2005-04-09, 19:11
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Ja, det var i alla fall tur att de inte skaffade barn ihop.
Begreppet ett vackert par - är nog inte riktigt tillämpbart här.
Vad har hänt med dig, humanistiske Ruskigbuss? Anklagar du människor för fulhet och därmed diskvalifikation för barnalstring? Eller kan man ana ett rojalistiskt förakt bakom det märkliga utspelet?
Citera
2005-04-09, 20:57
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Vad har hänt med dig, humanistiske Ruskigbuss? Anklagar du människor för fulhet och därmed diskvalifikation för barnalstring? Eller kan man ana ett rojalistiskt förakt bakom det märkliga utspelet?

Njae - men vingmuttern Charles och hästansiktet Camilla borde nog förbjudas via lag att fortplanta sina gener.

Självklart skämtade jag.
Citera
2005-04-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Njae - men vingmuttern Charles och hästansiktet Camilla borde nog förbjudas via lag att fortplanta sina gener.

Självklart skämtade jag.
ingen risk, de är 57 år
Citera
2005-04-09, 21:53
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
ingen risk, de är 57 år
Vore intressant att få veta hur du fått kunskap om prins Charles' fortplantningsförmåga?
Citera
2005-04-10, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Vore intressant att få veta hur du fått kunskap om prins Charles' fortplantningsförmåga?
han kan väl få barn, men de kan det väl knappast

Eller fikade du efter nåt djupare, typ hur jag som feminist kan veta att Storbritanien har en kronprins, och t o m hur gammal han är? Huvudet är fullt av värdelöst vetande, inte sant.

dessutom diggar jag Diana
Citera
2009-07-22, 06:15
Medlem
frankie16s avatar
Prins Charles

Jag har funderat lite på prins Charles. Vad händer när han blir kung (om han blir det) kommer han då "byta" namn till Karl på svenska? Karl III.

Hans föregångare på posten har ju haft namntet Karl på svenska. Karl I som möte bilan 1649 och hans son Karl II som kom till makten efter "republiken". Vad tror ni media kommer att göra? Charles eller Karl?

Kommer man att fortsätta på den historielösa biten eller ta sig an den riktiga översättningen på namnet när han kröns?

Alla kungar i England och Frankrike med namnet Charles har blivit Karl i Sverige. Hur blir det med prins Charles?
Citera
2009-07-22, 06:39
Medlem
Skrävlarens avatar
Han kommer kanske att kalla sig George.
Citera
2009-07-22, 11:09
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrävlaren
Han kommer kanske att kalla sig George.

Det är jag tveksam till. Men kung Charles III eller Karl III är frågan. Vad tror ni?
Citera
2009-07-22, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankie16
Det är jag tveksam till. Men kung Charles III eller Karl III är frågan. Vad tror ni?
Om nu inte hans mor överlever honom så tror jag att George inte är någon dum gissning. Kallas Karl och vara kung i England har inte lyckats särskilt bra historiskt sett
Citera
2009-07-22, 11:30
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladaniwi
Om nu inte hans mor överlever honom så tror jag att George inte är någon dum gissning. Kallas Karl och vara kung i England har inte lyckats särskilt bra historiskt sett

Inte?

Karl I och Karl II. Karl I avrättades men Karl II var hyfsat framgångsrik.
Citera
2009-07-22, 16:03
Medlem
Precis, var väl inget större fel med Charles II, det var hans far som klantade sig lite, visserligen tror jag Charles dör innan drottningen hon överlever nog oss alla.
Citera
2009-07-22, 16:22
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankie16
Inte?

Karl I och Karl II. Karl I avrättades men Karl II var hyfsat framgångsrik.

Åtminstone då det gällde att avla oäktingar.

Citat:
Peace is his aim, his gentleness is such,
And love he loves, for he loves fucking much.
Nor are his high desires above his strength;
His sceptre and his prick are of a length

http://www.okima.com/cast/poet.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in