• 1
  • 2
2013-02-23, 21:39
Medlem
zecraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Om det nu r s att man flyger till en annan stad (tex nrliggande Manchester, eller London) s hoppas jag att ni fr reda p det vid bokning. Om inget annat anges, s kan man nstan ta fr givet att man flyger direkt till Liverpool.

Kan det inte vara s att de som frmedlar fotbollspaket kan charta en flygplan som tar en till destinationen? Speciellt om tillrckligt mnga bokar fotbollspaketet s att det kan lna sig.

Det bsta r egentligen att frga frmedlaren innan ni bokar resan (om informationen r bristfllig) s att ni vet hur det ligger till.

Eventuellt s att de chartrar ett plan ja d det verkar nst intill omjligt att hitta reguljra direktflyg till Liverpool.

Jag tnkte inte boka genom ngon sdan tjnst eftersom de endast erbjuder hotell i Liverpool och inte London, drav frustrationen att flyg p egen hand verkar s svrt att hitta.
Citera
2013-02-23, 22:11
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zecrap
Eventuellt s att de chartrar ett plan ja d det verkar nst intill omjligt att hitta reguljra direktflyg till Liverpool.

Jag tnkte inte boka genom ngon sdan tjnst eftersom de endast erbjuder hotell i Liverpool och inte London, drav frustrationen att flyg p egen hand verkar s svrt att hitta.

Men om du ska p fotbollsresa till Liverpool, vad gr det d om de endast erbjuder boende i Liverpool? Varfr ska de erbjuda boende i London om det r en fotbollsresa i Liverpool?
Citera
2013-02-23, 22:15
Medlem
zecraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Men om du ska p fotbollsresa till Liverpool, vad gr det d om de endast erbjuder boende i Liverpool? Varfr ska de erbjuda boende i London om det r en fotbollsresa i Liverpool?

"Fotbollsresa till Liverpool" r det trdskaparen som ska p.

Jag ska till London men vill ka via Liverpool och se p fotboll, lnade trden lite eftersom jag tnkte att det var relaterat och att folk hr kanske visste hur man brukar ta sig dit frn Stockholm.
Citera
2013-02-23, 22:28
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
"Fotbollsresa till Liverpool" r det trdskaparen som ska p.

Jag ska till London men vill ka via Liverpool och se p fotboll, lnade trden lite eftersom jag tnkte att det var relaterat och att folk hr kanske visste hur man brukar ta sig dit frn Stockholm.

Antog att du ocks skulle p fotbollsresa till Liverpool, precis som trdskaparen. Inte att du skulle kombinera Liverpool och London.

I ditt fall s r det nog bst att resa via London. Du ska ju nd till London. Drifrn r det ltt att ta sig till Liverpool. Tg r det jag knner till bst, och de gr regelbundet och resan tar 2 timmar. Fr de billigaste biljetterna s ska man boka 8-12 veckor i frvg. Normalt slpps tgbiljetterna cirka 12 veckor i frvg, och d slpps de billigaste. Ju nrmare avresan man kommer, desto dyrare brukar biljetterna bli. Det gr dessutom mnga direktflyg till/frn London, s du slipper problem p den fronten.

Det kommer bli enklare och billigare n att frska ta flyg till Liverpool i alla fall. Speciellt om du bara hittar flygbiljetter fr 10 tusen + och restider p 20-40 timmar till/frn Liverpool.
Citera
2013-02-23, 22:52
Medlem
zecraps avatar
Jag brjar dessvrre befara detsamma, det fr bli att antingen ta tget frn London som du sger eller frn Manchester.

Tack fr tipset om tgbiljetterna frresten, ska tnka p det!
Citera
2013-02-24, 16:55
Medlem
Bucketshops avatar
Citat:
Jag brjar dessvrre befara detsamma, det fr bli att antingen ta tget frn London som du sger eller frn Manchester.

Tack fr tipset om tgbiljetterna frresten, ska tnka p det!

Knns spontant som att det borde bli billigare att flyga till Manchester istllet fr London. Nog fr att det gr att hitta billigare flyg till London men tgresan blir bde lngre och dyrare n om du ker frn Manchester, dessutom flyger ju Norwegian till Manchester numera s att hitta billiga biljetter frn Sverige borde inte vara omjligt.
Citera
2013-02-25, 20:33
Medlem
Hakapelitas avatar
Norwegian ska ven brja flyga Kpenhamn-Liverpool, vet dock ej nr man skulle brja med det.

Bra om man bor i sdra Sverige.
Citera
2013-02-26, 02:35
Medlem
Hunk V Helvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita
Norwegian ska ven brja flyga Kpenhamn-Liverpool, vet dock ej nr man skulle brja med det.

Bra om man bor i sdra Sverige.
Nu i april tror jag. Lagom till Chelski!
Citera
2013-03-18, 23:52
Medlem
Liverpool har mycket bttre uteliv n Manchester s om du vill festa br du nog stanna i Liverpool.
Citera
2013-03-19, 10:29
Medlem
zecraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fackaina
Liverpool har mycket bttre uteliv n Manchester s om du vill festa br du nog stanna i Liverpool.

Jo dom sger det, blir definitivt att stanna i Liverpool ngon dag innan det br vidare till London.
Frgan r hur Liverpools uteliv str sig mot Londons, det verkar vara vldigt blandade sikter om den saken vad jag har hrt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in