Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-05, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
VAD HAR JAG ANKLAGAT MAMMAN FÖR?
Ni är fan skeva i skallen allihopa, icke läskunniga avarter. Icke värd min tid.
Now the drugs dont work it just make you worse

Hahah du är mer förvirrad än Scooby doo
Citera
2025-12-05, 22:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag vet inte? Jag tycker dom alla framstår som lögnare. Men att det gjordes en dokumentär om detta
var det största misstaget. Det är nog min åsikt.
Ja Jocke borde ha avstått den kraftigt vinklade, osakliga dokumentären som finns på TV4
Citera
2025-12-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag är född på 60-talet och du snackar skit. Ren skit.

Haha så jävla rätt..
Citera
2025-12-05, 22:13
Medlem
Citat:
Ja Jocke borde ha avstått den kraftigt vinklade, osakliga dokumentären som finns på TV4

Jaz det folk inte fattar är att just den dokumentären kommer rövknulla Jocke utan vasselin. Så snart får han gå tillbaka till sitt bajsrunkande
Citera
2025-12-05, 22:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Ja.. kanske det. Varför stoppades han inte då?
Citera
2025-12-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Effopkoudar
https://www.expressen.se/noje/lundells-fostermamma-det-mesta-ar-bara-logn/

Jockes familjehem går ut och avslöjar att Bo Göran Bodin ljugit och manipulerat sig igenom hela dokumentären.

Så jävla skamligt SVT, så jävla skamligt Åsa Linderborg, så jävla skamligt charlatanen Bo Göran Bodin och så jävla skamligt alla andra journalister som kastar sig även över detta drev mot Joakim Lundell precis som de gjorde mot Benny Fredriksson.

Morsan Annika har dessutom intervjuats i DN redan 2017 och ALLTID blivit erbjuden att ge sin sida av saken VARENDA GÅNG Joakim intervjuats.

TVI SVT!! Vi är många som är färdiga med er nu och inte vill betala en krona mer i skattepengar för att göda er inkompetenta ”journalister” som inte ens kan låta bli att sprida desinformation och begå förtal (när ni inte mörkar övergrepp i er egen reality).

Om det som fostermamman säger är sant , att hon såg missbruks tendenser hos Annika, varför slog hon inte larm om det då? Det är ju hennes skyldighet i hennes roll som fosterförälder, vilket hon säger själv i artikeln du länkade.

Dessutom säger hon i intervjun att hon tyckte det var något med hennes beteende, men det framgår inte där vad det var som var märkligt eller nånting så det går ju att diskutera det heller.

Det håller inte att du påstår att han avslöjats som bedragare eller vad du menar, för ser framgår verkligen inte i artikeln du har delat...
Citera
2025-12-05, 22:25
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Augusti 2016:

”Men innan framgångarna har Jockiboi tvingats gå igenom ett helvete. Redan som 7-åring blev han hämtad av polis på grund av missbruk i hemmet. Han placerades då hos en fosterfamilj där han bodde i sex års tid.

– Det var här jag hade den värsta perioden i mitt liv. Att vara här får hela min kropp att må dåligt. Det enda jag minns var att jag blev uppsliten ur sängen på helgerna när jag inte hade skola för att frakta ved, vi fick gå i snö och regn. Detta medan pappan som bodde här filmade oss, vilket är så obehagligt, berättar Joakim.

– Jag rymde flera gånger då vi fosterbarn blev så illa behandlade. Jag förstår inte hur jag klarar av att filma det här. Nu kommer nästan tårarna, jag måste sticka härifrån, avslutar han.

https://nyheter24.se/noje/858624-jockiboi-berattar-detaljer-om-fosterfamiljen-bryter-nastan-ihop-framfor-kameran
Vad fick dottern i fosterfamiljen gå igenom
Man kan inte bara tycka synd om Jockiboi.
Citera
2025-12-05, 22:39
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Augusti 2016:

”Men innan framgångarna har Jockiboi tvingats gå igenom ett helvete. Redan som 7-åring blev han hämtad av polis på grund av missbruk i hemmet. Han placerades då hos en fosterfamilj där han bodde i sex års tid.

– Det var här jag hade den värsta perioden i mitt liv. Att vara här får hela min kropp att må dåligt. Det enda jag minns var att jag blev uppsliten ur sängen på helgerna när jag inte hade skola för att frakta ved, vi fick gå i snö och regn. Detta medan pappan som bodde här filmade oss, vilket är så obehagligt, berättar Joakim.

– Jag rymde flera gånger då vi fosterbarn blev så illa behandlade. Jag förstår inte hur jag klarar av att filma det här. Nu kommer nästan tårarna, jag måste sticka härifrån, avslutar han.

https://nyheter24.se/noje/858624-jockiboi-berattar-detaljer-om-fosterfamiljen-bryter-nastan-ihop-framfor-kameran

Så familjen han svartmålar 2016, går till hans försvar nu. Hmmm…
Citera
2025-12-05, 22:41
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Om det som fostermamman säger är sant , att hon såg missbruks tendenser hos Annika, varför slog hon inte larm om det då? Det är ju hennes skyldighet i hennes roll som fosterförälder, vilket hon säger själv i artikeln du länkade.

Dessutom säger hon i intervjun att hon tyckte det var något med hennes beteende, men det framgår inte där vad det var som var märkligt eller nånting så det går ju att diskutera det heller.

Det håller inte att du påstår att han avslöjats som bedragare eller vad du menar, för ser framgår verkligen inte i artikeln du har delat...

Whataboutism. Varför lämnade hans mamma bort ett av barnen men fortsatte styra hans liv, hindrade att han skulle få träffa sin pappa, bo med sin farmor och farfar, följa med familjehemmet på semester osv.

Du vet inte om hon sa det eller inte, hon kan inte minnas exakt det nu men tror det.

Hade du haft den minsta kunskap om socialtjänsten på 90-talet i Sverige hade du hållt käften.
Citera
2025-12-05, 22:42
Medlem
Jocke inleder TV4 dokumentären med att säga om händelseförloppet när han blir intagen på psyk: "Min mamma bara försvann" när hon egentligen bodde med honom på sjukhuset i 3 dagar och sedan styvpappan tog hennes plats på sjukhuset. "De kommer lämna bort mig" när det beslutet tas av experter inom psykiatrin och socialtjänsten.

Har precis börjat titta på programmet och redan nu startar lögnerna......
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor

Han har ju berättat att mamman körde parental alienation mot dem. Vilket styrks av att hon hindrade att han skulle få följa med dem på deras semestrar. Hon gjorde ju likadant med pappan.
Citera
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Så uppenbart att han mutat dom.

85 lax brorsan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in