2012-03-19, 13:10
Medlem
Hejsan fellow skate fans. Jag och en polare till mig är i början av att starta ett klädmärke med inriktning på skate, street och urban. Vi har ringt runt till lite olika företag, bland annat Junkyard, Hollywood, OneOff ect ect ang sponsring mm. Vi hade tänkt att tillsammans annordna en skatetävling i Stockholm (förhoppningsvis) till sommaren. Vi har planer att försöka hyra Fryshusets lokaler för att ha tävlingen där. Vi har också tänkt försöka ha lite framträdanden och andra aktiviteter.

Jag startar inte den här tråden i reklamsyfte, utan jag skulle bara vilja veta vad ni skatare har för tankar och åsikter och det här?
Vad skulle ni vilja se på en skatetävling? Hur tycker ni den ska vara (själva tävlingen)? Eller har ni bara andra synpunkter?

Allt välkommnas!
Citera
2012-03-20, 20:49
Medlem
Blixtbak2000s avatar
På sommaren hade de varit mycket shysstare att ha tävlingarna utomhus. Palla vara inne när de går att vara ute.
Citera
2012-03-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtbak2000
På sommaren hade de varit mycket shysstare att ha tävlingarna utomhus. Palla vara inne när de går att vara ute.

Vi har funderat på det också. Vi har diskuterat med företaget Oneoff.. dem tycker samma som du, och jag kan hålla med. Fördelen med att köra inomhus (tex fryshuset) är ju att du lättare har tillgång till el för PA-system, du kan ha band som uppträder på en scen ect ect. Men de är klart, utomhus är ju alltid att föredra om vädret är behagligt!
Citera
2012-03-21, 04:39
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NMT
Vad skulle ni vilja se på en skatetävling? Hur tycker ni den ska vara (själva tävlingen)? Eller har ni bara andra synpunkter?

Allt välkommnas!
Precis som nämnts tidigare, försök få det utomhus.
Jag är ingen van skatetävlingsbesökare men, bra skate är väl grundförutsättningen och det jag prioriterar högst.

Lycka till med kläderna!
Citera
2012-03-21, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Precis som nämnts tidigare, försök få det utomhus.
Jag är ingen van skatetävlingsbesökare men, bra skate är väl grundförutsättningen och det jag prioriterar högst.

Lycka till med kläderna!

Aa vi försöker få till det. Försöker också få dit lite svenska eliter och lite annat godis. Tack för kommentaren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in