2024-02-05, 19:10
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherrinnan
Kung Charles har tydligen fått cancer

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...les-har-cancer

Han kunde väl ha fått några fler friska år på tronen.
Stackars Charles. Suttit på avbytarbänken i hela sitt liv och när han äntligen får hoppa in får han cancer. Bara att hoppas att behandlingen går bra och att han tillfrisknar.
Citera
2024-02-05, 19:14
Medlem
Cancer, efter ett helt liv av eko-mat och "miljöriktig" kost....
Citera
2024-02-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Stackars Charles. Suttit på avbytarbänken i hela sitt liv och när han äntligen får hoppa in får han cancer. Bara att hoppas att behandlingen går bra och att han tillfrisknar.
Ja det får vi hoppas! kollar man på fotot i aftonbladet så ser han ju väldigt sleten ut och rynkig, typ 10 år äldre och kärlekslivet lär väl inte blomstra längre även om han tillfrisknar.. tråkigt läge..
Citera
2024-02-05, 19:42
Medlem
Lao Tzus avatar
Ett mycket allvarligt besked. Hoppas det går bra.

Jag är dock säker på att prins Harry och prinsessan Meghan är klara att ta över rodret om det krävs av dem

Jag beundrar dem båda och skulle med glädje buga i deras sällskap. De har ett kraftfullt budskap om fred och kärlek till oss. Prinsessan Meghan inspirerar kvinnor av alla kön.
Citera
2024-02-05, 20:11
Medlem
Du var en lustig prick..

Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Ett mycket allvarligt besked. Hoppas det går bra.

Jag är dock säker på att prins Harry och prinsessan Meghan är klara att ta över rodret om det krävs av dem

Jag beundrar dem båda och skulle med glädje buga i deras sällskap. De har ett kraftfullt budskap om fred och kärlek till oss. Prinsessan Meghan inspirerar kvinnor av alla kön.
Citera
2024-02-05, 20:27
Medlem
Han har åldrats mycket på bara några år efter att han passerade 70. Han ser ju tio år äldre ut.

Hans farsa såg ju ”yngre” ut vid 95 än vad Charles gör vid 75.
Senast redigerad av Macke85 2024-02-05 kl. 20:34.
Citera
2024-02-05, 20:31
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB

Nja tror mer att det hat medhomopatmedicinen och naturprepparaten.

Hur som ingen som har insyn och kan luska ut vad det är för cancer han fått?
Citera
2024-02-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Ja men det var nåt lite sorgligt över när han kröntes. En lite småskruttig gubbe skulle ”höjas upp” till kung och regent. Fem år tidigare hade han liksom framstått som lite mera kraftfull och vital, tror jag.

Väntat hela livet, inte kunnat leva fullt ut som han velat, och när hans stora dag i livet väl kom, så fanns det liksom nåt vemodigt över det hela. Svårt att sätta ord på.
Citera
2024-02-05, 20:33
Medlem
Antagligen är det riktigt allvarligt med sjukdomen eftersom dom går ut med det offentligt.
Citera
2024-02-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Equinox800
Antagligen är det riktigt allvarligt med sjukdomen eftersom dom går ut med det offentligt.

Nja, jag tror det har att göra med att han påbörjade sin behandling idag, och att han kommer att bli tvungen att ställa in åtaganden framöver.
Citera
2024-02-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB

Är man på sitt 76:e levsnadsår finns inga garantier hur hälsosamt man än levt.

Jag tror att Charles faktiskt har ätit bra och levt ”nyttigt” på det stora hela, men han har nog inte rört på sig tillräckligt. Tror snarare det är det som är ett bekymmer för honom. Han verkar aldrig varit riktigt intresserad av kraftsportande direkt.

Han framstår som en intellektuell figur som föredragit diskussioner och stillsamma promenader i relativt snäll terräng.

Han gick med promenadkäpp redan i 30 årsåldern.
Senast redigerad av Macke85 2024-02-05 kl. 20:40.
Citera
2024-02-05, 20:46
Medlem
Om informationen stämmer att det upptäcktes vid en operation av prostata, så är urinblåsecancer det enda rimliga. Sannolikt upptäckt tidigt innan symtom.

Urinblåsan kan synas under operationen, om det inte är vid någon förberedande röntgen eller nåt som man hittat nåt. Men kommunikationen hittills tyder på att det upptäcktes vid operationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in