Citat:
Ursprungligen postat av
paulswede
Hade aldrig trott detta om det inte var för att jag fick se diplomen på kontoret för några år sedan och sade till Mats att "för fan håll dig borta från dem ovsett om det finns några goa killar också, så kommer det namnet dra dig (och byrån) ner i skiten så det skvätter om det åt alla håll. Det är det inte värt" - Mats svar var att även de måste få chansen inom lagen att få sina ärenden prövade.
Om Du läser detta Mats så saknar jag Dig, vill inte ringa Din mobil ifall den är avlyssnad och jag vill inte bli inblandad i något som jag inte har med att göra. Hälsningar från ögat... ;-)
Mats O har fått rätt mycket skit för att han företrädde dessa människor. Själv kan jag inte se något som helst fel i det. Det är ju det som advokatyrket går ut på, dvs försvara folk som har klantat till det för sig så att dom i a f får en någorlunda juste rättegång.
Tyvärr så gick Mats för långt och gick utanför sin advokatroll och började umgås och göra affärer med dom. Helkorkat

Vet inte varför han gjorde något sådant jävla dumt. Pengar hade han väl redan så han klarade sig. Men han kanske blev sniken eller så berodde det på något annat. Jävligt synd i a f. Mats är en trevlig och rolig kille för övrigt och hoppas att han fått tid att tänka om lite nu.
Någon som vet hur det är med honom? Sitta i fängelse är ju aldrig trevligt...