• 2
  • 3
2012-03-19, 00:08
Medlem
BlackTiger1337s avatar
Sök på Google iallafall du inte vet
Citera
2012-03-19, 21:41
Medlem
Flashitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackTiger1337
Sök på Google iallafall du inte vet

Ska jag googla "onani"? Kommer få många träffar som jag inte vill se
Citera
2012-03-19, 21:56
Medlem
swebarbs avatar
Har du ingen vänninna du kan sitta och pulla med? hon kan visa dig hur man gör och så du inte känner dig onormal.
Citera
2012-03-20, 17:34
Medlem
Tro mig, du är inte ensam om att inte komma när du onanerar... Själv skulle jag säga att jag vet vad jag vill i sängen och ger gärna instruktioner när jag hellre har det på ett annat sätt så att jag kan få orgasm men att sitta och pilla själv fungerar inte ett minsta dugg.

Kanske borde man öva, men allvarligt så tycker jag iaf att det är mycket roligare att öva ihop med någon annans fingrar
Citera
2012-03-20, 17:52
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Har du ingen vänninna du kan sitta och pulla med? hon kan visa dig hur man gör och så du inte känner dig onormal.

Varför i hela Hissingen skulle man vilja onanera med sin väninna? Är man redan spänd över hela situationen så hjälper det DEFINITIVT inte att onanera med en väninna. Tvivlar på att det hjälper oavsett.
Citera
2012-03-20, 22:31
Medlem
Flashitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Ja för det skulle ju inte kännas konstigare..?

Citat:
Ursprungligen postat av mietzekatze
Tro mig, du är inte ensam om att inte komma när du onanerar... Själv skulle jag säga att jag vet vad jag vill i sängen och ger gärna instruktioner när jag hellre har det på ett annat sätt så att jag kan få orgasm men att sitta och pilla själv fungerar inte ett minsta dugg.

Kanske borde man öva, men allvarligt så tycker jag iaf att det är mycket roligare att öva ihop med någon annans fingrar

Haha, ja andras fingrar är väl bättre. Men när man inte har några andra då?

Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Varför i hela Hissingen skulle man vilja onanera med sin väninna? Är man redan spänd över hela situationen så hjälper det DEFINITIVT inte att onanera med en väninna. Tvivlar på att det hjälper oavsett.

Precis!
Citera
2012-03-22, 21:20
Medlem
maryblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashitt
Jag är 20 år och har aldrig onanerat så att jag har kommit. Nästan inte alls faktiskt. Ibland försöker jag men det känns bara fel. Och så läser jag om andra som onanerar flera gånger i veckan. Är jag onormal?

Jag är en tjej, om det har nån betydelse.
Jag tycker du borde köpa en vibrator Jag kan nästan lova att du kommer komma efter mindre än tio min! Den hjälpte mig när jag var yngre och ville komma intensivt någon gång själv, efter jag hade använt vibratorn så kunde jag börja onanera med bara händerna och komma lika mycket då också :P tror även det har hjälpt mig att kunna komma med de jag har haft sex med.
Citera
2012-03-22, 22:50
Medlem
Flashitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maryblue
Jag tycker du borde köpa en vibrator Jag kan nästan lova att du kommer komma efter mindre än tio min! Den hjälpte mig när jag var yngre och ville komma intensivt någon gång själv, efter jag hade använt vibratorn så kunde jag börja onanera med bara händerna och komma lika mycket då också :P tror även det har hjälpt mig att kunna komma med de jag har haft sex med.

Ja, jag har tänkt att jag ska testa det. Hoppas att det funkar!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in