2012-03-24, 05:01
Medlem
ajmons avatar
Jag och polaren har haft en liten efterfest på min hostmedicin. Och efter att vi shotat ca 1-2 dl cocilana så undrar vi om de kan vara farligt tillsammans med alkohol! Tänkte inte på detta innan men undrar nu i efterhand om vi vågar somna? jag har druckit runt 20 öl, min polare runt 15...
Vi känner att de slår och vi är glada för de! Men hehe, hans ögon, hår och jaa, hela ansiktet kliar och jag tror han fått en allergisk reaktion. ahhahahah Svara snälla någon som har erfarenhet av detta. Mitt hår börjar även de klia något fruktansvärt på ett obehagligt sätt..! :/
Citera
2012-03-24, 05:04
Medlem
prostinnans avatar
Ring giftinformationscentralen och hör er för.
Citera
2012-03-24, 05:34
Medlem
ajmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostinnan
Ring giftinformationscentralen och hör er för.

Har gjort de. Dom koppla oss vidare direkt till SOS 112, dom skickade en ambulans tyvärr....
Så vi hoppas att de löser sig, han i luren talade om en del obehagliga grejer men vi hoppas att de rätar ut sig, vi är ganska klara i huvet trots att vi e ganska fuckade, de e mest hela kroppen som kliar nu, de började i ansiktet och drog sig ner mot händerna och sedan så hettade hela kroppen till, som en rejäl jävla solbränna, och nu har det börjat komma svullnader likt myggbett lite här och var.... Hoppas fan att detta löser sig, detta var verkligen en nödlösning då våran kran inte svarade kl 03 på natten..... Take care people, var försiktiga! Hörs imorgon!
Citera
2012-03-24, 07:19
Medlem
majxstros avatar
Det är inte den bästa blandningen men skulle inte tippa på att den är dödlig eller direkt livsfarlig i sig. Däremot om ni hade haft benzo inblandat hade det varit en annan femma. 1-2 dl cocilliana är inte alltför mycket...
Citera
2012-03-24, 08:26
Medlem
lyrica32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajmon
Har gjort de. Dom koppla oss vidare direkt till SOS 112, dom skickade en ambulans tyvärr....
Så vi hoppas att de löser sig, han i luren talade om en del obehagliga grejer men vi hoppas att de rätar ut sig, vi är ganska klara i huvet trots att vi e ganska fuckade, de e mest hela kroppen som kliar nu, de började i ansiktet och drog sig ner mot händerna och sedan så hettade hela kroppen till, som en rejäl jävla solbränna, och nu har det börjat komma svullnader likt myggbett lite här och var.... Hoppas fan att detta löser sig, detta var verkligen en nödlösning då våran kran inte svarade kl 03 på natten..... Take care people, var försiktiga! Hörs imorgon!
skriv gärna hur det gick!
Drack själv en halv flaska cocilana samt en hel del 40% sprit förra sommaren, det hände inte ett dugg. Kände knappt ens av det.
Citera
2012-03-24, 08:55
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyrica32
skriv gärna hur det gick!
Drack själv en halv flaska cocilana samt en hel del 40% sprit förra sommaren, det hände inte ett dugg. Kände knappt ens av det.

Hur kunde du inte känna något på en halv flaska cocilliana? Jag drack upp min faders lite mer än halva cocilliana flaska över två dagar alltså ca. 2,5-3,5 dl och jag vart hyfsat moffad
Citera
2012-03-24, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Hur kunde du inte känna något på en halv flaska cocilliana? Jag drack upp min faders lite mer än halva cocilliana flaska över två dagar alltså ca. 2,5-3,5 dl och jag vart hyfsat moffad
Han glömde väl att skaka om flaskan.
Citera
2012-03-24, 10:17
Medlem
Slingshots avatar
Verkar som du fick en allergiskt reaktion utav det, hoppas det gick bra.
Citera
2012-03-24, 15:01
Medlem
ajmons avatar
puuh, då var man hemma igen efter en morgon på akuten..

Gick ut och mötte ambulansen, kan förövrigt säga att jag gick i bar överkropp ute men svettades och de brände som fan på kroppen..
Iallafall så mötte vi ambulansen, pratade lite med dom och dom tyckte att de verkade vara relativt lugnt och efter lite prat så bestämde vi oss för att vi skulle sova hemma. Jag började plötsligt känna en konstig känsla i kroppen som smög sig på, kunde inte fokusera på saker och blev lite svag i kroppen, så jag satte mig ner på motorhuven, kände att känslan blev starkare och starkare och jag kände mig mer och mer borta, började även få kraftiga smärtor i buken, inget som ambulanspersonalen verkade bry sig om..

När vi hade pratat med ambulanspersonalen en stund så var vi påväg in i huset igen, när jag plötsligt ramlar ihop, allting är svart i 2-4 minuter och vaknar av att jag ligger i ambulansen trots allt. Dom sa att de troligtvis var blodtrycksfall. Men jag åkte med till sjukhuset för reservation iallafall och dom tog en del prover osv och hade även koll på hjärtfrekvensen under hela morgonen..

Så de sluta bra iaf, fick lämna efter några timmar, stack och käka pizza och nu sitter jag här, tröttare än någonsin då jag varit vaken i över 36 timmar, så jag säger godnatt vänner!
Tack för de svaren jag fick. Kram på er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in