Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-21, 18:16
Medlem
Det allra viktigaste med internet är i min mening kunskapen.

Oavsett vilket forum jag besöker så är det alltid guider jag kollar först. Om det finns något nytt att lära osv.

Jag skulle vilja, att Flashback införskaffade sig en ny kategori. Där man får posta vilka guide som helst, oavsett vad det är guider för. Så länge som det är väl strukturerade och tydliga.

Flashback har oerhört många medlemar, som besitter en oerhörd kunskap! Jag kan bara fantisera om vilket otroligt ubud av guider det skulle bli. Som kunskaps kåta som mig själv skulle kunna frossa igenom.

Mvh
Citera
2012-03-21, 18:41
Medlem
Xiztecs avatar
Det låter faktiskt som en bra idé - alltifrån mellan himmel & jord. Däremot så brukar lite mer inriktade saker såsom drogodling redan finns tillgänligt i forumen redan. Men visst, ett stort utbud utav guider låter inte helt fel i min mening.

Nog för att flashback är ett diskussionsforum, men det finns alltid saker att diskutera. Alternativt så gör man det till ett forum liknande Laidback dit det krävs ett antal inlägg och antal månaders medlemskap.
Citera
2012-03-21, 18:47
Medlem
epost72s avatar
Guider är alltid välkomna, men det platsar bäst i det underforum där de hör hemma eftersom folk i allmänhet söker sig dit.

Att ha ett forum för allsköns guider blir inte bra.
Citera
2012-03-21, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Det låter faktiskt som en bra idé - alltifrån mellan himmel & jord. Däremot så brukar lite mer inriktade saker såsom drogodling redan finns tillgänligt i forumen redan. Men visst, ett stort utbud utav guider låter inte helt fel i min mening.

Nog för att flashback är ett diskussionsforum, men det finns alltid saker att diskutera. Alternativt så gör man det till ett forum liknande Laidback dit det krävs ett antal inlägg och antal månaders medlemskap.

Låter mycket bra tycker jag!

Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Guider är alltid välkomna, men det platsar bäst i det underforum där de hör hemma eftersom folk i allmänhet söker sig dit.

Att ha ett forum för allsköns guider blir inte bra.

Givetsvis så bör den person som t.ex postar "Hur man optimerar uTorrent" själv få välja ifall den vill posta den under "Guider" eller "Fildelning".
Citera
2012-03-21, 19:01
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamalex
Givetsvis så bör den person som t.ex postar "Hur man optimerar uTorrent" själv få välja ifall den vill posta den under "Guider" eller "Fildelning".
Den som då kanske har glädje av att läsa guiden huserar sannolikt i fildelning och missar då guiden helt om den postats i ett helt irrelevant forum någon helt annanstans.
Citera
2012-03-21, 19:30
Medlem
Xiztecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Den som då kanske har glädje av att läsa guiden huserar sannolikt i fildelning och missar då guiden helt om den postats i ett helt irrelevant forum någon helt annanstans.

Som epost72 påpekade så funktionerar väl ämnen med en specialinriktning bättre i subforumet om det finns en sådan.

Men personligen tänkte jag på lite guider med tricks på lite saker som är jävligt random, lite småroliga partytricks osv. Man kanske tillochmed kan slänga in ett sådant subforum i Laidback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in