2013-10-16, 20:17
Medlem
Twizzs avatar
Någon som vet man kan få tag på Blodörn mc filmen? Säkert kalkon men skulle ändå vara kul att se den. Verkar inte finnas att köpa eller hitta på nätet heller.
Citera
2013-11-03, 11:34
Medlem
Sodomizer666s avatar
Nu har jag inte gått igenom alla 51 sidor här, så det kanske står något om det tidigare. Men nu har idioterna på tradera bestämt att dom ska ta 10:- för varje osåld auktion. Vilket om man har tänkt lägga upp ca 2000 DVD filmer blir ohållbart. Så min fråga är var säljer man bäst sina begagnade DVD. Finns det t.ex ett discogs.com för film, hittar själv inget. Något att rekommendera, forum, facebook grupp osv. osv?
Citera
2013-11-03, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer666
Nu har jag inte gått igenom alla 51 sidor här, så det kanske står något om det tidigare. Men nu har idioterna på tradera bestämt att dom ska ta 10:- för varje osåld auktion. Vilket om man har tänkt lägga upp ca 2000 DVD filmer blir ohållbart. Så min fråga är var säljer man bäst sina begagnade DVD. Finns det t.ex ett discogs.com för film, hittar själv inget. Något att rekommendera, forum, facebook grupp osv. osv?

Bokborsen.se har sektioner för film och spel också. Jag har handlat böcker därifrån flera gånger, både av privatapersoner och företag. Kan ju vara värt att testa.
Citera
2013-11-05, 22:17
Medlem
Någon som vet var man kan köpa filmerna "Decline of the western civilization 1 and 2"? Har tittat lite på google men jag har bara hittat den på amazon och är inte säker på att alla dvd:er är spelbara i Sverige. För som jag förstått det är det skillnad på amerikanska och svenska system.
Citera
2013-11-14, 17:48
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Vart kan jag hitta denna på DVD eller Blu-Ray?
Citera
2013-11-14, 17:51
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0mgpl0x
Vart kan jag hitta denna på DVD eller Blu-Ray?
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B000...AC_SX110_SY165
Citera
2013-11-14, 17:59
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B000...AC_SX110_SY165
Fan, glömde kolla där... Men tack för snabbt svar!
Citera
2013-12-13, 20:58
Medlem
Zcapegoats avatar
Jag har letat som en idiot efter Andrey Iskanovs film Ingression utan framgång, och undrar därför om det finns någon som vet var man kan få tag på den.
Citera
2013-12-13, 21:14
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Jag har letat som en idiot efter Andrey Iskanovs film Ingression utan framgång, och undrar därför om det finns någon som vet var man kan få tag på den.

Enligt min bekant som har haft kontakt med Iskanov kommer den inte att släppas på DVD.
Citera
2013-12-13, 21:27
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Enligt min bekant som har haft kontakt med Iskanov kommer den inte att släppas på DVD.
Fan vad segt. Jag trodde fenomenet med filmer som är överjävligt svåra att få se skulle dö ut iom internet, men där hade jag tydligen fel.
Citera
2013-12-14, 13:47
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Fan vad segt. Jag trodde fenomenet med filmer som är överjävligt svåra att få se skulle dö ut iom internet, men där hade jag tydligen fel.

Finns ingen färdig version av filmen och Iskanov ska tydligen ha sagt själv att han inte kommer göra färdigt filmen, existerar bara någon sällsynt bootleg av filmen som jag inte vet hur man kommer över.
Citera
2013-12-14, 15:53
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Finns ingen färdig version av filmen och Iskanov ska tydligen ha sagt själv att han inte kommer göra färdigt filmen, existerar bara någon sällsynt bootleg av filmen som jag inte vet hur man kommer över.
Ok. Tyckte bara det var lite lustigt iom att den har visats på iaf någon filmfestival.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in