2012-03-23, 15:42
Medlem
AluminiumHatts avatar
Nu är det så här att jag har kommit över en större mängd MDMA kristaller. Labbtest visar strax under 80% och stickan blir blå på direkten.

Frågan är hur jag ska banka ut det? Hur gör man och vad ska man använda? Jag har lång erfarenhet av Ecstasy sen tidigare med inte mer än eget bruk av MDMA pulver.
Som sagt hur ska jag bära mig åt?, tack i förväg
Citera
2012-03-23, 15:59
Medlem
AluminiumHatts avatar
Här är en bild på kristallerna om det är till någon hjälp :P

http://i39.tinypic.com/20rwwld.jpg
Citera
2012-03-23, 16:09
Medlem
xanax99s avatar
Nu tror jag ju den här tråden har en helt annan agenda i sig men....

Du ska väll för faan inte banka ut dem.... Det är inte tjack, horse eller koks nu, där gäller mer anything goes.

Du är ju van med substansen säger du, då vet du ju att det krävs ett specifikt antal mg för att få önskad effekt. Bankar du blir det bara ett jävla jox att räkna ut hur mkt du måste kränga för att få en nöjd kund som sprider ordet vidare och kommer igen.
Strax under 80%? Ja då borde du ju om något lösa upp dem, omkristallisera dem, repetera och sedan tvätta slutresultatet så du får en högre renhet.
Citera
2012-03-23, 16:11
Medlem
WokaWokis avatar
Jag antar att dit mål med att banka ut det är för att sälja? Jag som kund skulle inte köpt av dig iallafall. Var snäll istället och ge bra kvalité då blir alla parter glada.

Men annars ska jag förklara för dig hur du ska gå till väga, väg upp ditt mdma totalt sätt.
Och sedan tillsätter du något i liknande färg.

Helst något med neutral smak, eller lakrits då bra mdma ska smaka lite lakrits. Vi säger typ Salmiak pulver.

Väg upp hur mycket du vill blanda med, har du 10g salmiak pulver ska du ta bort 10g mdma. Enkel Matematik

Förövrigt är bilden förvirrande, vad gör stenen på vågen och är det där bruna mdma?

Lättare om du bara har en bra bild på skiten istället för att flasha med 100 andra objekt.
Citera
2012-03-23, 16:15
Medlem
AluminiumHatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Nu tror jag ju den här tråden har en helt annan agenda i sig men....

Du ska väll för faan inte banka ut dem.... Det är inte tjack, horse eller koks nu, där gäller mer anything goes.

Du är ju van med substansen säger du, då vet du ju att det krävs ett specifikt antal mg för att få önskad effekt. Bankar du blir det bara ett jävla jox att räkna ut hur mkt du måste kränga för att få en nöjd kund som sprider ordet vidare och kommer igen.
Strax under 80%? Ja då borde du ju om något lösa upp dem, omkristallisera dem, repetera och sedan tvätta slutresultatet så du får en högre renhet.

Jag råkar ha en specifik beställning på pulver, vill framställa 100 gram 60% pulver från 80%. Undrar mest vad jag ska slå ut det med? Bankar inte ut vanligtvis. tack för svar
Citera
2012-03-23, 16:16
Medlem
Viudass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AluminiumHatt
Här är en bild på kristallerna om det är till någon hjälp :P

http://i39.tinypic.com/20rwwld.jpg

Jävla troll bilden är tagen från blackmarket eller silkroad. Såg bilden där igår. Eller så har du handlat av han och inte tagit en egen bild?
Citera
2012-03-23, 16:20
Medlem
AluminiumHatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
Jag antar att dit mål med att banka ut det är för att sälja? Jag som kund skulle inte köpt av dig iallafall. Var snäll istället och ge bra kvalité då blir alla parter glada.

Men annars ska jag förklara för dig hur du ska gå till väga, väg upp ditt mdma totalt sätt.
Och sedan tillsätter du något i liknande färg.

Helst något med neutral smak, eller lakrits då bra mdma ska smaka lite lakrits. Vi säger typ Salmiak pulver.

Väg upp hur mycket du vill blanda med, har du 10g salmiak pulver ska du ta bort 10g mdma. Enkel Matematik

Förövrigt är bilden förvirrande, vad gör stenen på vågen och är det där bruna mdma?

Lättare om du bara har en bra bild på skiten istället för att flasha med 100 andra objekt.

Tack så jättemycket för svaret. Jag säljer kristaller annars men fick ett bra pris för just pulvet, fråga inte varför.

Jag har inte grejerna här så jag tog den bild från när vi labbtestade det förra veckan. :P Tack igen för svaret
Citera
2012-03-23, 16:20
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AluminiumHatt
Jag råkar ha en specifik beställning på pulver, vill framställa 100 gram 60% pulver från 80%. Undrar mest vad jag ska slå ut det med? Bankar inte ut vanligtvis. tack för svar

Banka med dextropur om nått, ifall det skulle vara någon som vill köra iv.

Men svårt att banka ut om det är kristaller
Citera
2012-03-23, 16:25
Medlem
AluminiumHatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viudas
Jävla troll bilden är tagen från blackmarket eller silkroad. Såg bilden där igår. Eller så har du handlat av han och inte tagit en egen bild?

Bilden stämmer att den är från Silkroad, men har hämtat grejerna själv. Bilden är från den 16 mars. Det är samma parti.
Citera
2012-03-23, 16:44
Medlem
Psychoramas avatar
Banka ut det med Methylone så är ingen skada skedd Varför banka ut så rent MDMA?
Citera
2012-03-23, 17:13
Medlem
AndyBoyyes avatar
Snåle! Banka inte ut de, sälj det som det är å få lite rull på de istället. En bra produkt får ju alltid återkommande kunder. Höj gram-priset lite istället...
Citera
2012-03-23, 17:48
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndyBoyye
Snåle! Banka inte ut de, sälj det som det är å få lite rull på de istället. En bra produkt får ju alltid återkommande kunder. Höj gram-priset lite istället...

Precis.

Folk kommer vilja köpa det även om det är lite högre än normalt istället för att du ska banka ut det och sälja det billigare. Tycker dom att det är bra kvalitet kommer de säkert tillbaka och köper lite till.

Föresten verkar du inte fatta vad du håller på med alls. MDMA är så doseringskänsligt. T.ex. jag vet att jag får bäst rus vid 120 mg. Om du säljer något som har sämre kvalitet så kommer jag få en ganska mycket sämre upplevelse trots att det skiljer så lite, det är inte som tjack där man kan dra en lina till om det inte slår på lika bra, det funkar inte så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in