2007-02-21, 19:37
Medlem
Etchions avatar
fan va surt men tur att jag fick min iaf
Citera
2007-02-21, 19:58
Bannlyst
Så är det samma klient som fanns på piratebay skabb? Eller är man tvungen att dra ner den nya klienten? Och är det äns värt att lägga ner tid på med tanke på alla som skriver att dom inte får det att fungera längre?

Edit: har nämligen samma problem som tidigare: under connection hamnar jag i main meny.
Citera
2007-02-21, 20:11
Medlem
Arcticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp0rm
Så är det samma klient som fanns på piratebay skabb? Eller är man tvungen att dra ner den nya klienten? Och är det äns värt att lägga ner tid på med tanke på alla som skriver att dom inte får det att fungera längre?

Edit: har nämligen samma problem som tidigare: under connection hamnar jag i main meny.
Har man en fungerande key så måste man köra med den nya. Den från TPB tog mig bara till menyn igen men sa inget om fel key. Den riktiga klagar på nyckeln som den bör. De nya nycklarna verkar FUBAR.
Citera
2007-02-21, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arctica
Har man en fungerande key så måste man köra med den nya. Den från TPB tog mig bara till menyn igen men sa inget om fel key. Den riktiga klagar på nyckeln som den bör. De nya nycklarna verkar FUBAR.

Kanske lika bra o shita i att dra ner den nya betan då. Den är nog full för länge sen=/
Citera
2007-02-21, 20:19
Medlem
nat0ns avatar
fick en nyckel som funkade av länken som postades här nyss, om nån bryr sig. kom in på första och enda servern jag har provat iaf
Citera
2007-02-21, 20:24
Medlem
Cesses avatar
Citat:
Låter som de är slut på keys då Kanske bara fortsätter generera utan att de faktiskt är fungerande keys den skickar ut.

Måste vara nått sånt

Jävla synd endå
Citera
2007-02-21, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
fick en nyckel som funkade av länken som postades här nyss, om nån bryr sig. kom in på första och enda servern jag har provat iaf

fick du det nyss ?
Citera
2007-02-21, 20:33
Medlem
Skabbens avatar
Citat:
Låter som de är slut på keys då Kanske bara fortsätter generera utan att de faktiskt är fungerande keys den skickar ut.

Jag kanske fick en av dom sista då?
Citera
2007-02-21, 20:58
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp0rm
fick du det nyss ?
ja några 20 minuter efter att han postade länken kanske, gick jag in å fick en
Citera
2007-02-21, 22:55
Medlem
Unbalanceds avatar
Jag tog också en key & tog hem MP-BETAN ifrån fileplanet och har provat 2st servrar och jag gillar det!
Måste bara köpa nytt grafikkort och lite mera RAM innan spelet släpps.. så man kan få ut lite grafik.

Edit: Måste fråga, är det Closed 'Friends and Family' Beta Test som är den riktiga "BETA" versionen som det 'lottats' ut
nycklar till genom att svara på frågor odyl?
Citera
2007-02-22, 13:59
Medlem
"Welcome to the S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl multiplayer beta!"

Nu jäklar!
Citera
2007-02-22, 23:10
Medlem
Sådär då har man hunnit testa lite.

+
Miljöerna.
Grafiken.
Man kan mecka mycket med vapena. Finns en hel del att välja på.

-
Lite stela animationer.
Klena vapenljud.
MP-läget känns gammalt.

[ Jag är rätt säker på att SP kommer att vara klockrent , allt tyder på det iallafall.]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in