2012-03-18, 22:26
Medlem
deyys avatar
Skulle satsat på amfetamin eller någon liknande RC. Jag själv uppskattar inte alls att röka cannabis och spela då jag inte har ork till att koncentrera mig på spelet. Kan bero på att jag röker för mycket och helst bara vill sitta still och kolla på tv.

Om du vill snöa in på ett spel så är amfetamin drogen för det.
Citera
2012-03-18, 23:04
Medlem
Slingshots avatar
Sub tycker ja funkar grymt bra.
Citera
2012-03-21, 12:39
Medlem
Acetates avatar
Blev en beställning på Mxe, om den kommer fungera i lågdos tillsammans med spel är den stora frågan. Det återstår att se helt enkelt, i värsta fall får man använda den i andra syften
Citera
2012-03-21, 12:43
Medlem
bennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festispojk
Lågdos Mxe om du vill leva dig in i det, det är lagligt också.

Är du sjuk? MXE är helt omöjligt att spela på,fingrarna svarar inte på hur man ska trycka på tangentbordet, typ
Iallafall när man lirar CS.

Enligt mig är cannabis den enda drogen som är riktigt kul att sitta och spela på, plus att man ofta får bättre inlevelse och faktiskt blir bättre på spelet.
Tjack funkar väl, men inte alls lika kul som på CB!!
Citera
2012-03-21, 12:43
Medlem
bennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acetate
Blev en beställning på Mxe, om den kommer fungera i lågdos tillsammans med spel är den stora frågan. Det återstår att se helt enkelt, i värsta fall får man använda den i andra syften

Haha, jag lovar att du INTE kommer sitta och spela när du tar det. LOVAR.
Citera
2012-03-21, 14:10
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Sub tycker ja funkar grymt bra.
+1, håller med där

Man kan vara pigg, alert och fokuserad på TV/data-spelande eller välja att bara ligga och nodda

Annars säger jag Tramadol - likadant där men en lite svagare opiod.

Ingen av dem märks direkt om man tagit måttliga doser.

Mvh
Citera
2012-03-21, 16:13
Medlem
När jag lirar är det röka som gäller, främst rökmixar (me like it!) men har väl hänt att man rökt lite CB. Det gör spelet roligare och jag lever mig in i det mycket bättre. Vet att jag satt och spelade skyrim och rökte pipa, levde mig verkligen in i världen.

Citat:
Ursprungligen postat av benne
Är du sjuk? MXE är helt omöjligt att spela på,fingrarna svarar inte på hur man ska trycka på tangentbordet, typ
Iallafall när man lirar CS.

Enligt mig är cannabis den enda drogen som är riktigt kul att sitta och spela på, plus att man ofta får bättre inlevelse och faktiskt blir bättre på spelet.
Tjack funkar väl, men inte alls lika kul som på CB!!

Omöjligt? Jag satt och spelade skyrim under min första resa på MXE men det var inte jättekul, mest för att jag var så förvirrad att jag sprang runt i cirklar och liknande. Men då var det mer medeldos, en lågdos borde gå att fokusera mer på.

MEN, ett jävla slöseri på MXE, spelen blir roligare på röka och har man ändå tagit MXE så tycker jag man ska ut och flyga...

Tramadol är väl annars ett ok preparat, allt går bättre när jag är trammad. Jag mår bra och det märks helt enkelt i allt jag gör, om det så är att måla ett staket eller lira. Men det förändrar inte spelupplevelsen på något märkbart vis.
Citera
2012-03-21, 16:24
Medlem
bennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
När jag lirar är det röka som gäller, främst rökmixar (me like it!) men har väl hänt att man rökt lite CB. Det gör spelet roligare och jag lever mig in i det mycket bättre. Vet att jag satt och spelade skyrim och rökte pipa, levde mig verkligen in i världen.

Omöjligt? Jag satt och spelade skyrim under min första resa på MXE men det var inte jättekul, mest för att jag var så förvirrad att jag sprang runt i cirklar och liknande. Men då var det mer medeldos, en lågdos borde gå att fokusera mer på.

MEN, ett jävla slöseri på MXE, spelen blir roligare på röka och har man ändå tagit MXE så tycker jag man ska ut och flyga...

Tramadol är väl annars ett ok preparat, allt går bättre när jag är trammad. Jag mår bra och det märks helt enkelt i allt jag gör, om det så är att måla ett staket eller lira. Men det förändrar inte spelupplevelsen på något märkbart vis.

Okej, omöjligt kanske var att överdriva lite. Men svårt som fan är det och man blir snabbt uttråkad eftersom att det går så mycket sämre än vanligt. Iallafall jag
Citera
2012-03-21, 17:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
+1, håller med där

Man kan vara pigg, alert och fokuserad på TV/data-spelande eller välja att bara ligga och nodda

Annars säger jag Tramadol - likadant där men en lite svagare opiod.

Ingen av dem märks direkt om man tagit måttliga doser.

Mvh

Jupp det är så mångsidigt och ja tramadol funkar också, man blir lite mer pigg på det.
Citera
2012-03-21, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benne
Okej, omöjligt kanske var att överdriva lite. Men svårt som fan är det och man blir snabbt uttråkad eftersom att det går så mycket sämre än vanligt. Iallafall jag

Då verkar vi hålla med varandra. Ja jag har inte ens försökt att spela online eftersom det inte lär gå så bra, Skyrim var grymt men gick vilse lite för lätt. Men insåg snabbt vilket slöseri det var, MXE gör sig bäst i ett mörkt rum med ett par schyssta hörlurar och angenäm musik.
Citera
2012-03-21, 18:12
Medlem
Moments avatar
Cannabis
Citera
2012-03-21, 18:31
Medlem
Cannabis sativa tycker jag är bäst.
MEN det är väldigt individuellt, en gång i tiden tyckte jag att tjack var bäst.
Beställde du MXE för att spela på och du har inga erfarenheter av droger?
Jag håller koll på aftonbladet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in