Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-16, 00:33
Bannlyst
Hej, är ny som användare här på flashback, så ni får ursäkta om jag placerar tråden fel.

Kan moderatorer se ens epostadress?

Mvh
Citera
2012-03-16, 00:42
Medlem
Nej, det kan de inte.
Citera
2012-03-16, 00:46
Medlem
SeMeNoMores avatar
Nej, de kan inte se din epostadress. Det är bara admins som kan se det.
Jag missuppfattade din fråga ett antal gånger och jag ber om ursäkt.
Senast redigerad av SeMeNoMore 2012-03-16 kl. 01:05.
Citera
2012-03-16, 00:49
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Nej. Men om någon brytit mot regelverket via PM så kan du ge "tillåtelse" för dem att kolla, via ett adminkonto om jag har förstått allting rätt.

Då har du inte förstått då det gäller PM som bryter mot reglerna och man ger dom sitt lösenord precis som om man ger sitt lösenord åt vem som helst. Hur du blandar in adminkonton förstår jag inte alls.
TS frågar om sin mailadress, inte PM.
Citera
2012-03-16, 00:54
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Då har du inte förstått då det gäller PM som bryter mot reglerna och man ger dom sitt lösenord precis som om man ger sitt lösenord åt vem som helst. Hur du blandar in adminkonton förstår jag inte alls.
TS frågar om sin mailadress, inte PM.
Vänta jag är lite smått påverkad här.. Varför tror TS att modsen kan läsa hans hotmail? Är han dum i huvudet? Jag var säker på att han menade PM, han sa ju att han var ny här och kanske inte var med på alla slang.

Angående det andra så hade jag helt glömt det. Har aldrig behövt göra det nämligen men du har rätt.
Citera
2012-03-16, 01:00
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Vänta jag är lite smått påverkad här.. Varför tror TS att modsen kan läsa hans hotmail? Är han dum i huvudet? Jag var säker på att han menade PM, han sa ju att han var ny här och kanske inte var med på alla slang.

Angående det andra så hade jag helt glömt det. Har aldrig behövt göra det nämligen men du har rätt.

Om jag förstår TS rätt så menar h*n om dom kan se vilken mailadress man registrerade kontot med, inte att dom kan läsa alla mail.
Citera
2012-03-16, 08:47
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Vi kan inte se vilken epostadress en medlem har.
Citera
2012-03-16, 09:58
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Vi kan inte se vilken epostadress en medlem har.
Korrekt. Användarkontona är lika anonyma inför moderatorerna som för övriga användare.

admin4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in