chatten, till flickor, att han har sex med Jonnas syster, ibland med Jonna på trekant med hennes egna syster, och att Jockiboi hade trekant med Jonna och hennes syster för 1,5 veckor sen.
Han bjuder närmast in flickan till en trekant, och tjatar på henne att han vill se henne röka.

https://i.postimg.cc/SNjW69GL/jl37.jpg
https://i.postimg.cc/XJRp9ZNk/jl54.jpg

Jocke blir mycket sexuellt triggad av unga flickor som röker, har han skrivit om på sin blogg redan tidigt. https://i.postimg.cc/sgX0Z1M9/jl41.jpg

RealitySvea kontaktar Jockiboi angående dessa sommaren 2022, och Jockiboi bekräftar då att informationen i chattarna är korrekt. Jockiboi hävdar att detta visar hur han chattat med småflickor 2014 då han varit ihop med Jonna i ca 2,5 år. Senare skiftar han, till att påstå att chatten är från 2012, då han inte var ihop med Jonna ”fullt ut” (nåt Jonna inte instämmer i).

I chatten finns 1 datumangivelse, som indikerar att chatten ska ha skett i mars 2014. Men det är inte trovärdigt. Här är skälen. Vi börjar med lite tekniskt:

Skärmdumparna visar en Facebook Messenger-konversation, sedd via en modern iPhone i dark mode. Det gränssnitt som syns - lila chattbubblor, typografi, spacing, profilbildsrendering och övergripande UI-logik - fanns inte i Messenger 2014. 2014 användes heller inte dagens sätt att rendera profilbilder på sättet man ser i chatten. Det färgtemat och designen man ser i skärmdumparna infördes tidigast runt 2019, mer troligt aktivt under 2020–2022.

En vanlig invändning mot detta, är att mottagaren av Jockibois meddelanden kan ha öppnat en gammal konversation från 2014 i en nyare Messenger-version 2022, och tagit skärmdumpen då. Men det hade bara varit möjligt om messenger automatiskt uppdaterade gamla trådar med nya profilbilder och nytt UI bara genom att öppnas. Så fungerade inte Messenger på IOS 2022.

Jag har fått besked från Meta-utvecklarna Jakob Andras och Michael Gallagher att Messenger på IOS är 2022 inte hämtade hem ny profilbild från servern bara för att man öppnade en gammal konversation. I synnerhet för äldre startade trådar som varit inaktiva länge så visas den profilbild som avsändaren använde vid tidpunkten för det senaste meddelandeutbytet i tråden.

En ny profilbild hämtades endast om någon av parterna skickade ett nytt meddelande i tråden, eller appen aktivt uppdaterade trådar vid uppstart. Det senare gjordes inte IOS år 2022 och i synnerhet inte för mycket gamla trådar som legat inaktiva. Även idag prioriteras de nyaste trådarna före de mycket gamla.

Först efter 2024 har Meta gradvis börjat ändra cache-logiken så att profilbilder i vissa fall uppdateras mer aggressivt, beroende på appversion och operativsystem. Alltså: profilbilden som syns i chatten år 2022 är den profilbild Jockiboi hade vid det senaste meddelandet i chatt-tråden.

I profilbilden syns Joakims dotter Lunabelle som sitter på hans axlar. Hon ser ut att vara omkring 1–1,5 år gammal här. Lunabelle föddes i oktober 2018. (det är inte Chrippas dotter, hon är född 2 år senare).
https://i.postimg.cc/RhGx48Yh/JL34.jpg

Den här profilbilden började Joakim använda under 2020 och fortsatte använda åtminstone till hösten 2023. Den användes inte före 2020. Joakims tidigare profilbild var denna: https://i.postimg.cc/63gYRhG2/JL22.jpg
Och från nån gång 2024 och framåt är hans profilbild den här: https://i.postimg.cc/fTrmbbmB/jl78.jpg

Ytterligare stöd för tidsramen är att en Flashback-skribent, som blivit attackerad av Jockiboi i oktober 2022, visat skärmdumpar från konversationen med Jockiboi och honom. Konversationen visar exakt samma profilbild och samma färgtema i Messenger som chattarna ovan gör, bara veckor efter skärmdumparna ovan läcktes ut.
https://i.postimg.cc/xj7fvbmn/jsf8sdfnsll-U.jpg

På läckta screenshoten bär Jockiboi också samma solglasögon som han syns med först runt 2020 och senare: https://www.hant.se/noje/joakim-lundells-mardromsdygn-med-dottern-lunabelle/9270514 (men det behöver inte nödvändigtvis betyda att han inte hade dom lite innan).

Allt detta sammantaget, innebär att bara två scenarion är möjliga:
A) Konversationen med flickan i chatten ägde rum ca 2020-2022, inte 2014.
eller ...
B) Konversationen med flickan initierades för många år sen, kanske 2014, och meddelanden har därefter utväxlats i chatten fram tills åtminstone 2020, kanske senare med.

Sannolikheten är hög att Jocke fortsätter med samma shit även i dessa dagar.
Ni som står Jonna nära, eller känner henne, vad kommer hon tycka om er vänskap när hon får reda på detta och att ni INTE berättade f henne, utan bara var tyst och lät honom hålla på? Vore det inte i både ert eget- och Jonnas bästa intresse att informera henne? Vore det fel att göra så? Eller vore det rätt sak att göra?

RealitySveas IG-konto blev därefter varnat för stängning, och sedan nedstängt, utan klar anledning till varför. RealitySvea hann dessförinnan skapa ett IG "RealitySvea Backup” konto som hon förde över kopior på allt material till.
Detta är numera avslutat pga hon slutat profilera sig på sociala medier på samma sätt.
Citera
2026-04-23, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad kul att se dig igen. När du kommer och vevar vet jag att jag kommit för nära sanningen.

Jag väntar fortfarande på bevis för att:
1. Du har klippet på när Chrippa hotar Anjos avkommor
2. Att du har bilder från chattar som bevisar att *vissa kritiker* avsåg att plantera ett falskt rykte om Jockiboi (ett rykte jag skällde ut pinto87 för och dementerade öppet för att det inte skulle börjad spridas desinformation om något så groteskt) för inte är det väl så att du sprider desinformation om mig och andra?
3. Polisanmälan om olaga intrång. Jag har en stort antal kompletteringar som kommer få Joakim Sundqvist att kippa efter andan. *så sjukt*

Den där polisanmäla skulle jag gärna vilja se. För inte låter väl Jockiboi någon sprida desinformation om att han är barnvåldtäktsman och barnamördare utan att polisanmäla det? Hans hundar (du, pinto87 och mutemute123) har bestämt hävdat att ni har bevis som kan fälla några av Jockibois kritiker.

Vi kan säga så här. Det finns mängder och åter mängder med material som advokater kan leta i. Det är nämligen så att inte bara du kan vara bevissamlare. Inte heller AbsAbs. Inte heller Annelie.

Läskigt dock att det finns kopplingar till en fd fiskare i en organisation som använt sig av liknade sätt dvs lögner och desinformation.

Kort sagt, du anar inte hur mycket det finns att hitta på nätet som tex Jocke och Anjos advokater har till sitt förfogande.

Är det så att något har gått emot Axel och Medviktarna? Är det så att Medviktarna inte har förmågan att lära sig vad ord betyder?
Varför lägger dina kompisar ut portkod? Varför försöker dina kompisar få andra att använda denna portkod?
Varför bryter dina kompisar ett avtal?

Vad du än kommer att svara mig VET jag att du hittar på, försöker avleda eller hota. Alltså precis allt.
Citera
2026-04-23, 21:01
Medlem
Citat:

Ja dom var där men det kan varit vid porten som dom senare slängde upp koden på, man gör inte så när det finns barn med i bilden.
Citera
2026-04-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vi kan säga så här. Det finns mängder och åter mängder med material som advokater kan leta i. Det är nämligen så att inte bara du kan vara bevissamlare. Inte heller AbsAbs. Inte heller Annelie.

Läskigt dock att det finns kopplingar till en fd fiskare i en organisation som använt sig av liknade sätt dvs lögner och desinformation.

Kort sagt, du anar inte hur mycket det finns att hitta på nätet som tex Jocke och Anjos advokater har till sitt förfogande.

Är det så att något har gått emot Axel och Medviktarna? Är det så att Medviktarna inte har förmågan att lära sig vad ord betyder?
Varför lägger dina kompisar ut portkod? Varför försöker dina kompisar få andra att använda denna portkod?
Varför bryter dina kompisar ett avtal?

Vad du än kommer att svara mig VET jag att du hittar på, försöker avleda eller hota. Alltså precis allt.

Det där med portkoden kan jag svara på för det är den kod Anjo frikostigt delade på youtube eftersom han trodde att den gick till Axels port.

Humor hundraelvan, humor.

Är inte Jocke nöjd med Mark Safaryan?
Citera
2026-04-23, 21:02
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:

Klart de inte har. När de börjar komma med spontana utspel utan någon som helst grund så är det bara ytterligare ett försök att flytta fokus och ljuga. Känner du inte igen förfarandet.

Jag har slutat kommentera sådana tafatta utspel då det är det bästa att göra. Då blir husse psykotisk för han inte får styra narrativet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in