2012-03-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcon123
Kolla in Hosteria Tre Santi den kommer lätt funka och du kommer få dunka.

Vad i hela oden blåsprängda ollon ska han göra där? Det ända man hittar där är ju 13 turkar på dussinet. Jag jobbar själv på Operaterrassen, dessvärre har vi ingen ala carte, men jag rekommenderar Operakällarens matsal starkt!
2012-03-22, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcon123
Kolla in Hosteria Tre Santi den kommer lätt funka och du kommer få dunka.

Vad i hela oden blåsprängda ollon ska han göra där? Det ända man hittar där är ju 13 turkar på dussinet. Jag jobbar själv på Operaterrassen, dessvärre har vi ingen ala carte, men jag rekommenderar Operakällarens matsal starkt!

Om du vill impa in i det sista ska du ju ta henne till Melker Andersson krog "Le Rouge" Det är det coolaste stället av de alla

Så här ser det ut http://lerouge.se/

Priserna ligger på mellan 250-400 spänn
2012-03-22, 20:14
Medlem
Petads avatar
Mathias Dahlgrens Matsal på grand hotel helt klart!
8-rätts menyer + dricka för två personer hamnar på ca 7000 om jag minns rätt. God och intressant mat.
2012-03-22, 21:18
Medlem
DigDeeps avatar
Rest Grill Drottninggatan. Tryck inte i dig en 8 rätters, då kommer du få håll när/om du ska göka sedan
2012-03-27, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHooker
Jag ska på dejt nu till helgen. En tjej jag träffat på edarling.se dvs tjejer med högre anspråk. Jag är själv helt vanlig Svensson med kass lön, men problemet är att jag ljugit lite om min inkomst för att passa in på deras sida. Hur som helst så har jag bjudit ut henne nu på lördag. Jag går aldrig på restaurang är dåligt insatt men jag vill verkligen imponera nu, Så därför vill jag att ni ger mig namnet på den mest exklusiva och dyraste restaurangen i sthlm city. Så hör jag av mig efter helgen hur det gått

Om du inte trollar så tycker jag du är en idiot. Ja, faktiskt.

Du ljuger om din inkomst för att få en dejt, en dejt där du ska bränna pengar du inte har för att gå på den dyraste restaurangen för att impa på en tjej? Urbota dumt.
2012-06-29, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHooker
Jag ska på dejt nu till helgen. En tjej jag träffat på edarling.se dvs tjejer med högre anspråk. Jag är själv helt vanlig Svensson med kass lön, men problemet är att jag ljugit lite om min inkomst för att passa in på deras sida. Hur som helst så har jag bjudit ut henne nu på lördag. Jag går aldrig på restaurang är dåligt insatt men jag vill verkligen imponera nu, Så därför vill jag att ni ger mig namnet på den mest exklusiva och dyraste restaurangen i sthlm city. Så hör jag av mig efter helgen hur det gått

En tjej som annonserar på E-darling.....
Ta med henne till ett gatukök.
Hon verkar desperat och har säkert kids utan farsa..
Gått månader sen ditt inlägg men de vill knulla mer än vi och dyra middager upplever de bara om de är i liga där se kan köpa det själva. Googlade på fiskrestauranger i city och kom till dig.
Om du spenderade 2.000+ hoppas jag du fick iaf knulla kärringen med kids oavsett hur social du är och hur du ser ut!
2012-06-29, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geocacher
Om du inte trollar så tycker jag du är en idiot. Ja, faktiskt.

Du ljuger om din inkomst för att få en dejt, en dejt där du ska bränna pengar du inte har för att gå på den dyraste restaurangen för att impa på en tjej? Urbota dumt.
Se bara till att få knulla utan gummi.
Du verkar 17 och inte så smart men är det en slampa med en farsa per fyra ungar så spruta djuuupt om du är arier och förneka allting! Dna prov kostar pengar. Kör på som niggers gör och se till att förlora oskulden utan flashback!!
2013-12-08, 13:17
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Ulla Winbladh är den allra finaste. Ingen konkurrens överhuvudtaget! Ligger på Djurgården. Ja den kostar ordentligt mycket men är fortfarande inte svindyr. Beror naturligtvis på vilken rätt du väljer. Anrik restaurang skapad av den världskända krögaren Nils Emil och ligger precis vid mälaren, På sommaren och hösten är det magiskt där. Både inne och uteservering och interiören är lika lyxig som maten.
2013-12-08, 19:55
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Ulla Winbladh är den allra finaste. Ingen konkurrens överhuvudtaget! Ligger på Djurgården. Ja den kostar ordentligt mycket men är fortfarande inte svindyr. Beror naturligtvis på vilken rätt du väljer. Anrik restaurang skapad av den världskända krögaren Nils Emil och ligger precis vid mälaren, På sommaren och hösten är det magiskt där. Både inne och uteservering och interiören är lika lyxig som maten.

Vilken jävla bump!

TS är nog både aväten och rejält fet-dumpad vid det här laget...
2013-12-08, 19:57
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Vilken jävla bump!

TS är nog både aväten och rejält fet-dumpad vid det här laget...

Haha förklarade han någonsin hur dejten gick kanske man ska fråga?
2013-12-09, 20:55
Moderator
rotadents avatar
Med tanke på att TS inte verkar frekventera Flashback i någon större utsträckning längre så kan vi nog låsa det här liket.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in