2012-03-23, 20:13
Medlem
breeze420s avatar
Hej,
Vad är några rekommenderade utomhus Indica strains? Jag vet att Typhoon, Lowryder2 och AK47 är strains som brukar rekommenderas ofta här i odlingsdelen, men alla tre är Sativadominanta.

Planerar att smälla upp ett par AK47, men det vore kul med lite Indica också, därför söker jag en motsvarighet till AK47 fast Indica. Alltså en tålig, lättodlad Indica strain som är billig och bra. Ska helst finnas i Köp&Sälj på Swecan.

Så vad tror ni är några riktigt bra utomhus, indica strain(s)?

Tack på förhand

EDIT:
Helst AF och Feminiserade om ni känner till några sådana.
Senast redigerad av breeze420 2012-03-23 kl. 20:17.
Citera
2012-03-23, 20:23
Medlem
Har för mig att det inte är första gången som du startar såna här onödiga trådar. Hittar du inte till Noob tråden? Den duger nog till detta alldeles utmärkt!
Citera
2012-03-23, 20:28
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjortisfitta
Har för mig att det inte är första gången som du startar såna här onödiga trådar. Hittar du inte till Noob tråden? Den duger nog till detta alldeles utmärkt!

Haha du har rätt Men har redan en fråga pending i noobtråden och det är aldrig någon som tittar i den, bara massa nya frågor hela tiden och ens egen fråga blir bortglömd
Citera
2012-03-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Haha du har rätt Men har redan en fråga pending i noobtråden och det är aldrig någon som tittar i den, bara massa nya frågor hela tiden och ens egen fråga blir bortglömd

Gör det enklare: "Hej, kan någon tipsa mig om en Indica dominant AF strain?"

Istället för: "Hej,
Vad är några rekommenderade utomhus Indica strains? Jag vet att Typhoon, Lowryder2 och AK47 är strains som brukar rekommenderas ofta här i odlingsdelen, men alla tre är Sativadominanta.

Planerar att smälla upp ett par AK47, men det vore kul med lite Indica också, därför söker jag en motsvarighet till AK47 fast Indica. Alltså en tålig, lättodlad Indica strain som är billig och bra. Ska helst finnas i Köp&Sälj på Swecan.

Så vad tror ni är några riktigt bra utomhus, indica strain(s)?

Tack på förhand

EDIT:
Helst AF och Feminiserade om ni känner till några sådana."

Finns även en strain tråd.

Offtopic: You don't mess with the Zohan! Den filmen är riktigt bra! HAHAHA

Edit: Svar brukar man få, tar bara tid ibland beroende på vad det är. Ibland är det en för enkel fråga också. Då brukar jag själv ibland skita i det och låta personen tvinga sig till att söka en extra minut.

Edit2: Komplettera frågan med "vilken av dessa har mest indica gener?"
Senast redigerad av fjortisfitta 2012-03-23 kl. 22:24.
Citera
2012-03-23, 23:02
Medlem
breeze420s avatar
Tack, eftersom att jag inte fick något specifikt svar tvingade jag mig själv till att vända upp och ner på internet, och jag tror jag kör på Norden Seeds: "Northern Light AutoFlower x Lowryder2 Feminiserade och Auto blommande"

Jag tror att det kan bli bra, frågade i odlingstråden om hur de tror den klarar sig i sverige, väntar svar
Citera
2012-03-28, 15:45
Medlem
jag vill bara upplysa dig om att northen lights INTE är indica dominerad , fast den funkar bra utomhus i vårt falukorvsformade land, jag skulle rekomendera aurora indica, funkar asbra
Citera
2012-03-28, 16:05
Medlem
molmols avatar
Northern Lights är indica. Punkt.
Citera
2012-03-29, 16:53
Medlem
PurpleHaze-Ganjabreeders avatar
Självfallet är Northern Lights en Indica strain trots att det säkerligen finns 1001 korsningar som går under just namnet Northern Lights. Försök att få tag i Northern Lights # 5. Enligt mig den bästa som går att finna på marknaden. Säljs bl a Mr Nice Seedbank.

Mer info om Northern Lights finns på följande länk:

http://www.seedsman.com/en/origins-of-northern-lights/

2012-03-30, 22:14
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleHaze-Ganjabreeder
Självfallet är Northern Lights en Indica strain trots att det säkerligen finns 1001 korsningar som går under just namnet Northern Lights. Försök att få tag i Northern Lights # 5. Enligt mig den bästa som går att finna på marknaden. Säljs bl a Mr Nice Seedbank.

Mer info om Northern Lights finns på följande länk:

http://www.seedsman.com/en/origins-of-northern-lights/

Tack, men det blir nog Northern Lights x Lowryder 2. Eftersom att jag ändå tänkt köpa hans AK47x frön..
Citera
2012-03-31, 13:41
Medlem
cdxz11s avatar
master low från joint doc är en lr/master kush blandning vilket bör ge den indicadominanta gener. Hört gott om denna strainen, tydligen äter de nutes som inget annat och fetar på sig rejält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in