Hjälp! Middagsgästerna på ingång om 2 timmar. Hade tänkt göra klart förrätt och huvudrätt innan de kommer så man kan lägga tiden på att vara social istället.
Funderar på om jag kan göra min Biff Rydberg och hålla den varm i ugnen i någon timme utan att den blir förstörd. Hur varmt är isf lagom? Gör på oxfile så lite trist om bitarna är genomgrillade när man tar ut den.
En aning sent svar, men till Rydbergen kan du göra färdigt potatis och lök och hålla varm i ugn på 70 grader. Oxfilén kör du a la minute, det tar ju ändå bara några minuter.
En aning sent svar, men till Rydbergen kan du göra färdigt potatis och lök och hålla varm i ugn på 70 grader. Oxfilén kör du a la minute, det tar ju ändå bara några minuter.
Tack för svaren! Det var så jag gjorde tillslut. Potatisen och löken fick stå på varmluft 100º i en knapp timme sen slängde jag oxfilén ner i pannan en sväng sen servera! Fungerade utmärkt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!