2017-01-17, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Changeur
Jockes skådespel senaste halvtimman på snap lär ju inte vinna några Oscars iaf. Han hinner nämna sin kommande bok flera gånger, sålänge han kan pusha den lite ytterligare så kommer han aldrig lägga ner det här helt.
Såg hans snapchatsvideos där han ligger i sängen och gråter och man märker av att det verkligen är ett skådespel, är ju cringe på oändligt hög nivå
Citera
2017-01-17, 14:37
Medlem
Märkligt att ingen anmärker på Jonna då det var hon som påbörjade hela spektaklet.
Riktigt fegt att Jocke tillåter henne att hänga ut sin bror sådär.
Hade han varit man hade de snackat man mot man om nu Jonna upplevde han som störande istället för att hänga ut honom.

Jag gissar att Jonna stör sig på Chrille då han verkar ta mycket plats och troligtvis är svår att kontrollera jämfört med tex grannen Alex.
Jonna känns som en typisk sån där tjej som inte kan klara av om inte allt är på hennes villkor.
Hon känns obehaglig/olustig helt enkelt, Gustavs tjej däremot verkar riktigt strålande.

När det gäller Jocke som redan påpekats verkar han bygga upp en fasad till sina yngre skara fans att han minsann har ändrats och inte alls ser ner på kvinnor.
Bara för fem år sedan vid 26års ålder vet vi ju alla hur han var så låt er inte tro att han har ändrats till det bättre han har bara blivit bra på att manipulera yngre tittare som saknar förmåga till kritiskt tänkande.

Det faktum att Jacke gick emot Jocke och ställde sig på Chrilles sida är intressant och måste svida för Jocke då han framstår som ännu mer oärlig.
Hoppas Chrille släpper ut något material om Jocke om de nu har kanalen kvar fortfarande.
Ni med snapchat får hålla oss utan det uppdaterade.
Citera
2017-01-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Crille skrev på snapchat för ett par timmar sedan att allt är en polissak nu och han kommer invänta vad som sker.
Frågan är om han kommer riva ner Jockes fasad eller om han fått duktigt betalt av Jocke för att vara tyst.

Oavsett så är jag tämligen säker på att Crille har en sjuk hållhake på både jocke och Jonna. Showen som Jocke drog på snapchat va ju helt sinnessjukt fjantig. Tjuter som en jävla kärring och hotar att ta livet av sig så alla hans 10 åringar kan se detta.

http://imgur.com/hQDiQfE

Lär vara jävligt höga summor isåfall då Crille antagligen inte kommer kunna bo kvar här efter allt.

Tror också att han sitter på något sjukt intressant om Jocke :P Hoppas det kommer fram
Citera
2017-01-17, 16:30
Medlem
Att Jocke är 32 är riktigt roligt. Jag fattar att hans fanbase är 10-14 åringar som inte ser igenom skådespeleriet men att han SJÄLV måste komma ner på samma nivå är ju ruskigt pinsamt.

Jag tycker att Chrille är en riktig jävla douche rakt igenom, rätt pinsam snubbe men känns lite som att det är spel för videosen. Hade säkert varit en skön snubbe att va polare med om man kände honom. Men jag "hejar" verkligen på honom i detta jävla spektakel. Jockes lögner och hans dåliga skådespeleri är så jävla pinsamt.
Citera
2017-01-17, 16:33
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juandeag
Lär vara jävligt höga summor isåfall då Crille antagligen inte kommer kunna bo kvar här efter allt.

Tror också att han sitter på något sjukt intressant om Jocke :P Hoppas det kommer fram
Varför skulle han inte kunna bo kvar? Pga 10 åringar?
Citera
2017-01-17, 17:49
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Nu spekulerar jag, men kan det vara så att Chrille sitter med information att Jocke och Jonna är egentligen är två par riktiga narkomaner som sitter dra linor i sin lägenhet hela dagarna? Kanske därför dom inte kan få barn bland annat?
Citera
2017-01-17, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud
Nu spekulerar jag, men kan det vara så att Chrille sitter med information att Jocke och Jonna är egentligen är två par riktiga narkomaner som sitter dra linor i sin lägenhet hela dagarna? Kanske därför dom inte kan få barn bland annat?
Knappast!
Hur hade dem då kunnat vara så produktiva och släppa pranks som jävla dårar? Du har uppenbarligen inte en aning om vad du talar om, narkomaner är helt dysfunktionella och skulle aldrig klara av ett sådant arbete eller ett arbete överhuvudtaget.
Citera
2017-01-17, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud

Hade ju inte förvånat någon om det var så.

Jag skulle dock mer gissa på att det är att hela Jocke&Jonna är fake.
Känns som att dom försöker piska upp stämningen hela tiden, det är Jockes barndom, dom kan inte få barn, Jonna flippar ur, Jocke blir jagad av maffian i Japan och hela hans prankgrej är fake förmodligen.

Det är la vad som hänt på ett år ungefär eller? Känns väldigt skumt, det är alltid något för att skapa drama och få fram känslorna hos sina 10-14 åriga följare.
Kan det vara så?
Dessutom är han ju inte jätte smart och börjar bråka med folk till höger och vänster, hoppas han mött sin överman denna gången!
Citera
2017-01-17, 18:08
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigtSinne
Knappast!
Hur hade dem då kunnat vara så produktiva och släppa pranks som jävla dårar? Du har uppenbarligen inte en aning om vad du talar om, narkomaner är helt dysfunktionella och skulle aldrig klara av ett sådant arbete eller ett arbete överhuvudtaget.

Har ingen koll på deras kanal där dom lägger upp pranks då jag ej följer dom. Och jo, man kan viss vara funktionell och narkoman.
Citera
2017-01-17, 18:10
Medlem
Varför är jockes video borta som var under rubriken 'försvinn ur mitt liv' där han och jonna berättade om chrille.?
Citera
2017-01-17, 18:12
Medlem
Det var många år sedan bröderna berg stod upp för varandra....

https://www.youtube.com/watch?v=phF_vNhTzBw
Citera
2017-01-17, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Det var många år sedan bröderna berg stod upp för varandra....

https://www.youtube.com/watch?v=phF_vNhTzBw

Så fake.. Ser du inte hur han inte slår på riktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in