2012-03-17, 11:39
Medlem
Venditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gate47
När öppnar den?
"som öppnade igår...."

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad är flagship store för något?
Kan man tänka sig att det är det märkets största butik i området? Deras "Stolthet".
Citera
2012-03-17, 15:15
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin
Kanske inte flagship, men Europas största butik tydligen, gotta count for something?
Ska bli spännande att se vad som erbjuds.
Europas största? Med tanke på att den på Boulevard Saint-Germain i Paris är rätt stor (5 våningar) måste ju Stockholmsbutiken vara gigantisk?
Citera
2012-03-17, 15:23
Medlem
ShogunAssasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Europas största? Med tanke på att den på Boulevard Saint-Germain i Paris är rätt stor (5 våningar) måste ju Stockholmsbutiken vara gigantisk?
Jag har varken varit i Paris- eller nya butiken, men läste hörde det någonstans, 600m2 skall tydligen butiken vara vilket är ganska imponerande.
Citera
2012-03-17, 15:31
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Jag har varken varit i Paris- eller nya butiken, men läste hörde det någonstans, 600m2 skall tydligen butiken vara vilket är ganska imponerande.
Okej! Jag googlade lite nu och den verkar vara minst 1200 m² eller större (siffrorna varierar upp till 2200).
Citera
2012-03-17, 17:36
Medlem
P.Gs avatar
Jag gick förbi där som hastigast, såg rätt bra ut. Oerhört kul att Stockholm har fått en butik som säljer annat än det vanliga Polo-kläffset.
Citera
2012-03-17, 17:49
Medlem
ShogunAssasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Okej! Jag googlade lite nu och den verkar vara minst 1200 m² eller större (siffrorna varierar upp till 2200).
Butiken i Stockholm eller Paris?
Citera
2012-03-17, 18:16
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=fZiIU5jeFB0

Fråga honom.
Citera
2012-03-17, 19:09
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Butiken i Stockholm eller Paris?
I Paris. Vansinnigt stor butik med restaurang och allt.
Citera
2012-03-17, 20:01
Medlem
Det ser spännande ut med att de etablerar en butik med Ralph Lauren. Då de får in flera kollektioner. Förhoppningsvis tar de inte överpriser som i andra butiker som t.ex. NK.
Citera
2012-03-18, 10:00
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Det ser spännande ut med att de etablerar en butik med Ralph Lauren. Då de får in flera kollektioner. Förhoppningsvis tar de inte överpriser som i andra butiker som t.ex. NK.

Om jag förstått det rätt så kommer herrsortimentet endast bestå av PL och BL?
Citera
2012-03-18, 10:45
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St.Canard
På vilka grunder påstår du att det är en" flagship-store" ?

För att det ÄR en flag ship store?

Butiken är bra, damavdelningen är mer imponerande än herr, tyvärr.
Jag gillar att de gjort en del nytänkande. Entrén är gjord unikt för den svenska affären medan herravdelningen går i samma stil som Milano butiken t.ex.

I övrigt är det en mycket bra RL butik och ett extremt välkommet tillskott på shoppinghimlen för Stockholm som helhet.
Citera
2012-03-18, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
För att det ÄR en flag ship store?

Butiken är bra, damavdelningen är mer imponerande än herr, tyvärr.
Jag gillar att de gjort en del nytänkande. Entrén är gjord unikt för den svenska affären medan herravdelningen går i samma stil som Milano butiken t.ex.

I övrigt är det en mycket bra RL butik och ett extremt välkommet tillskott på shoppinghimlen för Stockholm som helhet.

Hur såg priserna ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in