2012-03-23, 20:41
Medlem
GrandMals avatar
Lget ligger till som s att jag under dagen petat i mej 1200mg tramadol samt 10 mg temazepam, fast temmarna tog ett par timmar innan trammen.
D jag var vldigt snkt och min ovetandes flickvn tyckte jag skulle f frbli ovetandes s jag slog i mej ett halvt gram tjack fr att bli som folk igen.
Nu till problemet, jag vet av vana att man r zonkad lnge p tramm. Just nu r det inget problem d jag r ptnd men vill ocks sova inom 2-3 timmar. Har en bunt temazepam kvar att slockna p men finns det ingen risk att nr amfetaminet gr ur kroppen mitt i smnen gr kombon tramm och temazepam ddligt?
Citera
2012-03-23, 21:06
Medlem
GrandMals avatar
I brist p svar s fr jag vll helt enkelt hoppas p det bsta.
Vi ses om vi ses
Citera
2012-03-23, 21:59
Medlem
Jag kan inte sova nr jag tagit tramadol, fr att sova fr jag ta en strre dos benso. Enligt mina erfarenheter s r det inget problem att ta bde tram och benso. Det kan till och med vara bra att ta benso nr man tagit tramadol fr att det finns en hg krampriskt p tramadol och d gr bensona att kramprisken minskar och 1200mg tramadol r en rtt s hg dos! Affet frsvinner utan problem och bensona gr att affets effekt minskar s det ska jag inte oroa mig fr!
Citera
2012-03-23, 22:06
Medlem
ChinxMes avatar
Ftt tag p en strre mngd Tramadol. Har inte tatt det frut (dock massa annan skit )

Vad blir effekten? Hur mkt ska ja ta frsta gngen fr ett sknt rus? Kan man boosta det med tex Lyrica?
Citera
2012-03-23, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChinxMe
Ftt tag p en strre mngd Tramadol. Har inte tatt det frut (dock massa annan skit )

Vad blir effekten? Hur mkt ska ja ta frsta gngen fr ett sknt rus? Kan man boosta det med tex Lyrica?

En effektiv dos r mellan 400 till 600 mg p en gng, jag skulle ta 400mg p en gng och sedan vnta tills effekten kom. r du inte njd nr det gtt 2 till 3 timmar s kan du ta 200mg till!

Kom ihg att ju hgre dos tramadol du tar s kar kramprisken rtt skapligt!

Jag skulle inte blanda med lyricka frsta gngen du tar en ny drog fr dig som tramadolen, du fr d en knsla avv vad tramadeln gr fr dig och hur just tram knns!

S nj dig med en drog, ska du sedan ta lyricka s r dosen 400 till 600mg och kom ihg att lyrickan ltt kan ta 2 till 3 timmar innan effekten r p max!
Citera
2012-03-23, 22:13
Medlem
ChinxMes avatar
Lyrica r jag vl knd med . Hur blir ruset p tram?
Citera
2012-03-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChinxMe
Lyrica r jag vl knd med . Hur blir ruset p tram?

Svrt att beskriva ruset p tram, vissa sger att det har en opiat liknade knsla men jag hller inte riktigt med om det. Jag gillar inte tram ruset men det r vrt att testa!

Lyricka gillar jag med, jag knner mig njd som fan nr jag tagit det och kan sitta och kolla p ett skit programm p tv eller bara att sitta i solen p balkongen ellr sitta i en buss och bara ka! Man r njd nd med "torr" ruset p lyricka!

Jag hoppas du frstr vadj ag menar med att du inte ska blanda frsta gngen du tar en ny drog? Det r som att ta en "speddboll" frsta gngen man tar heroin och kokain! D r det bttre att man testar heroinet frst s man vet vilken dos man ska ta och hur det knns och sen testar kolat sjlv fr samma skl! Sen nr man vet vilka doser man ska ta s kan man testa en hrlig speddboll!

Sjlv s kpte vi en femma kola hrom dagen. Vi kokade kolat i amonik s det blev till sm "stenar" ven kallat "crack", sen rkte vi stenarna vilket ger en snabb intensiv knsla! Fr att ta ner oss p jorden igen s rkte vi ven flunitraspan (fm ettor) vilket var en skn bladning!
Citera
2012-03-24, 00:18
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kchris862
Jag kan inte sova nr jag tagit tramadol, fr att sova fr jag ta en strre dos benso. Enligt mina erfarenheter s r det inget problem att ta bde tram och benso. Det kan till och med vara bra att ta benso nr man tagit tramadol fr att det finns en hg krampriskt p tramadol och d gr bensona att kramprisken minskar och 1200mg tramadol r en rtt s hg dos! Affet frsvinner utan problem och bensona gr att affets effekt minskar s det ska jag inte oroa mig fr!
U
Tror han tnker p andningsdepression
Senast redigerad av Robbadobb 2012-03-24 kl. 00:21.
Citera
2012-03-24, 08:40
Medlem
ChinxMes avatar
Gillar det- Tram ruset that is.. Flamsig, tndaren r en hst som hoppar ver hindret , ciggpaketet. P den nivn ligger jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in