• 2
  • 3
2012-07-10, 13:30
Medlem
missrelapses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjsan
Tjejer märker mer än killar tror, believe me Har lite erfarenheter från "sånt"
Satt i en soffa och kollade på film med min dåvarande bästa vän (han är kille och jag tjej). Han var störtkär i mig, vilket jag inte visste då, och jag var lite småkär i honom. Jag tog hans hand, och på väg till handen såg jag det, hur mycket han än ville dölja det En vecka senare blev han min, och vi är fortfarande tillsammans, och skrattar åt det som hände

Iallafall, det var inte det jag skulle berätta, haha. Skicka ett sms till henne, eller fråga rak ut om hon vill hitta på något annat än gymma med dig nån gång. Typ gå på bio (klassikern) eller kolla på film hos dig. Ta med lite andra kompisar om det känns konstigt första gången. Sen kan ni fortsätta ses ensamma om det funkar bra ju! Du är med största säkerhet kär, dude!
Lycka till!

Haha indeed! Det är oftast sjukt uppenbart när en kille försöker dölja ståndet. Många svinroliga minnen ploppade upp i huvudet på mig nu
Citera
2012-07-11, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missrelapse
Haha indeed! Det är oftast sjukt uppenbart när en kille försöker dölja ståndet. Många svinroliga minnen ploppade upp i huvudet på mig nu

haha men fyyyy och här har man gått och trott man varit grym på dölja det! tur man inte har det problemet längre
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in