• 2
  • 3
2012-04-05, 03:24
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
Spice är ingen placebo, och spice har långvariga farliga effekter, det spelar faktiskt stor roll hur bra dom gör "shittet" varje gång och vilken syntetiska du röker.

efter lång tid så kan du känna tryck i bröstet. och svårt att röka, du kan börja spy efter ett tag när kroppen börjar få i sig för mycket, just pågrund av att kroppen vill försöka stöta bort chemsen,
Hände mig i förgår och fyfan vad jag spyde
Citera
2012-04-05, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.

nä det är hemskt sen smakar all spya chemicals och förvärrar saken
Citera
2012-04-05, 06:29
Medlem
tripptamins avatar
No official studies have been conducted on its effects on humans. Though its effects are not well-documented, extremely large doses may cause negative effects that are in general not noted in marijuana users, such as increased agitation and vomiting. Professor John W. Huffman, who first synthesised many of the cannabinoids used in synthetic cannabis, is quoted as saying, "People who use it are idiots". "You don't know what it's going to do to you."

Källa: http://en.wikipedia.org/wiki/Synthetic_cannabis#Safety

Sluta rök spice och rök marijuana istället.
Citera
2012-04-05, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokaNostra
Finns väl folk som dött av spice?

Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
Spice är ingen placebo, och spice har långvariga farliga effekter, det spelar faktiskt stor roll hur bra dom gör "shittet" varje gång och vilken syntetiska du röker.

efter lång tid så kan du känna tryck i bröstet. och svårt att röka, du kan börja spy efter ett tag när kroppen börjar få i sig för mycket, just pågrund av att kroppen vill försöka stöta bort chemsen,

Snälla sätt dig i skolbänken igen och läs lite kemi. Ett ämne blir inte mer skadligt för att det är syntetiskt utan det är en lögn som sprids av livrädda hippies som blir skrämda av "svåra" ord som kemikalie, syntetisk m.fl.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kemikalie

Jag har själv rökt i snart 5 år, ofta ett hekto eller mer per månad. Inga bieffekter, JWH-073 gav dock svettningar...

Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.

Hände dig igår? Så du sneade och spydde? Det har ingenting med långsiktiga bieffekter att göra....
Citera
2012-04-23, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummidildo
är det någon som fått någon skada av spice fysiska eller psykiska

har märkt att det inte är så nyttigt att röka skiten

själv känner jag att min verklighetsuppfattning börjar bli sämre och jag har börjat hosta väldigt mycket

röker ca 5-10 gram i veckan

Inte just av spice men av cannabinoider.
Jag och en vän delade på en påse från spicenordic. Han fick inga biverkningar vad jag vet, jag fick däremot dåliga levervärden och nervskador. (hade nervryck i flera månader, löste sig med GABA behandling) Efter det kommer jag aldrig röra skiten igen.
Citera
2012-04-24, 00:11
Medlem
Gick på öppenvård där jag frågade dem mest för skojs skull vad det egentligen är i rökmixarna, och hur de fungerar på hjärnan. Det jag fick höra är att det är en kemisk sammansättning som påverkar ungefär samma delar av hjärnan som när man sniffar lim.
Citera
2012-04-24, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joonna
Gick på öppenvård där jag frågade dem mest för skojs skull vad det egentligen är i rökmixarna, och hur de fungerar på hjärnan. Det jag fick höra är att det är en kemisk sammansättning som påverkar ungefär samma delar av hjärnan som när man sniffar lim.

Om du frågar dem om cannabis så är det o andra sidan mest troligt en farlig inkörsport till heroin också.

= Ta ungefär allt vad de säger med en nypa salt.
Citera
2013-07-20, 00:38
Medlem
sweet-kevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Nej.

Snälla sätt dig i skolbänken igen och läs lite kemi. Ett ämne blir inte mer skadligt för att det är syntetiskt utan det är en lögn som sprids av livrädda hippies som blir skrämda av "svåra" ord som kemikalie, syntetisk m.fl.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kemikalie

Jag har själv rökt i snart 5 år, ofta ett hekto eller mer per månad. Inga bieffekter, JWH-073 gav dock svettningar...

Hände dig igår? Så du sneade och spydde? Det har ingenting med långsiktiga bieffekter att göra....

haha word man ! 1 hg i månaden samma här svettades grovt vissa nätter och sov jävligt ofta men de va ju akb så de är ju inte så konstigt en annas sak du blir inte bäng på cb som innan man måste ta uppehåll om man ska byta tillbax
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in