2012-03-22, 04:44
Medlem
Absolut inget akut söker vara svar Bara rökt gräs tidigare. Ikväll fick jag i mig till att börja med en rätt skön fylla. Sedan fick jag i mig lite ladd på efterfesten, ungefär 0,5g skulle jag tippa på. Riktigt trevlig upplevelse, verkligen. Men det känns som jag aldrig kommer landa från detta. Tog 3 smålinor typ med ungefär 30 min mellanrum.
Citera
2012-03-22, 05:24
Medlem
Vippzors avatar
Vad var det du fick i dig? Någon RC?
Citera
2012-03-22, 05:51
Medlem
krigsbarns avatar
Det hjälper lite om vi får veta vad du har tagit. Av trådstarten att döma låter det som att du druckit en del, rökt en fet spliff, och dragit tre linor av någonting okänt.. Det kan ge en ganska bra (läs: hård) berusning, men som sagt, vi kan bara hjälpa om vi vet vad du har tagit.
Citera
2012-03-22, 05:53
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vippzor
Vad var det du fick i dig? Någon RC?

Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn
Det hjälper lite om vi får veta vad du har tagit. Av trådstarten att döma låter det som att du druckit en del, rökt en fet spliff, och dragit tre linor av någonting okänt.. Det kan ge en ganska bra (läs: hård) berusning, men som sagt, vi kan bara hjälpa om vi vet vad du har tagit.
Han skrev ladd för i helvete Svårt att läsa så här på morgonkvisten?

TS oroa dig inte man landar ALLTID! Vänta bara ut det så lovar jag att du kommer landa!
Citera
2012-03-22, 06:01
Medlem
krigsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.

TS oroa dig inte man landar ALLTID! Vänta bara ut det så lovar jag att du kommer landa!
My bad, skyller på att kaffet inte har kickat in än.
Till TS, "smålinor" är fortfarande ett vagt och framförallt subjektivt koncept, men det låter ändå som att du (eller någon annan) haft någorlunda koll tycker jag. Som föregående skribent, man landar alltid, konsten är väl att kunna sysselsätta sig (fysiskt eller psykiskt) under tiden.
Citera
2012-03-22, 06:02
Medlem
Vippzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.

Ber om ursäkt för den snabba läsningen

Men som Cornholio säger så kan jag inte annat än att hålla med, man landar alltid
Citera
2012-03-22, 07:19
Medlem
JoliQuZs avatar
Ett Ladd-rus håller Max 1h, annars är det bankat med något annat. Men du kommer landa.
Citera
2012-03-22, 08:29
Medlem
Bäng Ulfs avatar
Om du inte har landat än och redan lämnat festen o kommit hem o fortfarande är igång är ditt ladd antagligen bankat med tjack så räkna på tjack..
Citera
2012-03-22, 08:36
Medlem
Vippzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäng Ulf
Om du inte har landat än och redan lämnat festen o kommit hem o fortfarande är igång är ditt ladd antagligen bankat med tjack så räkna på tjack..
Är det ofta ladd är utbankat med tjack?
Citera
2012-03-22, 18:56
Medlem
Protheuss avatar
Landat än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem