När jag lirar är det röka som gäller, främst rökmixar (me like it!) men har väl hänt att man rökt lite CB. Det gör spelet roligare och jag lever mig in i det mycket bättre. Vet att jag satt och spelade skyrim och rökte pipa, levde mig verkligen in i världen.
Citat:
Ursprungligen postat av benne
Är du sjuk? MXE är helt omöjligt att spela på,fingrarna svarar inte på hur man ska trycka på tangentbordet, typ
Iallafall när man lirar CS.
Enligt mig är cannabis den enda drogen som är riktigt kul att sitta och spela på, plus att man ofta får bättre inlevelse och faktiskt blir bättre på spelet.
Tjack funkar väl, men inte alls lika kul som på CB!!
Omöjligt? Jag satt och spelade skyrim under min första resa på MXE men det var inte jättekul, mest för att jag var så förvirrad att jag sprang runt i cirklar och liknande. Men då var det mer medeldos, en lågdos borde gå att fokusera mer på.
MEN, ett jävla slöseri på MXE, spelen blir roligare på röka och har man ändå tagit MXE så tycker jag man ska ut och flyga...
Tramadol är väl annars ett ok preparat, allt går bättre när jag är trammad. Jag mår bra och det märks helt enkelt i allt jag gör, om det så är att måla ett staket eller lira. Men det förändrar inte spelupplevelsen på något märkbart vis.