2025-10-28, 20:21
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vad har ett kontaktförbud att göra med att babyn lämnades bort till Anna Book?

Och vart kommer trygghetsskälen in i den bilden?

Mitemute kan inte svara på det. Skrev liknande ovan.

När små barn blir drama är måttet nått.

Vem påverkas av Chrippa? Svar:Ingen

Det R äckligt att vi tycker det är ok att driva föräldrar och människor i en realsåpa!

Såpass att vissa dygnar här.

Synpunkter?
Citera
2025-10-28, 20:48
Medlem
Citat:
Undrar vem som föll för arabpalatset?

Hur fan kan en idiot vara så rik? Hade huset legat i Stockholm eller Göteborg eller nån stor stad hade väl nån stenrik urkorkad influencer köpt det men hur många av dessa vill bo i Norrköping? Finns inte så många rika WTs i Sverige utöver Jocke och Jonna vad jag vet, Chrippa kanske sitter inne på en hel del cash också det universalgeniet
edit: Finns väl en del som driver fåniga bolag typ partykungen, Leos Lekland, 100% party etc och kanske vissa som äger bygg- och elektronikbolag och kör mycket svart.
Senast redigerad av skenninge 2025-10-28 kl. 20:52.
Citera
2025-10-28, 21:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av skenninge
Hur fan kan en idiot vara så rik? Hade huset legat i Stockholm eller Göteborg eller nån stor stad hade väl nån stenrik urkorkad influencer köpt det men hur många av dessa vill bo i Norrköping? Finns inte så många rika WTs i Sverige utöver Jocke och Jonna vad jag vet, Chrippa kanske sitter inne på en hel del cash också det universalgeniet
edit: Finns väl en del som driver fåniga bolag typ partykungen, Leos Lekland, 100% party etc och kanske vissa som äger bygg- och elektronikbolag och kör mycket svart.

Men... Ett arabpalats inklämt i ett random villaområde i Norrköping.
Citera
2025-10-28, 22:12
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skenninge

en fastighet som tvättade pengar? Den var ju rekvisita länge.
Citera
2025-10-28, 22:14
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Men... Ett arabpalats inklämt i ett random villaområde i Norrköping.

Joz som tvingade på Jocke guld? Har Jocke en ryggrad..? Allt bara rasar på honom som oskyldigt offer 24/7
Citera
2025-10-28, 22:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Joz som tvingade på Jocke guld? Har Jocke en ryggrad..? Allt bara rasar på honom som oskyldigt offer 24/7

Tänk att alltid vara ett offer, alltid ha otur och alltid alla andras fel.
Citera
2025-10-28, 22:25
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Tänk att alltid vara ett offer, alltid ha otur och alltid alla andras fel.

Cred för att han har bra ekonomi. Men hålet i själen R svårläkt.

Och det unnar jag ingen.
Citera
2025-10-29, 03:45
Medlem
Men man måste ju ändå ge Jocke att han har gjort ett förbannad fin resa och inte fått något gratis i livet.

Jag tänker med den uppväxt och tonår han har haft, så är det väl inte konstigt att man som vuxen får deala med sitt trauma, självförtroende och andra utmaningar såsom sin NPF. Det handlar ju inte om offerkofta utan reella saker.

Man kan vara hur avundsjuk man vill och dissa huset och vad han gör. Men tänker att många av Er/oss här inne har inte de ekonomiska förutsättningarna att ens göra hälften som de kan.

Hade gärna gått till Premium Cars var å varannan vecka för att byta bil. Exempelvis.
Citera
2025-10-29, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Mitemute kan inte svara på det. Skrev liknande ovan.

När små barn blir drama är måttet nått.

Vem påverkas av Chrippa? Svar:Ingen

Det R äckligt att vi tycker det är ok att driva föräldrar och människor i en realsåpa!

Såpass att vissa dygnar här.

Synpunkter?

Tyvärr är det ju som SoME fungerar 2025 och där alla är sitt eget varumärke.

Min enda synpunkt på dig är att sluta skriva är som R.

Tack på förhand

Mvh
Citera
2025-10-29, 06:44
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Tyvärr är det ju som SoME fungerar 2025 och där alla är sitt eget varumärke.

Min enda synpunkt på dig är att sluta skriva är som R.

Tack på förhand

Mvh

Ber om ursäkt för det, min telefon är född i farstun.

Men kan du se några problem med SoMe som Joakim faktiskt är med och skapar? Han vill alltid vara hemlig, samtidigt som han orkestrerar ett drama med sin familj i fokus?

Han har t o m skrivit till mig att han ångrar sin inblandning i ”Chrippa-dramat”
Citera
2025-10-29, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Men man måste ju ändå ge Jocke att han har gjort ett förbannad fin resa och inte fått något gratis i livet.

Jag tänker med den uppväxt och tonår han har haft, så är det väl inte konstigt att man som vuxen får deala med sitt trauma, självförtroende och andra utmaningar såsom sin NPF. Det handlar ju inte om offerkofta utan reella saker.

Man kan vara hur avundsjuk man vill och dissa huset och vad han gör. Men tänker att många av Er/oss här inne har inte de ekonomiska förutsättningarna att ens göra hälften som de kan.

Hade gärna gått till Premium Cars var å varannan vecka för att byta bil. Exempelvis.

Saken är den att han överdrivit hur tuff hans uppväxt var. Åren i fosterfamilj i Ödeshög där han bodde i hela låg och mellanstadiet tror jag (8 år totalt) var nog en av Sveriges bästa fosterfamiljer. Visst barn som blir fosterhemsplacerade kommer alltid känna sig övergivna och tänka vad det är för fel på dem som gör att de lämnas hos en annan familj men för några år sen satt han i en video och grät och påstod att fosterfamiljen var onda för han var tvungen att gå upp vid 07 och bära ved som om det var största problemet, herregud vilken utomordentlig fjant och nyttig idiot. Idag har han faktiskt insett att det var en bra familj han placerades i men för bara några år sen var det en annan visa som sagt.

När det kommer till hans diagnoser är han känd för att byta dem åt det håll vinden blåser och självdiagnosera sig.
Citera
2025-10-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han valdes inte bort han fick uppmärksamhet & kärlek 24/7.

Jag vet inte hur du hanterar kontrakt men dom flesta brukar ta det på allvar och inte bryta den.
Lilo Lundell, ett övergivet barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in