2012-03-23, 02:12
Medlem
jo jag tänke gör en utformligt media utlåtande oavsettt om det nu skulle skrida ifrån någon lag eller paragaf, jag är själv är hemskt dåligt insatt i laggar och förättningar kring misbruk och läkares KRAV samt SKYLLDIGHET... jag har över 8h inspelat material vid besök hos skötare som i sin tur rådgiver kuratorer att göra dittan och datt för att få mig att må bra...

vill ni att jag lämnar ut mig helt och hållet i FB eller ska jag vända mig tex kalla-fakta eller nått större medium eller börja lokalt, för att jag är har en obotligt skjukdomsbild samt ev GAD ev ADD som inte har blitt diagnositiserat, för att jobba regelbunnedt i min situation är helt oreallistiskt enligt mig..

detta inläg här på FB kommer givetvis att följas av polis att andra myndigheter men som sagt var jag vet inte exakt vart jag ska starta denna tråd...

den innnefattar personuppgifter som givetvis kan undanhållas med hjälp av censusr....

jag har ett 10 årigt missbruk bakom mig, har en dokumenterad opiat\benz drogfrihrt i 1.5-2 år just nu..
vist att jg har supit till och blitt lobad men det har med att göra att jag är igenkännd av mr.polis...

jag är berädd att gå så långt som möjligt är med den info jag sitter på.
det innefattar:
medecinning:
tror jag var upo i 20-30 medeciner vilka av majoriteten är av antipsykotisk verkan
....

om nu detta verkar oseriöst eller TROLLNING så kna ni kontakta mig via PM och få en mkt mera utförlig info speciellt när det gäller min medecninering..

jag anser själv att detta kommer att bli en av de störta och mest omtalade posterna på FB på lite sikt eftersom att det finns så mkt folk på detta forum som sitter på kunskaper som te.x läkare\skötare\psykologer\kuratorer inte ens kommer i närheten av.. därför vill jag skapa denna tråd jag är villlig att utelämna mig själv ge alla medecinska bedömningar\papper ifrån läkare\behandlingshem\tvångsvård.

sist men inte minst min stavning är usel jag har inte gått tebax fölr att rätta till allt..

vill bara veta om det 'r någon som vet vart jag kan vänta mig med detta matrial, kan börja posta VIDEO delar varje dag om det nu ens hjälper...

vi börjar med detta.. jag har ljudinspelningar osv, vill bara f åer bedöming kring min medecinering
Senast redigerad av satefan 2012-03-23 kl. 02:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in