2012-03-20, 19:01
Medlem
godawdos avatar
Ja, förlåt mods, men tillåt mig denna "PK" fråga??

Försöker logga in på http://www.skatteverket.se

med min bank id. "Swedbank", men det går ju absolut inte. Id'n funkar, men inte DÄR! Är det för att den sidan är "överbelastat" just nu, eller kan det vara något annat fel?

Är det andra som inte kan logga in? (För att se hur mycket man skall få tillbax på skatten såklart, innan man har fått sin deklr. blankett.? (Nyfiken).
//
Citera
2012-03-20, 19:21
Medlem
Mister-urbans avatar
Verkar vara överbelastning. Kommer inte in...
Citera
2012-03-20, 20:35
Medlem
godawdos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-urban
Verkar vara överbelastning. Kommer inte in...

Tack.

Lugnar man sig ca. 3 veckor så kanske??... Att ringa dit: "glöm det"!

(Ps: Tur att en massa "personer", just nu har en otrolig tuff arbetsbörda, som är bekostat med VÅRA skattepengar...

//
Senast redigerad av godawdo 2012-03-20 kl. 20:48.
Citera
2012-03-20, 21:00
Medlem
Ahjuste.. deklarationstider...

Jag sitter med en Mac via Firefox men får fanskapet inte att fungera. Jag har installerat säkerhetsprogrammet 1000 gånger och den har lyckats varje gång ("installationen lyckades" står det), men likt förbannat när man sedan ska "testa" via adressen install.bankid.com ifall allt gått rätt till så står det bara att inget program hittas installerat på min dator och den ber mig göra om allt från början. Jag har både startat om webbläsare och datorn otaliga gånger.

Överbelastning eller fel med mig?
Citera
2012-03-20, 21:21
Medlem
godawdos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laine

Jag sitter med en Mac via Firefox men får fanskapet inte att fungera. Jag har installerat säkerhetsprogrammet 1000 gånger och den har lyckats varje gång ("installationen lyckades" står det), men likt förbannat när man sedan ska "testa" via adressen install.bankid.com ifall allt gått rätt till så står det bara att inget program hittas installerat på min dator och den ber mig göra om allt från början. Jag har både startat om webbläsare och datorn otaliga gånger.

Det enda jag kan garantera, är att Swedbanks ID leg. funkar. Har ingen aning om MAC. dock. Jag har ju förstått nu, att hemsidan ÄR överbelastat, och har därför fått svar på min TS.

Jag gjorde en "ny bank id", genom att logga in på (min.) Swedbank, men fick spärra den som redan var "OKAY", och beställde en ny. Så funkade det....(??) Återkom gärna...
Citera
2013-11-09, 20:26
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laine

Har samma jäkla krångel med mitt. Firefox verkar krångla eller så är det någon applikation eller tillägg som går i vägen eller vad det är, men jag kan inte för livet mitt få det att fungera i någon annan browser än internet explorer. Någon som har några tips om vad det kan vara?

Eller snarare så att den bara står och maler och aldrig startar versionstestet. När jag försöker testa det ordentligt står det bara att fel uppstått eller maler på.
Senast redigerad av Syron 2013-11-09 kl. 20:34.
Citera
2013-11-15, 18:43
Medlem
Syrons avatar
Jobbigt, verkar inte finnas något svar? Måste väl köra gamla IE om det går i dessa takter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in