• 3
  • 4
2012-03-21, 22:27
Medlem
Psychoramas avatar
Jag tror DMAA (Geranamin) kan passa till TV-spelande.
Citera
2012-03-21, 22:29
Medlem
Cubicles avatar
Pilla i dig några/nån concerta så lär du blir koncentrerad och inne i spelet
Citera
2012-03-21, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acetate
Förstår helt och hållet hur ni resonerar angående Methoxetaminet, förväntar mig givetvis inte att det bara är att slänga i sig en dos och sedan är allt frid och fröjd. Har läst rapporter om lågdos Mxe och tänker prova mig fram på få milligram och se hur det artar sig tillsammans med spel.

Fungerar det inte överhuvudtaget, ja... då får jag använda min kreativitet, eller helt enkelt använda substansen till det dom flesta gör, lyssna på härlig musik liggandes i sängen.
Trots att jag inte använt denna typen av droger innan så är man förhoppningsvis inte helt bakom flötet, att ni kommer läsa om mig på aftonbladet kan ni ju fetglömma

Summan av kardemumman återkommer jag glatt med om några dagar, om det nu inte dröjer längre innan man har fått hem Methoxetaminet!

Mvh

Bra att du är lite förberedd. Anser själv att man aldrig kan förstå den typen av droger utan att ha testat.

Men var varnad, du kan omöjligt dölja den sortens berusning, motoriken ändras, det visuella ändras något (OEV är inget jag får av MXE) men framför allt så ändras dina tankar. Det är alltså en drog som ifall du bor hemma och vill dölja bruket kräver att du kan vara ifred under ganska många timmar.

Jag skulle iaf aldrig kunna spela normal på MXE fast då har jag inte tagit lågdos så ofta, bara första gången. Men även då märkte jag tydligt hur mina tankar ändrades.

Vill man ta något som man verkligen kan agera normalt på så rekommenderar jag Tramadol i lägre doser så att man inte sitter och noddar.
Citera
2012-03-22, 18:29
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Men känner man att man vill sova men inte kan? T.ex, efter ett lan då jag drack över en halv platta energidryck kände jag mig helt slut i huvudet, och ville bara sova, men jag kunde helt enkelt inte. Är det så eller känner man sig pigg och vaken?

Ja kan inte, har försökt lägga mig efter tjack jag ligger bara och vänder mig. Verkar inte spela roll om jag bara tar en liten lina eller mer, är vaken minst 24h varje gång. Jag har dock aldrig haft någon benso att somna på efter, och att röka cb gör mig bara mer flummig.
Citera
2012-03-28, 11:39
Medlem
Acetates avatar
Känner att det är dags att uttala sig om Mxe i samband med spel nu, har provat att lira Battlefield 3 på lågdos Mxe och det var en helt sinnessjuk upplevelse. Man är verkligen INNE i spelet och motoriken var det inga problem med överhuvudtaget. Även fast man knappt kände av knapptrycken på tangentbordet osv så flöt allt på otroligt bra, känns som att kroppen gick på automatik och det var full fokus på att vara INNE i spelet.

Kort och gott, rekommenderar varmt lågdos Mxe i samband med spel. Flashback, I have proved you wrong!
Citera
2012-03-28, 11:42
Medlem
lyrica32s avatar
En lagom mängd alkohol tycker jag är perfekt för FPS.
Citera
2012-09-24, 18:30
Medlem
Stankowskis avatar
Passande tråd, så det känns dumt att starta ny.

Som många vet så släppt WoW: Mists of Pandaria vid midnatt och många har tänkt sitta och nöta, inklusive jag. Mitt tålamod har en tendens till att tryta när jag lirar för mycket, så därför tänkte jag götta till det lite. Grabbarna jag ska snacka med kan behöva ett tjöthål i huvudet efter vårat nötande

Är ingen nykomling, men har använt drogerna till mer festliga tillställningar. Det jag undrar är vad som är mest passande till mitt ändamål av det jag har hemma att använda. Har tyvärr inte tjack för tillfället.

4-fma (tror jag mest på)
5-it
6-apb
gräs (kan bli knepigt eftersom jag bor hemma)
tramadol (blir sugen på att slölira på det, men blir ganska slappt lir)

Tack på förhand!
Citera
2012-09-24, 19:00
Medlem
Hangurselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stankowski
Passande tråd, så det känns dumt att starta ny.

Som många vet så släppt WoW: Mists of Pandaria vid midnatt och många har tänkt sitta och nöta, inklusive jag. Mitt tålamod har en tendens till att tryta när jag lirar för mycket, så därför tänkte jag götta till det lite. Grabbarna jag ska snacka med kan behöva ett tjöthål i huvudet efter vårat nötande

Är ingen nykomling, men har använt drogerna till mer festliga tillställningar. Det jag undrar är vad som är mest passande till mitt ändamål av det jag har hemma att använda. Har tyvärr inte tjack för tillfället.

4-fma (tror jag mest på)
5-it
6-apb
gräs (kan bli knepigt eftersom jag bor hemma)
tramadol (blir sugen på att slölira på det, men blir ganska slappt lir)

Tack på förhand!
4-FMA med lite cannabis funkar nog bästes tanke på att du bor hemma
Citera
2012-09-24, 19:04
Medlem
THE-OJAs avatar
En mindre dos 3-fa. Det gör dig pigg men inte alltför speedad, en ganska mild stimulant i mitt tycke. Det kommer att vara svårt att se om du är påverkad men det kommer att påverka din aptit negativt.

För övrigt så är det dessutom lättöverkomligt över internet, inte direkt dyrt och även lagligt (i skrivande stund).
Citera
2012-09-24, 19:41
Medlem
Stankowskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
En mindre dos 3-fa. Det gör dig pigg men inte alltför speedad, en ganska mild stimulant i mitt tycke. Det kommer att vara svårt att se om du är påverkad men det kommer att påverka din aptit negativt.

För övrigt så är det dessutom lättöverkomligt över internet, inte direkt dyrt och även lagligt (i skrivande stund).

Tänkte ha det inatt, så det får tyvärr strykas. Tack för tipset ändå! Bara lukten jag är orolig för annars

Citat:
Ursprungligen postat av Hangurself
4-FMA med lite cannabis funkar nog bästes tanke på att du bor hemma

Tack, då kör jag på det och hoppas det passar fint!
Citera
2012-09-24, 20:37
Medlem
Bongmons avatar
Röka och stimulanter.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto