2005-02-09, 12:08
Bannlyst
Är det någon fler som har fått skumma brev utan avsändare med det ni beställde ifrån E*****C***.com innan de stängde ner?

Det är ju fan flera månader sedan så lite glad blev man ju allt
Citera
2005-02-09, 12:13
Bannlyst
Berätta mer, skicka ett PM gärna
Citera
2005-02-09, 12:32
Bannlyst
Om du nu skriver ut en del av adressen så är det väl lika bra att du skriver ut hela. Det är väl den mest kända näthandeln av dem alla i vilket fall, och även tullverket tycks känna till dem då de snor ovanligt många brev därifrån
- www.europcare.com således

sedan , gynnarslusk: brev i stil med "PM" skall vi försöka undvika

fast mitt tips står fast, angående mer obskyra ställen (dock inte detta kanske) som inte är så välkända skulle jag inte prata om dem på fb

europcare hade bananas-priser på tramadol, fast benso-preparaten har de slutat sälja om man inte har recept, tror jag. Jag la själv en beställning där för några månader sen, men inga pengar drogs och inget skickades. Men de kanske är up and running nu igen?
Citera
2005-02-09, 12:55
Medlem
Vad jag har läst på t ex drugbuyers-forumen så är Europcare numera "ägda" av spanska polisen... har läst att sajten fortfarande finns uppe för att snuten ska kunna föra register över vilka som beställer (för det ser ju fortfarande ut som om det går att beställa fast det inte gör det). Nu vet jag ju inte om det verkligen ÄR så alltså, men det är vad jag har läst. Har iaf svårt att tro att de fått igång verksamheten igen efter det som hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in