2012-03-19, 00:45
Bannlyst
Vi pratar ju med varanda, på vänligaste vis, frivilligt. Tycker vi om varandra?

I de fall vi är uppkäftiga och hatiska mot varandra, rör det sig ibland då om "syskonkärlek"?

Debatten är fri.

Kääääääärlek
Citera
2012-03-19, 00:48
Medlem
engla-och-ekans avatar
skulle vilja säga att det är lite skolgårds regler på denna sida, hittar man någon som man kan hacka på så gör man gärna det. följ med strömmen eller drunkna. någon som är villig att hålla med?
Citera
2012-03-19, 00:55
Medlem
ylletrasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engla-och-ekan
skulle vilja säga att det är lite skolgårds regler på denna sida, hittar man någon som man kan hacka på så gör man gärna det. följ med strömmen eller drunkna. någon som är villig att hålla med?
njaaa,,, det där har jag inte märkt alls. å andra sidan håller jag aldrig reda på någon alls här, o vem jag skrivit med.
Citera
2012-03-19, 00:56
Medlem
QkNNs avatar
jag brukar mest skriva för mig själv.. inte så många som jag direkt pratar med
Citera
2012-03-19, 01:00
Medlem
-badabing-s avatar
Jag kan ärligt talat säga att jag börjar hata forumet. Önskar att jag var mer aktiv i början. tycker att alla är smått dumma i huvudet och skriver svar, utan svara.

10-20 svar utan innehåll. Men jag tycker ändå om flashback men som ett klotterplank för snoriga fjortisar.

Man får aldrig hjälp med nåt här! Det är rätt konstigt med tanke på hur många medlemmar det finns.
De flesta här förtjänar en ordentlig smäll på näsan

De enda vettiga är drogtrådarna(för mig) Jag är för dum för att hänga på vetenskaps forat

Laidback är dock asbra det finns trots allt trådar som inte slöddret hunnit smutsa ner
Citera
2012-03-19, 02:27
Bannlyst
Så länge jag inte behöver träffa (de flesta) IRL så tycker jag om folket här, men det kanske skulle kännas annorlunda om man möttes "på riktigt"?..

Det är skönt att kunna kommunicera utan att man tvingas umgås med varandra.
Citera
2012-03-19, 02:33
Medlem
FuckYouPleases avatar
Jag hängde här för några år sedan med annat nick och då var det mycket trevligare stämning här. Jag gillar 10% av medlemmarna som hänger här nu men det är alldeles för mycket oseriösa svar och trådar nu för tiden. Jag hänger i regel längre tid på forumet nu för tiden men det är bara för att man måste sålla mer bland alla trådar.

Så nja är mitt svar på din fråga
Citera
2012-03-19, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BunkerMange
Vi pratar ju med varanda, på vänligaste vis, frivilligt. Tycker vi om varandra?

I de fall vi är uppkäftiga och hatiska mot varandra, rör det sig ibland då om "syskonkärlek"?

Debatten är fri.

Kääääääärlek

Jag gillar fb sterotypen, men tycker det är kul att läxa upp pubertetsmongon.
Lite kvinnoförnedrande samt rasistiska saker glider fram ibland, men det är inte för att jag tycker så mer för stunden kanske:P
Självklart tycker fb's om varandra de hänger här frivilligt.
Citera
2012-03-19, 23:29
Medlem
Ärligt talat, nej. Jag tycker att de flesta (eller åtminstone såpass många att det ger illusionen av att vara de flesta) här beter sig dumt och otrevligt, men det handlar nog oftast mer om situation än person. Flashback är ett normlöst forum där man inte blir bestraffad om man uttrycker sig respektlöst mot andra. Det finns ännu värre forum än Flashback, men samtliga forum där jag verkligen gillat människor har haft starka sociala normer som liksom tvingar fram det bästa hos medlemmarna.
Citera
2012-03-20, 00:31
Medlem
Jag älskar alla!
Citera
2012-03-20, 00:36
Medlem
SeMeNoMores avatar
Trivslen har ju verkligen sjunkigt med tiden här. Det är lite som det var i början fast i större skala, mest idioter som flyter omkring alltså. Tycker att Flashback hade sin guldperiod runt 2006-07.
Fast det är bara att inse att saker och ting förändras.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in