Jag är ute efter antik porrfilm a la 20-tal på 8 mm-film (super-8). Någon som vet någon butik för detta ändamål?
http://www.njutafilms.com/forbjudna-...a-20-talet-de/
Finns nog på Discshop eller SubDVD.com. Dom har även gett ut snuskfilmer från 30-40-50-talet tex om du vill sjunka ännu längre ner i dekadent filmhistoria ditt pervo.
Jag har försökt hyra "Dead Man Walking" på nästan varenda videoaffär i Stockholm och ingen har den. Till slut var det någon som informerade mig om att det ska släppas en nyrelease på denna film snart och det är därför ingen har den. Det förklarar nog varför den inte finns att köpa på CDON osv heller.
Är det någon som vet när den släpps som nyrelease och var jag kan köpa den då?
Jag har försökt hyra "Dead Man Walking" på nästan varenda videoaffär i Stockholm och ingen har den. Till slut var det någon som informerade mig om att det ska släppas en nyrelease på denna film snart och det är därför ingen har den. Det förklarar nog varför den inte finns att köpa på CDON osv heller.
Är det någon som vet när den släpps som nyrelease och var jag kan köpa den då?
Vet någon var jag kan köpa filmen Trauma (1993) på DVD med engelsk eller svensk text?
Helst vill jag ha engelsk text, men svenska går bra också Behöver inte vara från en svensk butik.
Vet någon var jag kan köpa filmen Trauma (1993) på DVD med engelsk eller svensk text?
Helst vill jag ha engelsk text, men svenska går bra också Behöver inte vara från en svensk butik.
Tack, men det står inget om att det är någon subtitle inkluderad. Eller är det "standard" på alla DVDer?
R2 UK-utgåvan innehåller inga undertexter enligt dvdcompare och R0 UK-utgåvan innehåller ingen information om undertexter så det verkar tyvärr som att det inte finns någon text på de brittiska utgåvorna av filmen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!