2012-03-23, 14:45
Medlem
Hej flashback

nyligen så pullade jag en tjej som är oskuld, och nu undrar jag om det räknas som om blivit av med oskulden(traditionella dvs).... det kom inget blod
Senast redigerad av Caprisone 2012-03-23 kl. 14:59.
Citera
2012-03-23, 14:47
Medlem
knullklassons avatar
Nej. Kör in köttjörgen i hennes hål så blir hon av med oskulden.
Citera
2012-03-23, 14:51
Medlem
Du måste penetrera henne.
Citera
2012-03-23, 15:07
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Nej. Kör in köttjörgen i hennes hål så blir hon av med oskulden.

Är de bögar som inte har analsex och aldrig har sex med kvinnor alltid oskulder eftersom de aldrig kör in "Köttjörgen"?

Eller hur funkar sånt?

Citat:
Ursprungligen postat av sooley
Du måste penetrera henne.

Det har han ju gjort fast med fingrar...

OnT:

Traditionella?

Det hela beror ju helt och hållet på vad man väljer att se som "oskuld" och inte.

Enligt det resonemanget lever vissa lesbiska hela sina liv som "oskulder"...
Citera
2012-03-23, 15:12
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Är de bögar som inte har analsex och aldrig har sex med kvinnor alltid oskulder eftersom de aldrig kör in "Köttjörgen"?
Stämmer bra det
Citera
2012-03-23, 15:14
Medlem
Citat:
OnT:

Traditionella?

Det hela beror ju helt och hållet på vad man väljer att se som "oskuld" och inte.

Enligt det resonemanget lever vissa lesbiska hela sina liv som "oskulder"...
Ponera att hon gifter sig med en traditionell man som vill ha en oskuld, räknas hon som en sådan? kommer hon börja blöda när hon blir penetrerad "på riktigt"?????
Citera
2012-03-23, 15:16
Medlem
r0starNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprisone
Ponera att hon gifter sig med en traditionell man som vill ha en oskuld, räknas hon som en sådan? kommer hon börja blöda när hon blir penetrerad "på riktigt"?????

Vette fan om du har börjat smygsmuttat på brännvinet. Men vem fan pullar ett fruntimmer utan att köra in köttjörgen i na?

Ålder?
Citera
2012-03-23, 15:19
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Stämmer bra det

Där ser man, alltid lär man sig något...
Med tanke på ditt nick så utgår jag ifrån att du vet hur det ligger till med den typen av frågor.

Tack så mycket för informationen.
Citera
2012-03-23, 15:20
Medlem
Core.s avatar
Citat:

Eller hur funkar sånt?

Visserligen en ganska pubertal diskussion, men jag skulle nog säga ett de var det ja..

Men jag förstår hur du menar. Jag tror att man vet själv när man tycker sig blivit av med oskulden, det är så individuellt nu för tiden hur sexliven ser ut.
Citera
2012-03-23, 15:23
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:

En traditionell man?
Menar du en sådan som har både X och Y-kromosomer och penis?

Alla blöder inte.

Vill traditionslisten ha en oskuld så vill han nog ha en som är helt orörd och inget du har fingrat på eller i...
Senast redigerad av Allaballawalla 2012-03-23 kl. 15:34.
Citera
2012-03-23, 15:37
Medlem
Citat:
En traditionell man?
Menar du en sådan som har både en X och Y-kromosomer och penis?

Alla blöder inte.

Vill traditionslisten ha en oskuld så vill han nog ha en som är helt orörd och inget du har fingrat på eller i...
ok, men min poäng var om hon är oskuld rent "fysiskt", inte "psykiskt" som de flesta här i Sverige verkar syfta på när man snackar om oskuld.

men det där med att alla inte blöder är intressant faktiskt. Betyder det att det mer eller mindre är omöjligt och veta om en tjej är oskuld?
Citera
2012-03-23, 15:51
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
ok, men min poäng var om hon är oskuld rent "fysiskt", inte "psykiskt" som de flesta här i Sverige verkar syfta på när man snackar om oskuld.

men det där med att alla inte blöder är intressant faktiskt. Betyder det att det mer eller mindre är omöjligt och veta om en tjej är oskuld?

Ja, det är omöjligt.

Nu är det över 20 år sedan jag gav upp min oskuld (Svendom brukade det förr kallas för snubbar och Jungfrudom/Mödom för snäppor; men det var före min tid.) så det är möjligt att regelverkat har ändrats. Det har ju blivit ganska populärt med olika "sexualiteter" den senaste tiden så vem fan vet egentligen hur det ligger till.

Om hon ser sig som oskuld så är hon väl oskuld annars inte, det är ganska individuellt.

Rent fysiskt beror det på vad man definierar som oskuld och inte.
Det du gjorde var väl ganska fysiskt eller har jag missat något?

En del tycker att det är "orörd" andra tycker att det är "oknullad" och så vidare.
Begreppet ligger alltså i användarens definition och eftersom det råder minst sagt olika åsikter om hur eller var man ska dra gränsen för det hela så blir svaret alltså: Det beror på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in