Citat:
Ursprungligen postat av ChinxMe
Lyrica r jag vl knd med

.
Hur blir ruset p tram?
Svrt att beskriva ruset p tram, vissa sger att det har en opiat liknade knsla men jag hller inte riktigt med om det. Jag gillar inte tram ruset men det r vrt att testa!
Lyricka gillar jag med, jag knner mig njd som fan nr jag tagit det och kan sitta och kolla p ett skit programm p tv eller bara att sitta i solen p balkongen ellr sitta i en buss och bara ka! Man r njd nd med "torr" ruset p lyricka!
Jag hoppas du frstr vadj ag menar med att du inte ska blanda frsta gngen du tar en ny drog? Det r som att ta en "speddboll" frsta gngen man tar heroin och kokain! D r det bttre att man testar heroinet frst s man vet vilken dos man ska ta och hur det knns och sen testar kolat sjlv fr samma skl! Sen nr man vet vilka doser man ska ta s kan man testa en hrlig speddboll!
Sjlv s kpte vi en femma kola hrom dagen. Vi kokade kolat i amonik s det blev till sm "stenar" ven kallat "crack", sen rkte vi stenarna vilket ger en snabb intensiv knsla! Fr att ta ner oss p jorden igen s rkte vi ven flunitraspan (fm ettor) vilket var en skn bladning!