2012-03-23, 19:38
Medlem
Independent-s avatar
Tja!
Skulle behöva lite input på hur jag ska lägga upp min konsumtion under helgen.
Idag är det fest med tillhörande utgång. Typ vanlig svenssonfylla.
Imorgon är det heldagsfest utomhus så länge värmen håller i sig, sen blir det nog utgång. Troligen hög alkoholkonsumtion och galet festande.
Kan få tag på lite olika substanser och skulle vilja ha lite tips på hur jag gör helgen bäst Ska jobba på måndag bör tilläggas, haha!

Alkohol
Cannabis
LSD
Toppisar
Tradolan
Oxascand
Effar

Allt finns i den mängd som behövs
Citera
2012-03-23, 20:20
Medlem
dramagouss avatar
Om du ska kröka så mycket som du beskriver så skulle jag inte ta någon av dem där drogerna.
Citera
2012-03-23, 20:22
Medlem
Independent-s avatar
Menar mest att folket jag ska hänga med kommer kröka. Jag behöver inte dricka överhuvudtaget =)
Citera
2012-03-23, 20:27
Medlem
CristDaFists avatar
Lsd/svamp & Cb Fredag. Cb alkohol lördag och tram + röka om du har tillräckligt för att avrunda på söndagen eller vise versa. Effar vet jag inte vad det är och alkohol är inte mycket att hänga i granen enligt mig. Välj som du vill men ta inte benso om du ska trippa och drick inte alkohol om du ska tramma.
Citera
2012-03-23, 20:29
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Independent-
Menar mest att folket jag ska hänga med kommer kröka. Jag behöver inte dricka överhuvudtaget =)

Då hade jag kört LSD och rökt cannabis
Citera
2012-03-24, 18:10
Medlem
jag va skit full en gång.. käkade ett gäng cubensis och drog på en villa fest.. men grejen va att jag va sjukt väck så jag gick till fel hus.. hamna på någon medelålders fest med jätte pupiller.. börja snacka om graffiti och hur jävligt det är att folk hatar så mycket på det med någon trevlig kvinna i 50 års åldern.. o drack av deras sprit o vin o grejer tills ägaren kom o kasta ut mig..

haha det jag vill få sagt är att det kan ju bli jävligt spännande när man är i sin egna lilla värld.. man vet inte vart man hamnar!
Citera
2012-03-24, 18:30
Medlem
dknerks avatar
På fredag skulle jag dricka alkohol och ta efedrin eller dricka alkohol och ta oxascand. Lördag tradolan+lite oxascand+röka. Mys lördag.
Citera
2012-03-24, 18:52
Medlem
FrankBooths avatar
Alkohol förstör det sköna cannabis ruset om du frågar mig, men annars lät det kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in