2012-03-23, 01:52
Medlem
engla-och-ekans avatar
tjenare lagade mig en soppa idag, det jag använda mig av var: vatten,buljong,purjolök,potatis,spam skinka, jalapeneo, gurka,tomat och muskonöt. vart sjukt jävla god och jag avnjöt den med andakt. någon som kan berätta vad denna soppa heter? har nått minne av att jag lärt mig att laga den genom att titta på något matlagningsprogram. hjälp mig är ni gosiga
Citera
2012-03-23, 01:53
Medlem
speedypeedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engla-och-ekan
tjenare lagade mig en soppa idag, det jag använda mig av var: vatten,buljong,purjolök,potatis,spam skinka, jalapeneo, gurka,tomat och muskonöt. vart sjukt jävla god och jag avnjöt den med andakt. någon som kan berätta vad denna soppa heter? har nått minne av att jag lärt mig att laga den genom att titta på något matlagningsprogram. hjälp mig är ni gosiga

döp den själv så minns du det =)
Citera
2012-03-23, 01:55
Medlem
engla-och-ekans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedypeedy
döp den själv så minns du det =)

ass u wish, då får den heta 2:an, men om nån kanske kan hittar namnet eller känner igen de så kan ni väl berätta annars får den heta 2:an (mestadels för den har en brun färg)
Citera
2012-03-23, 01:57
Medlem
speedypeedys avatar
Citat:
ass u wish, då får den heta 2:an, men om nån kanske kan hittar namnet eller känner igen de så kan ni väl berätta annars får den heta 2:an (mestadels för den har en brun färg)

bra namnval, låter riktigt lockande
Citera
2012-03-23, 02:01
Medlem
8-digits avatar
Citat:
Mestadels brun färg, säger du
Och avnjöt den med andakt
Citera
2012-03-23, 02:05
Medlem
engla-och-ekans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8-digit
Mestadels brun färg, säger du
Och avnjöt den med andakt

var inte så pryd nu, vem har inte sörplat diaree liknande substanser?
Citera
2012-03-23, 08:10
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Detta är en fantasisoppa vars grundidé ligger i en soppa som heter "Vichyssoise".

~Paul~
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in