Varken disvshop eller kvarnvideo säljer "the message" med Quinn som Muhammed. Någon som vet vrt det går att beställa filmen? Ska tydligrn komma i nyrestaurerad version med. Skulle vilja ha den i min dvd samling (måste vara för europeisk spelare).
Varken disvshop eller kvarnvideo säljer "the message" med Quinn som Muhammed. Någon som vet vrt det går att beställa filmen? Ska tydligrn komma i nyrestaurerad version med. Skulle vilja ha den i min dvd samling (måste vara för europeisk spelare).
Fungerar det med begagnat så finns den på Tradera just nu.
Finns på både Blu-Ray och DVD på Brittiska Amazon (amazon.co.uk).
Söker efter den rumänska filmen Aurora av Cristi Puiu - verkar helt omöjlig att hitta som DVD. Den finns på brittiska Amazon men man kan inte få den fraktad till Sverige. Någon som vet?
Senast redigerad av radiopanna 2018-12-06 kl. 22:41.
Jag letar efter filmen "Digimon the Movie" med svenskt tal. Den första filmen som släpptes, inga problem att hitta med engelskt tal eller japanskt tal, men på svenskt tal har jag aldrig hittat den sen den togs bort från youtube ett par år sen!
Söker efter den rumänska filmen Aurora av Cristi Puiu - verkar helt omöjlig att hitta som DVD. Den finns på brittiska Amazon men man kan inte få den fraktad till Sverige. Någon som vet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!