2022-09-09, 14:19
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Vad händer när Charles dör? Blir William prins? Fortsätter Camilla vara drottning?

William är kronprins nu, sedan igår, och Kate är kronprinsessa. När Charles dör blir William kung och Kate drottning. Camilla blir i samma veva änkedrottning.
Citera
2022-09-09, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
William är kronprins nu, sedan igår, och Kate är kronprinsessa. När Charles dör blir William kung och Kate drottning. Camilla blir änkedrottning.

Tack! Menade såklart blir William kung då.
Citera
2022-09-09, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Du inser att tråden startades 2005 och att dom är gifta sedan länge..?
OOPS! Stackars Camilla.......meeting that face every day
Senast redigerad av maratonmaniker 2022-09-09 kl. 14:22.
Citera
2022-09-09, 14:25
Medlem
Charles III kommer omedelbart att abdikera och sonen tar över - förutspår jag .....jag såg det i en dröm....
Citera
2022-09-09, 14:32
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whistlehead
Charles III kommer omedelbart att abdikera och sonen tar över - förutspår jag .....jag såg det i en dröm....

Det skulle vara det bästa, och då skulle de även komma runt detta med att Camilla blir drottning. Det är många som minns Diana fortfarande, och är arga.

Men det kommer inte Charles att göra, det är jag säker på. Han har förberett sig på att bli Kung i hela sitt långa liv, och varit förhindrad att skapa sig en egen karriär inom något annat. Han skulle inte ge upp det innan det har börjat.
Citera
2022-09-09, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
OOPS! Stackars Camilla.......meeting that face every day

Han är ju bättre att titta på än Camilla 🫣
Citera
2022-09-13, 03:53
Låtom oss aldrig glömma den nu nyblivne kungens nära kontakter med seriepedofilen och den adlade (!) Jimmy Savile.

https://www.bitchute.com/video/j89ZEFMB3eeY/

Kungens bror, Prins Andrew, vet vi ju har liknande böjelser som Jimmy, blev ju som bekant, på grund av detta och sina kontakter med den dömde pedofilen Jeffrey Epstein, av med sin titel "kunglig höghet" och alla offentliga uppdrag, har till och med svårt att hålla tassarna borta från sin egen dotter.

https://t.me/JFK_TV/11415

Allt det här är ju naturligtvis bara rena fantasifoster och ogrundade konspirationsteorier som vi foliehattar inbillar oss. Ingenting att ta notis av här med andra ord. Det är vi, foliehattarna, som är problemet.
Senast redigerad av RobRoys 2022-09-13 kl. 04:01.
Citera
2022-09-19, 05:46
"While we struggle to heat our homes, we have to pay for your parade..."
Charles confronted by a member of the public about the cost of living crisis
https://t.me/JFK_TV/11521

"THERE WILL COME A TIME NONE OF THEM WILL BE ABLE TO WALK DOWN THE STREET." - Q

Vi närmar oss den dagen...
Citera
2022-09-19, 08:31
På tal om kungen och hans vänner - här tillsammans med Kevin Spacey då Spacey adlades, samme Spacey som snart ska upp i rättegång för att ha sexuellt trakasserat en fjortonåring 1986. Snacka om att Charles har otur i valet av vänner och bekanta! Någon måste hjälpa mig med den här jävla foliehatten, jag får inte av den!!!! Hilfe!!

Kevin Spacey is presented with an honorary knighthood by HRH Prince Charles for his services to theatre
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...s-theatre.html
Citera
2022-09-22, 21:21
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Historia --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2022-09-23, 10:20
Moderator
blomvattnares avatar
Trådar sammanfogade.

Ny rubrik: "Skvaller om kung Charles III av Storbritannien".

/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2022-09-23 kl. 10:24.
Citera
2022-09-23, 11:02
Medlem
Apropå bögryktena: jag tror faktiskt på dem.

Han och Camilla har aldrig brytt sig om fysisk trohet sinsemellan. Säkert därför det funkar så bra. Diana däremot....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in